Guest Lieve Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Dag Meiden,Al vanaf mijn zestiende dacht ik na over een borstvergroting. Ik kom alleen uit een gezin en familie waar dit soort ingrepen onbespreekbaar zijn en dus heb ik velen jaren met verschillende opvullingstechnieken gelopen. Van sokken tot uiteindelijk voorgevormde bh's. Mijn ouderlijk gezin was niet de enige reden die er voor zorgde dat ik niet tot een borstvergroting overging. Ik wilde niemand in mijn omgeving erover vertellen en wilde graag een partner hebben waarvan ik wist dat ik er volledig van opgaan zou kunnen. Uiteindelijk heb ik er met een aantal vriendinnen over gesproken en na die hobbel en inmiddels een fijne betrouwbare man te hebben gevonden besloot ik dit jaar ergens een afspraak te maken. Ik wil graag mooi gevulde borsten, maar dan wel compleet in lijn met mijn lijf. Dit doen ze bij 'klassieke' klinieken, kwam ik na onderzoek achter. Ik vergeleek veel klinieken online en ik heb vele sites bezocht en kwam uiteindelijk uit bij de Velthuis kliniekAlleen al het eerste telefoontje vond ik heel erg spannend! 😁Het consult heb ik inmiddels gehad, de passessie gaf een beeld van een borstpartij die bij me past en me dolgelukkig zou maken. En omdat ik van mezelf erg weinig borstweefsel heb, werd besloten dat de prothese achter de spier zou worden geplaatst: 330cc dual plane. Deze zomervakantie (aangezien ik in het onderwijs werkzaam ben) had ik graag de behandeling gehad, maar bij het inplannen van de afspraak werd duidelijk dat de PC drie data ter beschikking had en geen enkele begin juli. Ik had het hier echt even zwaar mee en heb op de terugweg naar huis flink gehuild. Had ik eindelijk alle barricades overwonnen, uitvoerig onderzoek gedaan, was de PC niet beschikbaar... Eenmaal thuis goed in mijn agenda gekeken voor andere mogelijke dagen en kwam uiteindelijk uit op 15 oktober. Na die dag heb ik 2,5 week herstel en iedereen die me gaat helpen in huis de eerste dagen is beschikbaar. Dus ik moet nog wel drie maanden wachten vanaf vandaag, maar kijk er enorm naar uit! 😍XxLieve
Kaatje01 Posted August 13, 2015 Posted August 13, 2015 Beste LieveJeetje dat is nog lang.. Ik ga 4 sep al. Vind het allemaal erg spannend! Ik ga van aa naar een volle b of zelfs kleine c met 295cc.Wat ikzelf erg prettig vind is dat ik vandaag gratis voor een 2e consult mocht komen omdat ik nog wat vragen had. Ik wilde ook wat voor en na foto's zien en tijdens mijn eerste consult lag het systeem plat. Omdat ik weinig borst heb vind ik het heel lastig om in te schatten hoe het er bij mij uit gaat zien. Het aller aller belangrijkste is dat het natuurlijk oogt (dus zonder rimpels, deuken & zichtebare randen of on-natuurlijke vorm) Tijdens mijn zwangerschap had ik ook een kleine c en tja toen zagen ze er echt prachtig uit ik kon er wel naar blijven kijken 3 jr geleden ben ik bij de bergman kliniek geweest voor consult maar daar lagen de verhoudingen niet goed: meer tijd werd besteed aan financiering en alle mogelijkheden en het inplannen, dan aan voorlichting. Ik vond het erg onpersoonlijk (de pc werd ook gebeld tijdens het consult en het was geen nood)Hoe anders was het bij dr klepetko, uitgebreid passen en meten en van alles bespreken. Maar toch.... Blijf ik het vreselijk spannend vinden. En is 4/9 dichterbij dan ik denk
Blue-eyes Posted August 21, 2015 Posted August 21, 2015 Hoi Lieve, Wat fijn dat je na al die tijd voor jezelf hebt gekozen! Zelf wordt ik op 5 oktober geopereerd door dr Laura Moojen Zaal, ik heb gekozen voor mentor anatomisch, 475cc, dual plane. Vind het allemaal ook erg spannend, maar na al die jaren kan ik ook bijna niet wachten! Ben erg benieuwd hoe jij het allemaal ervaart en gaat ervaren Grtz Blue-eyes
Guest TripleA Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 Hoi Lieve,Je bent zeker ook al aan het aftellen begonnen!Ik inmiddels wel iig, 22 okt....brrr spannend!!Weet je welke je krijgt van Mentor, qua projectie?Groetjes,TripleA
Blue-eyes Posted October 13, 2015 Posted October 13, 2015 Hoi Lieve! T is bijna zover... Wil je alvast veel succes wensen, hoe gaat t met de zenuwen?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.