Essie2000 Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Hey ladies, Zit 3 dagen in het buitenland en mijn sportbeha in alle haast vergeten!!! Heb alleen een normale beha mee.. Iemand ervaring? Nu 5 weken PO. Is het heel schadelijk om te alapen zonder sportbeha gedurende 3 nachtjes? Het laatSte wat ik wil is kapselvorming oid.. Anders morgen nieuwe sportbeha halen Xxx
les1988 Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Hoe kan je je sport bh vergeten dan? Je heb er toch ook een aan? Je moet zoiezo 6 weken dag en nacht aan. Dus lijkt mij dat toen je op reis ging er een aan had... Ik zou er een kopen!
DoubleD Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Ja beetje mijn idee want mij is ook verteld dat gewone bh's pas na 6 weken mogen.. Maar goed die ene week zou je denken Weet ni wanneer je terug gaat maar zou er anders zsm weer 1 aan doen of even overleggen met j pc maar t advies is er niet voor niks denk ik
blackvelvet87 Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Ik moest van PC, drie weken mijn sportbh dag en nacht dragen en dan drie weken slechts overdag. Dus het kan normaal gezien geen kwaad hoor.De verpleegster in het ziekenhuis zei me ook dat je normaal al vanaf 4 weken gewone bh's zelfs mag dragen
Gotcha Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Hoi,Herstellen doe je maar 1x.. en hopelijk zo goed mogelijk.Sport bh dragen is zeker belangrijk. Het is jouw lijf..
best_boobie Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Ik snap ook niet hoe je hem kunt vergeten. Jij bent door verdonck geopereerd en die adviseert 2 weken verband en daarná nog 6 weken sportbh. Dus ergens klopt iets niet idd...Het is je eigen herstel en het is het fijnst als je maar 1 keer hoeft te herstellen, toch?Zou zeker een sportbh halen, vandaag nog....
les1988 Posted July 18, 2015 Posted July 18, 2015 Ik ben aankomende dinsdag 6 weken po en ga zondag op vakantie .. Zelfs dan neem ik 2 sportbh mee. Dan hoeft het niet perse meer maar houd ik ze wel achter de hand voor geval dat ik ze wel aan wil en zoeizo doe ik de nacht nog wel voorlopig .. Vind het zelf beetje eng gevoel zonder te slapen haha.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.