Kimberley89 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Goedenavond dames! Ik ben Kimberley, 25 jaar,7 jaar samen met mijn man waarvan in september 2 jaar getrouwd en met hem samen onze mooie en lieve dochter Elivia. In het dagelijks leven ben ik full-time huismoeder. Ik zit al, even denken.. 10 jaar met een dillema. Eigenlijk vanaf het moment dat ik me bewust werd van mijn lichaam en mijn klasgenoten, vooral de meiden (bij de jongens zou het een beetje gek zijn ) er steeds meer en grotere borstel gingen groeien. Ik ben altijd tenger geweest en kom niet aan. Kunnen we lang over uitwijden, geen zin in, is een andere strijd. Oh ik behoor niet tot de groep 'eetstoornissen', ik kom gewoon niet aan, wat ik ook eet. Ja ook dat bestaat helaas. Maar goed, back on topic; altijd tenger geweest en mijn borsten zijn nooit verder ontwikkeld, vind ik. Na jaren heb ik dit geaccepteerd en mijn man interesseert dit al helemaal niet (Thankgod!) hij vind me meer dan perfect zo en hij piekert er niet over dat ik wat aan mijn lijf zou doen. Wat natuurlijk onwijs lief is, maar ik ben een vrouw, net als jullie , en ik blijf me hier waanzinnig onzeker over voelen. Die onzekerheid is weer de kop gaan opsteken sinds de laatste weken; Ik ben 25, heb een prachtdochter, heb borstvoeding gegeven, wat ik overigens 300% weer zou doen, maar ik heb nog minder dan voor de zwangerschap. Ik ben 25 en heb een heeeele kleine cup a. Ik ben me al aan het verdiepen, en de reden dat ik nog steeds geen knoop heb doorgehakt is om de vreselijk enge verhalen en ervaringen ; lekkende implantaten, inkapseling, weer zo vaak terug moeten komen (eigen kosten) scheve borsten ,etc. Echt de horrorverhalen. Ik ben totaal niet thuis in een borstvergroting whatsoever. Ik wil jullie vragen, please, om me helpen een knoop door te hakken. Ook de negatieve ervaringen, ik wil een beslissing maken en me happy voelen. Wie kan me hierbij helpen? Sorry voor de Lap tekst, en dat voor een 'bescheiden' kennismaking Oh ja, mocht ik er eenmaal voor gaan, zat ik aan een bescheiden B cup te denken. Tijdens de borstvoeding had ik eindelijk borsten en die maat was fantastisch! Maar door de horrorverhalen ook erg teruggedeinst. Ik hoop dat jullie me wat meer duidelijkheid kunnen geven, ook complicaties of eventueel spijt ? En of het het waard was. Groetjes Kimberley
Joy1980 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hoi Kimberley, Ook ik heb me jarenlang onzeker gevoeld. (Was echt helemaal plat) Die onzekerheid was het ergst tijdens de puberteit. Alle meiden (en zelfs 1 jongen ;-) kregen borsten en ik niet. Had er al bijna een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden. Mijn man vond een borstvergroting in eerste instantie ook overbodig en nu kan hij het niet laten om elke dag even te kijken en te voelen. Voel me nu zoveel zelfverzekerder dan toen ik alleen 2 doperwtjes had. Ik kan gewoon naar het strand, zwembad of sauna zonder me te hoeven schamen. (Bh's en bikini's shoppen is nu ook een feest ! ) Die zelfverzekerdheid heb ik nu ook in de slaapkamer Dus ook hij heeft er uiteindelijk profijt van . Een bv doe je voor jezelf. Dus als ik jou was zou ik zoveel mogelijk informatie (en ook foto's van wat je mooi vindt) verzamelen en daarna consulten in plannen. Daarna kan je alsnog beslissen of je het wel of niet wilt. En heel veel lezen op het forum natuurlijk. Ik ben hier zelf een stuk wijzer geworden Ik heb er nog geen moment spijt van en op het forum zijn er meerdere dames die zeggen alleen spijt te hebben dat ze het niet eerder hebben gedaan. Heel veel succes!
Mamavantwee Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hallo...Ik sluit mij volledig aan bij het verhaal van joy...En inderdaad een BV moet je alleen voor jezelf doen!Ik ben ook heel erg blij dat ik het gedaan heb het heeft mij een heel stuk zelfvertrouwen terug gegeven!ik raad je wel aan om idd veel rond te kijken en niet gelijk voor de eerste pc te gaan!Geef duidelijk je wensen door en laat je hier door niemand van af praten want dan krijg je spijt!Heel veel succes met je zoektocht!Xx
sjaar27 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hoi Kimberly, Wat goed dat je eerst wat ervaringen zoekt. Ik ben 29, 1.67 en 50 kilo. Ook een prachtige dochter en ook borstvoeding gegeven. Niet live helaas, maar fulltime kolven...ook dit is een ander verhaal Daarna een aa cup overgehouden, het gestoei met vulling de inkijk in je openstaande bh als je bukt, ik ken het allemaal. Ook het onzeker voelen al vanaf groep 8 van de basisschool... Op het laatst was het echt een onderdeel van t aankleden. Maximizer bh aan, strakke sporttop er over dat ie niet omhoog schoot, en dan een hoog gesloten trui. 6 weken geleden ben ik geopereerd, 300 cc achter de spier high profile. Ik heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld en er is echt een last van me afgevallen. In eerste instantie was ik ook heel bescheiden en wilde ik een gewone B cup, dan zou ik al tevreden zijn. Zown 250cc zou dat zijn. Toen ik op dit forum in contact kwam met andere meiden met hetzelfde postuur (ook joy en het bekijken van hun foto's, vond ik dat als ik het zou gaan doen, ik t goed moest doen, niet gaan voor tevreden, ga voor je droom. 300cc vond ik na het bekijken van de foto's eigenlijk wel heel mooi en helemaal niet overdreven. Een fijne c zou het dan worden. Zo zien ze er ook uit. De maat is wel heel anders, 70DD of 70E. Heel vreemd. Als je foto's wil zien of vragen hebt hoor ik t wel, succes met je keuze x
shelseyyx Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 goeie avond iedereen Ik ben Shelsey en ben 21 jaar ben ondertussen 1 jaar getrouwd en op 26 februari 2015 bevallen van een zoontje Shaun! Ik werk in een supermarkt en voor de rest spendeer ik tijd met mijn gezinnetje en gaat gaan sporten NU.. de reden dat ik me hier hem aangemeld: voor mijn zwangerschap had ik een mooie C en nu door gestopt te zijn met borstvoeding vind ik ze echt klein :'( word er zelf echt depressief van!! Dus wil zo graag een vergroting doen..maar hoeveel kost dat? kan dat op afbetaling? en iemand ervaring met het Jan Palfijn in Merksem (Antwerpen) HELP!!!
Kimberley89 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Dank voor jullie reacties! Ja zeker, ik zou het inderdaad echt voor mezelf doen. Ik heb toen zo genoten van die cup B tijdens en vooral na de zwangerschap! En nu zijn we weer terug bij af, minder zelfs nog Ik had ergens gelezen dat je het beste naar een kliniek in België kan gaan omdat ze daar voorop lopen op de technologie? Wat zijn nou de ergste complicaties en waar moet ik rekening mee houden, is de kans er groot van van alle horrorverhalen?
shelseyyx Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hoi Kimberly, Wat goed dat je eerst wat ervaringen zoekt. Ik ben 29, 1.67 en 50 kilo. Ook een prachtige dochter en ook borstvoeding gegeven. Niet live helaas, maar fulltime kolven...ook dit is een ander verhaal Daarna een aa cup overgehouden, het gestoei met vulling de inkijk in je openstaande bh als je bukt, ik ken het allemaal. Ook het onzeker voelen al vanaf groep 8 van de basisschool... Op het laatst was het echt een onderdeel van t aankleden. Maximizer bh aan, strakke sporttop er over dat ie niet omhoog schoot, en dan een hoog gesloten trui. 6 weken geleden ben ik geopereerd, 300 cc achter de spier high profile. Ik heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld en er is echt een last van me afgevallen. In eerste instantie was ik ook heel bescheiden en wilde ik een gewone B cup, dan zou ik al tevreden zijn. Zown 250cc zou dat zijn. Toen ik op dit forum in contact kwam met andere meiden met hetzelfde postuur (ook joy en het bekijken van hun foto's, vond ik dat als ik het zou gaan doen, ik t goed moest doen, niet gaan voor tevreden, ga voor je droom. 300cc vond ik na het bekijken van de foto's eigenlijk wel heel mooi en helemaal niet overdreven. Een fijne c zou het dan worden. Zo zien ze er ook uit. De maat is wel heel anders, 70DD of 70E. Heel vreemd. Als je foto's wil zien of vragen hebt hoor ik t wel, succes met je keuze x Als ik het u mag vragen, heb je soms foto's? ben nog aan het twijfelen welke maat ik zou kiezen..aangezien ik een C had denk ik voor een D te gaan xD maar weet nie hoe da zal uitvalle xD
Kimberley89 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Hoi Kimberly, Wat goed dat je eerst wat ervaringen zoekt. Ik ben 29, 1.67 en 50 kilo. Ook een prachtige dochter en ook borstvoeding gegeven. Niet live helaas, maar fulltime kolven...ook dit is een ander verhaal Daarna een aa cup overgehouden, het gestoei met vulling de inkijk in je openstaande bh als je bukt, ik ken het allemaal. Ook het onzeker voelen al vanaf groep 8 van de basisschool... Op het laatst was het echt een onderdeel van t aankleden. Maximizer bh aan, strakke sporttop er over dat ie niet omhoog schoot, en dan een hoog gesloten trui. 6 weken geleden ben ik geopereerd, 300 cc achter de spier high profile. Ik heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld en er is echt een last van me afgevallen. In eerste instantie was ik ook heel bescheiden en wilde ik een gewone B cup, dan zou ik al tevreden zijn. Zown 250cc zou dat zijn. Toen ik op dit forum in contact kwam met andere meiden met hetzelfde postuur (ook joy en het bekijken van hun foto's, vond ik dat als ik het zou gaan doen, ik t goed moest doen, niet gaan voor tevreden, ga voor je droom. 300cc vond ik na het bekijken van de foto's eigenlijk wel heel mooi en helemaal niet overdreven. Een fijne c zou het dan worden. Zo zien ze er ook uit. De maat is wel heel anders, 70DD of 70E. Heel vreemd. Als je foto's wil zien of vragen hebt hoor ik t wel, succes met je keuze x Wauw.. Mygosh, alsof ik een bericht van mezelf lees!! Openstaande bh's, zooo herkenbaar! Als mijn man nu richting mijn borsten gaat, trek ik zijn handen daarvan weg omdat ik zoiets heb van "Lieverd, het heeft geen zin, eruit daar niks.." Als ik er weer bij stil sta kan ik voor de zoveelste keer wel huilen. Mezelf vrouwelijk voelen, meer vrouwelijk althans, dat zou ik zo graag willen. Zoveel meiden met mijn postuur en dan bijvoorbeeld dubbel D erboven.. Dan kan ik wel janken. Nu wil ik absoluut geen dubbel D, maar ik zou inderdaad al tevreden zijn met een B, dat laat ik aan de pro's over. Borsten zullen altijd een issue zijn voor mij
sjaar27 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ik had ook cup B van Borstvoeding toen hihi, elke avond keek ik stiekem even in de spiegel...zucht. Zoveel beter dan wat ik had, echt een droom. Nu net iets groter en helemaal perfect. Maar wat perfect is, is echt voor iedereen heeeeel anders!
sjaar27 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ik wilde ook geen dubbelD.... Elke x verdenk ik de winkelmeisjes ervan de kaartjes met maten stiekem te veranderen voor ik binnenkom hahah...onzin natuurlijk, check m'n foto's maar dan zie je dat t geen D lijkt..
Kimberley89 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Zo moeilijk dit he... Ik wil me er zo graag in verdiepen, maar door de horrorverhalen teruggedeinst en, of het er niet al te nep uit zal zien.. Mijn vrienden, familie weten dan sowieso dat het nep is. Zolang het maar niet lijkt alsof ze er op geplakt zijn. Ik zou ook zo graag is voor mijn man in decolleté willen lopen, of een keer naar mooie bh's kijken in plaats van niet eens bij de Hunkemöller naar binnen te gaan, kinderafdeling is immers bij de Hema. Lastig dit. Gevoel versus verstand, en nare ervaringen wat ik al her en der op internet heb gelezen.
sjaar27 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Shelseyy, je kunt het beste even een eigen topic aanmaken, je eigen voorstelverhaal, dit kun me doen door een onderwerp aan te maken. Dan kunnen er meiden op regeren die zich herkennen in jouw verhaal, dan bereik je de beste info. Je geeft aan dat je al een c had, en naar een D wil, dan heb je een heel ander advies van je chirurg als ik, ze zullen je dan waarschijnlijk voor de spier aanraden, omdat er genoeg weefsel zit. Er zij. Zeker 50 meiden op t forum met t zelfde, maar ik ben het denk ik niet en ik heb liever dat je de juiste info krijgt. Heel veel succes met je keuze meid, ik wens je perfecte boobies x
sjaar27 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hahahaha kinderafdeling bij de hema ik weet t meid, ik kreeg een cadeaubon van de hunkemoller vorig jaar van vriendinnen (wisten zij veel met al die nep bh's) ik ging jankend de winkel uit! Wilde de bon ritueel verbranden maar nu natuurlijk heel blij dat ik m kon spenden
Kimberley89 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Hahahaha kinderafdeling bij de hema ik weet t meid, ik kreeg een cadeaubon van de hunkemoller vorig jaar van vriendinnen (wisten zij veel met al die nep bh's) ik ging jankend de winkel uit! Wilde de bon ritueel verbranden maar nu natuurlijk heel blij dat ik m kon spenden Wat leuk, je hebt een vriendschapsverzoek gestuurd! Ik maak nu al vrienden haha, awesome! Ik probeer je een berichtje te sturn, kan even duren, moet het even doorkrijgen
shelseyyx Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Shelseyy, je kunt het beste even een eigen topic aanmaken, je eigen voorstelverhaal, dit kun me doen door een onderwerp aan te maken. Dan kunnen er meiden op regeren die zich herkennen in jouw verhaal, dan bereik je de beste info. Je geeft aan dat je al een c had, en naar een D wil, dan heb je een heel ander advies van je chirurg als ik, ze zullen je dan waarschijnlijk voor de spier aanraden, omdat er genoeg weefsel zit. Er zij. Zeker 50 meiden op t forum met t zelfde, maar ik ben het denk ik niet en ik heb liever dat je de juiste info krijgt. Heel veel succes met je keuze meid, ik wens je perfecte boobies x en hoe maak ik een topic aan?
sjaar27 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Helemaal rechts bovenin je scherm xie je je naam staan, klik er op, ga naar je profiel, en je ziet links onderwerpen staan....daar ergens, hoop dat t lukt, anders vraag je t even in de shoutbox x
Kimberley89 Posted July 14, 2015 Author Posted July 14, 2015 Zowel ik als mijn man zijn er bijna over uit. Nu nog een eventueel consult, bij Karim Refaat van de kliniek in Amstelveen. Tot nu toe goede verhalen over hem gelezen hier.Nu het volgende, ik ben 1,75 en weeg 50 kilo. Ik ben al blij met een cup B! Omdat ik het er niet nep nep uit wil laten zien, leek me B nog het meest "natuurlijk " of zit ik ernaast? C vind ik alweer veel te groot, althans, lijkt mij. Het moet wel leuk blijven.Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen! Ik heb al veel gelezen maar vind het nog steeds eng om daadwerkelijk actie te ondernemen. Het blijft snijden in een gezond lichaam en ik wil een weloverwogen beslissing maken.
mdy Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Ik vind C een vrij mooie cup voor jouw lengte hoor.Heb je al gepast? Dan lijkt het altijd wat groter dan het wordt. Veel vrouwen hebben toch spijt over een te kleine maat achteraf.
dollemina Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Zou inderdaad eerder voor C cup gaan, is toch niet overdreven?Ik heb morgen consult bij PC Demeyere in Gent. Ik hoop zelf op sowieso een goede volle D te eindigen. We zien wel, ga eerder voor iets groter, niets zo erg als spijt hebben van te klein :-)
Mali Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Hoi Kimberley89,Met jou lengte zal een C ook mooi zijn. Maar dat weet je pas zeker bij de passessie.Daar krijg je die mooie kipfilletjes onder een strak topje en dan maar zien hoe het er uitziet haha.Ik vond het nog al wat.. Ik ben blij dat ik toch voor een grotere maat ben gegaan.. In het begin is alles flink opgezwollen en lijkt het al een stuk groter.. Na mate van tijd vormt het zich helemaal mooi.. En ik moet ook zeggen dat het snel went om grotere borsten te hebben.Het idee van in een gezond lijf snijden dat herken ik wel.. Ik vond dat ook wel een groot ding.. Wat nou als ik complicaties krijg dan heb ik dat echt aan mezelf te danken.. En ik kan toch gewoon blij zijn met wat ik heb..Maar nu (achteraf makkelijker praten) ben ik heel blij dat ik het heb gedaan. Ik voel me echt vrouwelijker en bij mij staat het mooi in verhouding. Ik heb de vrouwelijke curves alleen mijn borsten waren door 14 kilo afvallen flink verminderd..Ik hoop dat je alles een beetje kan lezen en vinden hier op het forum en eventueel bij een consult.Mocht je nog wat willen weten kan je me altijd berichtje sturen.Veel succes met alles!
Kimberley89 Posted July 15, 2015 Author Posted July 15, 2015 Dank voor jullie reacties! @Mali, gelukkig, dat ligt dus niet aan mij! Ik vind het een behoorlijke ingreep en verandering, ik wil er gewoon absoluut geen spijt van krijgen. Ik leef al zo lang met mijn 70 A'tjes, dat ik inmiddels niet beter weet en ik eerder het idee heb dat ik dat gewoon moet accepteren. Maar grotere borsten, en idee dat dat allemaal kan tegenwoordig, blijft aan me knagen.. Het is gewoon, dat als ik het doe, er geen weg meer terug is.
Den haag Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Kimberley Ik heb precies het zelfde probleem. Het idee dat je niet meer terug kan als je bent geopereerd brrrrr. Ju kunt in mijn galerij zien hoe me borsten nu zijn dit is 70b en ik wil naar een grote c kleine d. Ik ben 20 jaar 154 lang en weeg 47 kilo. Misschien kan je kijken voor de maat van mijn borsten. Ik hoop dat je er wat aan heb Groetjes
Kimberley89 Posted July 15, 2015 Author Posted July 15, 2015 Dankje Newbie! Ben blij dat ik niet de enige ben! Dat is 't 'm, ik heb een gezond lichaam, waarom zou ik daar in laten snijden om vervolgens iets onnatuurlijks in te stoppen?! Maar oh wat droom ik al lang van mooie ìets grotere borsten. Ik vind het overigens eg jammer dat ik weinig tot geen feedback krijg op andere topics, ik heb er al een paar gestart, ook mezelf netjes voorgesteld, daar gelukkig wel leuke reacties op gehad, maar ik zou zo graag ervaringen willen lezen, nu ben ik het zelf maar een beetje aan het uitvogelen. Er zitten zoveel dames op dit forum dat ik het jammer vind dat er bijna geen feedback op komt. Tja, ik ben toevallig iemand die het wèl helemaal uitzoekt en alles wil weten voordat ik in m'n lichaam laat snijden. Misschien dat de meeste zoiets hebben van "Fuck it, ik doe het gewoon, mijn lijf mijn keuze" Ik ben meer een meisje van "Fuck it not, ik laat niet zomaar in m'n lichaam snijden" Ik wil gewoon alles weten, ook de downside, en misschien dat ik dan knopen ga doorhakken. Ik hoop nog steeds op feedback, immers de ervaringen zullen me enorm helpen een beslissing te kunnen maken. De dames die al hebben gereageerd, dankjulliewel! Daar heb ik wat aan
Guest Zomaariemand Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Karim maakt geen grote tieten, hij maakt mooi, die bij je passen! Karim en zijn kliniek zijn mij super bevallen! Had achteraf misschien grotere gewild, maar dat is mijn wens...
Kimberley89 Posted July 15, 2015 Author Posted July 15, 2015 Onwijs spannend, maar na 10 jaar en de afgelopen dagen veel lopen twijfelen, verschillende topics hier geplaatst en veel met mijn man erover gehad, besloten de knoop door te hakken! Ik ben 1,75 lang en weeg 50 kilo. Ben 25 en moeder, en heb een kleine cup 70A en toen kwam de onzekerheid sinds een paar weken weer de kop opsteken. Dus, there we go, 5 augustus een consult bij Refaat Karim. Alleen maar positieve verhalen over hem gelezen hier Ik vind het superspannend, en dan word dit alleen pas het eerste gesprek Heb al veeeel gelezen, ook de downside. Ik wil alles weten, zo ook o.a. of borstvoeding nog mogelijk is na een borstvergroting. Een tweede zit namelijk wel in de planning over een aantal jaar. Na 10 jaar afrekenen met de onzekerheid en het gepest (vroeger) en me meer vrouw voelen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.