Jump to content

Mellie28 : 26 augustus 2015 : Dr. de Frene : Brugge

Recommended Posts

Posted

Hallo

Gisteren mijn eerste afspraak gehad bij dokter Defrene in Brugge.

Ik zit met een asymmetrie en ben best tevreden over de maat vd grootste borst. De dokter stelde voor om enkel de kleine borst te vergroten. Als ik de grootste ook doe zou ik namelijk naar een grote D gaan en dit vind ik zelf nogal groot..

Heeft iemand ervaring met het vergroten van maar eerst borst?

Is dit goed zichtbaar? Voelbaar?

Groetjes!

Posted

Hallo,

Gisteren mijn eerste afspraak had. Ik zit met een asymmetrie. De dokter raadt aan om maar 1 borst te doen, de kleinste te vergroten.

Heeft iemand dit ook gedaan? Zou graag wat info hebben qua gevoel en uitzicht enz...

Groetjes!

Posted

Hi Mellie28,

Ik heb dit helaas niet gedaan. Maar ik denk dat het verstandig is als je jezelf afvraagt of je te vreden bent met de grote van de grootste borst. Zo ja dan zou ik inderdaad 1 borst laten vergroten. Maar als dat niet het geval is zou je ze allebei kunnen doen denk ik?

veel succes met je keuze

Posted

Hallo

Ben idd tevreden over de grote vd grootste borst.. Moesten de beide gedaan worden zou ik naar een grote D gaan... En vind da toch nogal groot voor mij...

Maar kben beetje bang dat de 'valse' teveel zou opvallen..

Posted

Ah zo, denk dat dat heel erg afgaat hangen van wat voor soort prothese je gaat nemen en door wel pc je geopereerd gaat worden. Hoeveel cc zou er bij moeten? en denk je dat het voor de spier zou kunnen?

Posted

Oh apart dit hoor /lees je niet vaak,ben t zelfs niet eerder tegen gekomen,maar een hele goede keus!

Hoop dat t heel gelijk gaat worden!

Lijkt mij lastiger dan gewoon even aan beide kanten een prothese erin proppen.

x

Posted

Ik had toen ik jong was een A en een D, heb aan 1 kant een vergroting gehad en aan andere kant verkleining .

Kreeg dus een B aan beide kanten

2 kinderen gekregen en borsten groeiden naar F.

Ik heb nu na jaren beide borsten laten verkleinen omdat ik vrezelijke pijn in mijn schouder had.

Xx ik wens je sterkte

Ps de vergroting was niet te zien , zat achter mijn borstspier :-)

• 5 weeks later...
Posted

Hallo

Ik overweeg een borstvergroting. De dokter zegt dat een D cup te groot zou zijn voor mij..

Nu zou ik geaag weten wat jullie denken..

Ik ben 1m67 en weeg 65kg...

Ik kan me ook moeilijk een D cup voorstellen... Mss dat sommigen foto's willen delen..( Prive natuurlijk.. )

Ik heb nu een 1 borst die een b cup is en de andere een C cup.

De dokter stelt voorop maar 1 borst te vergroten..

Maar daar twijfel ik dus over.....

Groetjes

Posted

Mag ik vragen bij welke arts je geweest bent? Ik vind het een beetje vreemde gang van zaken! Het gaat toch om jouw wens! Wat zou je zelf willen?

Zoek wat foto's op internet van borsten die je mooi vindt en ga daarmee naar een (andere!) arts. Die zal jou dan vertellen of dat kan web zo ja hoe hij ze wil plaatsen; dual plane of voor de spier.

Succes!

Posted

Ga alsjeblieft naar een andere arts. Het gaat er om wat jij wilt en mooi vindt, niet andersom! Een D-cup Door middel van een borstvergroting ziet er op het oog ook iets kleiner uit dan een natuurlijke D-cup. Succes met je zoektocht!

Posted

Heel vreemd hoor. idd ga naar een andere arts!
Een cupmaat is niks meer als een getalletje wat je helpt om een passende BH te vinden ;)
Ik heb met 1,68 en 55kg een F-cup nu. En ik krijgt als reacties uit mijn omgeving dat ze niet fake ogen (onder kleding dan hahahah), en niet te groot zijn. Het gaat om jouw wensen en wat jij bij je lichaam vind passen.

Posted

Ik ben 1.67, weeg 50 kg en heb cup 65D / 70C. Ze ogen echter als een volle B. Vroeger dacht ik dat alle cups groter dan B echt gigantisch waren. Maar ja, ik had toen ook helemaal niks.

Nu vind ik ze perfect bij mijn lichaam passen. Zoals hierboven al is gezegd: ga consulten inplannen bij andere artsen!

Als je tevreden bent met de C-cup borst dan kan je ook lipofilling overwegen voor de kleinere borst. Anders geeft een correctie met protheses in beide borsten volgens mij een mooier resultaat. Maar goed...ik ben geen pc.

Posted

Ik sluit mij aan bij Fynic en Melan! Plan lekker een ander consult in bij een andere pc of misschien meerdere!

Ik ben 1.68 en weeg 8 kilo zwaarder dan jou. Draag nu een 75E cup. Zo ogen ze niet vind ik. En ze zijn absoluut niet te groot in verhouding met de rest van mijn lichaam!

Laat je niet ompraten door een pc. Bedenk goed voor jezelf wat je graag zou willen. Misschien aan de hand van voorbeeld foto's. En zoek een pc die bij jou wensen past en waar je een goed gevoel bij hebt!

Succes meid!

Posted

Dank u voor aal de reacties.

Wel ik ben al bij een andere arts geweest en die zei mij ook dat een D cup in verhouding met mijn lichaam te groot zou zijn.. Nu denk ik niet dat ik met mijn 1m67 en 65kg superslank ben

Ik vind online ook geen foto's van mensen die maar 1 borst hebben laten vergroten..

Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit niet zou zichtbaar zijn...

Nu ga ik maandag trg om eens te 'passen' en te beslissen..

Ik had ook altijd gedacht van waaaauw een D is echt wel supergroot maar heb hier dan idd al veel gelezen dat dit kleiner toont of een naturelle D..

Ik ben ook bang als ik maar 1 doe hoe de 'normale' er dan binnen 10j zou uitzien..

Posted

Hoi ,

ik zou na een andere arts gaan als ik jou was , of wil je zelf maar 1 borst vergoten ??

ik heb 4 weken geleden mijn borstvergroting gehad. ik heb 350cc voor de spier laten plaatsen , en heb nu een 85F.

Ik geloof er zelf helemaal niets van want in mijn beleving is maat E laat staan F echt kanonnen groot , maar ik pas echt niet meer in D of E.

Zelf ben ik wel wat steviger ik ben 1.67 maar weeg 75 kilo en het is bij mij in proporties nu zeg maar.

Laat je goed informeren en doe wat je zelf wilt ! als jij allebei wil zeker doen , anders heb je misshien over een tijdje dar je heel erg twijfelt en je dan als nog een vergroting moet aan beide kanten !

Posted

Ik zou er niet voor kiezen om 1 borst te laten vergroten. 'echte' borsten zien er toch wat anders uit dan 'neppe' en daarbij wat je zelf benoemd, over 20 jaar zien ze er zeker anders uit.. je kan ook voor bijvoorbeeld 200cc in de ene borst gaan en 300cc in de andere. Deze cc's zijn gewoon voorbeelden natuurlijk, ik weet niet wat je nu in gedachten hebt. succes verder!

Posted

Hallo iedereen

Even een update...

Ik ga voor de D.. Zo worden beide vergroot want ik ken mezelf, zou teveel gefixeerd zijn op de ene 'nepborst' moest ik maar 1 vergroten!

Woensdag 26aug is D day (wel toepasselijk )

Toch wel een klein beetje stress nu...

Hoelang heb je nadien veel pijn? Want 30aug zou ik eigenlijk naar een bbq moeten ☺️

Groetjes!!!

Posted

30 augustus is wel erg snel hoor.. Behalve dat je nog pijn hebt ben je ook veel sneller moe na zo'n ingrijpende operatie. Maar iedereen is anders!

Succes

xx

Posted

Spannend! En leuk voor je dat je hebt beslist om ze beiden te vergroten. Ik denk dat het een goede keuze is van je! ;-)

Ik heb na mijn bv letterlijk een week binnen gebleven. Ik had wel pijn en was ook enorm snel moe. Na een weekje ben ik ook naar een barbecue gegaan en cava dan wel.

Maar iedereen is anders natuurlijk. Mss dat jij na vier dagen al, bij wijze van spreken, op de tafels kan dansen :-)) Het zal een beetje afwachten worden, vrees ik.

Succes hé :-)

Posted

Goede beslissing!

Ik ben de eerste 5 dagen binnen en op de bank gebleven. Was erg moe en had wel pijn. De 6e dag voorzichtig weer wat gelopen en met vriendlief naar de winkel geweest. Maar herstel verloopt bij iedereen anders!

Posted

Ja denk zelf ook wel dat 5 dagen redelijk snel is maar zal wel zien hoe ik me voel..

Nu toch een beetje stress ☺️☺️ Maar kijk er wel naar uit ook

Posted

Woensdag is het zo ver...

Maar nu komt de stress hoor..

Weet echt niet goed wat te verwachten 😳😳

Stress en er toch naar uit kijken.. Raar gevoel hoor!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.