Essie2000 Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Hey dames,Nu ruim 4.5 week po. Natuurlijk zijn mn tepels/tepelhof breder geworden omdat dit uitrekt maar bij mij veranderen ze ook van kleur, en zijn ze ook aan t vervellen of er kom soort van barstjes in.. Hadden jullie dit ook en hoort dit erbij? Is best wel lelijk al die velletjes haha.X Essie
Aberasa Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Hoi Essie2000,Ja bij mij zijn ze iets paarser geworden en veeeel rimpeliger hihi. Vervellen heb ik niet maar ik denk dat het niet zo gek is en dat andere vrouwen het ook hebben.
MissDaisy Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Bij mij vervellen ze ook, hoort er bij Je wast en droogt ze zachter dan normaal (want pijnlijke actie haha) en daardoor blijft er meer dode huid achter wat dan weer gaat vervellen
Rattlemyheart Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Ik vervel overal: tepels, borst, onder oksel, ed. Toen hier ook eens gevraagd en er waren nog personen die er last van hebben, dus zal er (voor sommigen) inderdaad bij horen.
Fem Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Ja, hier ook een verveller! Dat is bij mij inmiddels alweer even over. Ben nu 11 weken PO. Ik smeerde lekker elke avond mijn hele boobies in met bio oil. Dat hielp wel tegen het vervellen en de jeuk die dat bij mij ook meebracht. Kan denk ik ook goed komen door het oprekken van je huid. Je huid gaat zich aanpassen en herstellen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.