SamanthaRomy Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Morgen (zondag) mijn eerste kennismaking bij Diana Gabriels. Ik weet al dat ik door dhr straten geopereerd wil worden. Ik ben nu heel plat . Een kleine 75A. En wil graag naar een volle C kleine D. Dus ben benieuwd of mijn wensen haalbaar zijn. Nu ben weet ik ook nog niet of ik hem achter de spier of dual plane wil laten plaatsen. Ik moet de vakantie helaas gewoon werken dus kan pas de eerste week van september geopereerd worden. Als er plek is .
Melan Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Aangeven bij Diana dat je bij dr Straten wil.En je niet vast pinnen op haar advies. Soms denkt zij dat er meer mogelijk is dan dat daadwerkelijk past. Zou zonde zijn als je je ergens op verheugd terwijl het toch niet kan. De pc kan bepalen wat pastGa er bij dr. Straten maar vanuit dat het dual plane wordt. Dat is zijn voorkeur. Als je niet goed weet wat je wilt is het verstandig om meerdere pc's te raadplegen. Succes morgen l!
ManuelaF Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 idd diana gaf mij ook een ander advies. Straten zei dat er meer bij kon. hij heeft dual plain gedaan bij mij van een kleine 80a/b naar een d/e nu met 450cc ik ben echt tevreden. (al had ik iets groter ook nog wel gewild) zou wel groter gaan dan je wilt als het past want het oogt bij mij als een c
SamanthaRomy Posted August 3, 2015 Author Posted August 3, 2015 Hallo Lady's,Ik ben erg nieuwsgierig naar dames die een cup A hadden en 375 cc dual plane hebben laten plaatsen.Ik wil graag foto's bekijken om een beetje een beeld te krijgen hoe het eruit kan gaan zien. En welke cup het gaat worden.xxx
best_boobie Posted August 3, 2015 Posted August 3, 2015 Welk profile krijg je? Is misschien wel belangrijk om erbij te vermelden. Een medium profile ziet er heel anders uit dan een high En wat voor a cup heb je? 70 of 85? Bijvoorbeeld... Dat is ook een heel verschil Xx BB
SamanthaRomy Posted August 3, 2015 Author Posted August 3, 2015 Ja niet aan gedacht.Ik heb nu een 70A en krijg High Profile.xx
xxbvmxx Posted August 3, 2015 Posted August 3, 2015 Ik had 75 aa/a en heb 375 dual plane high profile ronde
M.elaniee Posted August 3, 2015 Posted August 3, 2015 Ik had cup A en heb druppelvormige implantaten van 360 cc high profiel. Als je me toevoegt kun je mijn foto's bekijken.
L1701 Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 Ik heb precies dezelfde voorsituatie als jou en dezelfde wensen Als ik de websites moet geloven kom ik ook uit op een 75A terwijl ik in mijn BH's altijd 75B draag. Ik zou ook graag een volle C/kleine D willen en zat ook te denken aan 380cc ongeveer Ben heel benieuwd naar je resultaat dus ik ga je ff toevoegen als je dat goed vindt Nog 10 dagen! Spannend! Hoe vond jij het consult bij hem? Ik mag 17sept op consult bij Straten Groetjes!
Molly81 Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 Ik lees veel goede reacties over Van Straten, in welke kliniek opereert hij? Ik woon in Limburg ben me aan t oriënteren maar zie door de bomen t bos niet meer. Wat me wel opvalt is dat degenen die hij opereert er best veel bij krijgen, mijn grote angst is dat ze te groot worden hen nu een kleine À.
Larissa1984 Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 Ik ben door Dr. Straten geopereerd....alweer ruim een half jaar geleden.kom ook van een piepkleine voorsituatie af... 70A, en nu zit ik op een 70E, maar ze ogen niet zo groot. Heel heel tevreden over Kliniek Heyendael, over Frans Straten zelf en nog meer over het prachtige resultaat!Twijfels, keuzes, nog meer twijfels en verwarring horen er een beetje bij!Alles vragen, al is het 10x.... en bij een niet volledig prettig gevoel/ advies etc nog meer consulten plannen!Succes!!x
Molly81 Posted August 26, 2015 Posted August 26, 2015 @larissa wat fijn dat je zo tevreden bent! Hoop dat ik dat over n half jaar ook ben ga inderdaad eens wat consulten plannen. Dat is wel n hele stap van À naar ze trouwens ik wil eigenlijk n C ( ben al blij als ik iets heb )
Courtney123 Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 Ik ben zelf vorig juli geopereerd doorDr frans en het is echt wel een goede pc hij kan mooie borsten maken alleen niet wat mijn voorkeur is:p Als je twijfelt over 2 maten dan zou ik wel de grootste kiezen! Want het is toch altijd kleiner dan je verwacht.En idd zoals de meeste al zeggen niet te veel naar diana luisteren want frans maakt toch de beslissing. Weet je al een beetje wat je wilt en heb je ook al ingelezen over verschillende profielen? Ik bedoel high profile en ultra high profile en moderate profile etc ik zou dit wel even allemaal van te voren nog doen want ik heb dat allemaal niet te horen gekregen toen bij diana en frans!
Molly81 Posted August 31, 2015 Posted August 31, 2015 Nee ik moet zeggen dat ik die termen hier voor t eerst lees Ik was er wel al uit dat t ronde moeten worden en geen anatomische, bedankt voor de tip k ga me er eens in verdiepen. Maar wat bedoel je met dat hij niet maakt wat je wil?
Guest boobies24 Posted August 31, 2015 Posted August 31, 2015 Frans is van de natuurlijke borsten. Ik denk dat bigbooblover dat bedoelt.
Molly81 Posted August 31, 2015 Posted August 31, 2015 Ah zo ☺️ Dan denk ik dat ik wel blij word van Frans )
boobplan Posted September 3, 2015 Posted September 3, 2015 Hoi, hoe is je consult van zondag gegaan?Ik ben heel benieuwd ik heb over 2 week een consult bij Diana.groetjes boobplan
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.