Jump to content

Essy77 : 14 augustus 2015 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Posted

Ik ben al een tijdje aan het rond kijken op dit forum vooral om dat ik niet v tevreden was over mijn borstvergroting.

Ik ben in 2011 geopereerd door dr de boer van medi consult .

Helaas vond ik mijn borsten vanaf het begin af aan niet mooi ,geen vulling aan de boven kan , borsten zitten meer onder mijn oksel dan dan aan de voorkant en de littekens zitten zo'n 2 a 3 vingers boven de borstplooi en nu als klap op de vuurpijl nog overal erge plooivorming .

Echt schandalig dat er zo'n zootje van is gemaakt en dat terwijl ik dacht een goede chirurg te krijgen ik heb er ook nog eens 3800 euro voor betaald .

Maar goed omdat ik niet ondankbaar wilde lijken durfte ik dit ook niet te zeggen 

Nu eindelijk de knoop doorgehakt ik ga voor een wissel dit keer bij dokter nio ik heb 27 juli het eerste consult en vind het super spannend want ik hoop zo dat hij ze mooier en groterkan maken.

Ik heb nu 325 cc medium pofile en dat lijkt zonder BH helemaal niks lijkt gewoon of ik nog steeds geen borsten heb dit komt denk ik k door dat ze zover onder mijn oksels zitten .

Dus ik zou heel graag ervaringen willen krijgen van meiden die ook 700 cc of meer hebben gekregen want daar zit ik nu over na denken of is dat toch wel erg groot ?

Ik heb het idee dat ik nu nog niks heb zeg maar dus nu wil ik veel cc

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hi essy, ik heb net mijn wissel achter de rug. Van 335 naar 650 bij Nio. En helemaal happy. Was ook na de bv met 335 vanaf dag 1 verdrietig.. Ongelijk en te klein. Draag nu met 650 cc een 75 G en 80 F en het ziet er Toppie uit.

Succes met je zoektocht en wissel.

Posted

Jammer dat je eerste borstvergroting geen succes was.

Hopelijk kan Nio je geven wat je wilt!

Ik heb 825cc laten plaatsen maar ben nog niet zo lang PO, je kunt m'n foto's in de galerij zien.

Groetjes!

Posted

Hoi Elvira

Ik zie in je status staan dat je ook aan bodybuilding doet ?! , ik dus ook nu heb ik duale plain maar ze verschuiven bij de minste geringste aanspanning enorm door sterk ontwikkelde borst spier of tja ook omdat dit ook al niet goed is gegaan ik weet het niet maar heb jij ze voor de spier want daar twijfel ik nu ook over ik heb erg weinig borst weefsel (ook door het trainen ) maar hoe het nu is is ook geen gezicht als ik in bikini ben en span ook maar iets me spier schuiven ze hopla naar de zijkant

Erg mooi geworden je borsten ! Dat is wat ik ook wil echt grote boobies .

Posted

Verschilt per persoon hoeveel CC je nodig hebt, hangt vangt veel factoren af

Lengte, gewicht, omvangsmaat, borstweefsel en vorm.

Heb 800cc nu alweer iets meer dan 3jaar PO, neem eens een kijkje bij m'n foto's.

X Tijgertje

Posted

Ik zou het gewoon doen klinkt veel 700 cc ik ga dat ook nemen ik moet aanstaande donderdag.

als je ontvreden bent met de maat nu zou ik wel zeker wel meer dan 200 cc boven gaan zitten dan je nu zit.

ook de high of extra high nemen voor die bolling.

als je wilt kan je me toevoegen ik zal fotos plaatsen van mijn 700 cc als het zover is kan je een beeld krijgen..

Posted

Hoi latina

Ja klinkt inderdaad veel zit nu nog te twijfelen tussen 600 of 700 cc maar beter iets te groot dan spijt dat ik toch niet groter ben gegaan :-) en ik vind eigenlijk altijd de borsten op dit forum met veel cc het mooist .

Ik ben 170 cm en 56 kilo maar heb weel hele brede schouders dus kan best vind ik

Ben benieuwd naar je foto's ? Door wie word je geopereerd?

Posted

Verschilt per persoon hoeveel CC je nodig hebt, hangt vangt veel factoren af

Lengte, gewicht, omvangsmaat, borstweefsel en vorm.

Heb 800cc nu alweer iets meer dan 3jaar PO,

neem eens een kijkje bij m'n foto's.

X Tijgertje

Ik heb naar je foto's gekeken wow echt super mooi .

Ik ga denk toch voor min . 700 cc maar vooral hoop ik dat ze nu mooi worden ik heb nu nog lege borsten met aan de zijkant wel volume dus met push up BH lijkt het nog wel mooi maar dat is niet de bedoeling .

Ik zal snel wat foto's van de situatie toevoegen .

Posted

Hi essy, ik heb net mijn wissel achter de rug. Van 335 naar 650 bij Nio. En helemaal happy. Was ook na de bv met 335 vanaf dag 1 verdrietig.. Ongelijk en te klein. Draag nu met 650 cc een 75 G en 80 F en het ziet er Toppie uit.

Succes met je zoektocht en wissel.

y

Ja erg he als je niet tevreden bent ,goed om te horen dat je nu wel helemaal tevreden bent hoop dat het bij mij ook zo uitpakt.

Posted

Oh wat zonde he dat het niet in 1 keer meteen goed was,zoveel geld gespendeerd en dan nog niet eens happy,maar wat super gaaf dat je naar Nio gaat!

Dat is een goeie chirurg ,nog nooit lelijke borsten daar gezien :)

Gaat dus helemaal goed komen met die 700CC.

Was al benieuwd naar je fotos van hoe ze nu eruit zien aangezien je verteld dat je niets van voren ziet maar dat ze ongeveer onder je oksels zitten,ik heb dat ook een beetje ,ik heb alleen de mazzel dat ik wat meer CC heb gekregen(heb ik ook om gevraagd hoor,300CC zag je ook niet bij mij )

Nou aftellen maar en ben benieuwd wat je voor en na fotos worden :101:

Posted

Hoi latina

Ja klinkt inderdaad veel zit nu nog te twijfelen tussen 600 of 700 cc maar beter iets te groot dan spijt dat ik toch niet groter ben gegaan :-) en ik vind eigenlijk altijd de borsten op dit forum met veel cc het mooist .

Ik ben 170 cm en 56 kilo maar heb weel hele brede schouders dus kan best vind ik

Ben benieuwd naar je foto's ? Door wie word je geopereerd?

Ik wordt door nio geopereerd.

Ik had ook erge twijfel over 600 of 700.

maar na een gesprek over de tel toch voor de 700 cc gekozen.

was ook mijn max qua afmeting enzo dus past net ..

ik krijg duel plane heb erg dunne huid geen vet en weining borstweefsel.

dat geeft een ander beeld dan voor de spier.

dat zal die ook allemaal uitleggen tijdens je concult.

Ben benieuwd naar je concult

Posted

Ik ben 2 weken geleden bij doker Nio geweest voor een prothese wissel.

Ik had 300cc en nu 800cc en ben super blij!

Nio is echt een super dokter, ik ben 1.80 en weeg 65 kilo en ben heel small van boven. hij heeft mij borsten precies goed geplaatst, dicht bij elkaar en het steekt helemaal niet uit aan de zijkant (daar was ik bang voor)

Ik kan hem aan iedereen aanraden!

Posted

Hoi Elvira

Ik zie in je status staan dat je ook aan bodybuilding doet ?! , ik dus ook nu heb ik duale plain maar ze verschuiven bij de minste geringste aanspanning enorm door sterk ontwikkelde borst spier of tja ook omdat dit ook al niet goed is gegaan ik weet het niet maar heb jij ze voor de spier want daar twijfel ik nu ook over ik heb erg weinig borst weefsel (ook door het trainen ) maar hoe het nu is is ook geen gezicht als ik in bikini ben en span ook maar iets me spier schuiven ze hopla naar de zijkant

Erg mooi geworden je borsten ! Dat is wat ik ook wil echt grote boobies .

Hey meid!

Ik doe inderdaad ook aan bodybuilding. En ondanks dat dat rare vervormingen tijdens het sporten kan geven gekozen voor de dual plane methode. Ik wil namelijk dat mijn borsten mooi oog blijven zitten.. en omdat ik ook overtollig vel had en een borstvergroting in combinatie met een lift heb laten doen bewust niet voor de spier laten plaatsen. Ik wil gewoon dat ze mooi hoog blijven zitten. De kans van uitzakken bij voor de spier vind ik bij mijzelf te groot.

Daarnaast zijn m'n boobs zo groot dat ik niet echt denk dat er beweging in zit als de spier beweegt :P maar we gaan het zien. Ik kan me daar niet heel erg druk om maken.. Ik heb nog nooit zulke mooie boobs gehad.. en als ze dan af en toe raar bewegen dan is dat helaas maar zo.

Kan me wel voorstellen dat je dat heel vervelend vindt hoor, helemaal als het heel erg opvalt! De mijne zitten momenteel nog muurvast, plus dat ze echt wel erg groot zijn haha.. kan me bijna niet voorstellen dat er nog ruimte in m'n lijf is om ze een andere kant op te laten bewegen :P mijn PC heeft met opzet m'n borsten heel erg strak gezet (de huid er om heen). Maar wellicht dat dat tzt verandert.

Posted

Nio is echt een super dokter, ik ben 1.80 en weeg 65 kilo en ben heel small van boven. hij heeft mij borsten precies goed geplaatst, dicht bij elkaar en het steekt helemaal niet uit aan de zijkant (daar was ik bang voor)

O dat is super om te horen heb echt steeds meer zin in de afspraak en dat ik eindelijk ook echt blij kan zijn met mijn borsten .

Ik dacht zelf eerst dat 700 ccc wel de max was met wat ik zou willen maar lees en zie nu dat 800 cc toch wel erg mooi is .

Nou ja we zullen zien 27 juli .

Posted

O dat is super om te horen heb echt steeds meer zin in de afspraak en dat ik eindelijk ook echt blij kan zijn met mijn borsten .

Ik dacht zelf eerst dat 700 ccc wel de max was met wat ik zou willen maar lees en zie nu dat 800 cc toch wel erg mooi is .

Nou ja we zullen zien 27 juli .

Ik schrok me ook dood toen hij 800cc zei tegen me. Maar we hebben veel gepast en foto's gemaakt en toen bleek dat 800cc toch was wat ik bedoelde.

En nu ben ik echt blij dat ik voor die 800 heb gekozen want andere artsen wilde niet meer dan 600cc bij mij doen.

Dokter nio luistert tenminste echt naar wat je wilt.

Posted

Oh wat zonde he dat het niet in 1 keer meteen goed was,zoveel geld gespendeerd en dan nog niet eens happy,maar wat super gaaf dat je naar Nio gaat!

Dat is een goeie chirurg ,nog nooit lelijke borsten daar gezien :)

Gaat dus helemaal goed komen met die 700CC.

Was al benieuwd naar je fotos van hoe ze nu eruit zien aangezien je verteld dat je niets van voren ziet maar dat ze ongeveer onder je oksels zitten,ik heb dat ook een beetje ,ik heb alleen de mazzel dat ik wat meer CC heb gekregen(heb ik ook om gevraagd hoor,300CC zag je ook niet bij mij )

Nou aftellen maar en ben benieuwd wat je voor en na fotos worden :101:

Nou ik heb dus eindelijk foto's durven plaatsen.

Echt erg eigenlijk voel me nog steeds mismaakt en daar heb je dan nog geld voor uitgegeven ook en mediconsult is volgens eigen zeggen de rol roise onder de klinieken als het gaat om borstvergroting .

Had voor mijn borstvergroting nog mooiere borsten veel kleiner maar wel normaal gevormd zonder litteken over me borsten .

Ben zo benieuwd wat dr nio hiervan gaat zeggen.

Posted

Het lijkt me hartstikke mooi worden bij jou, 700CC. Je hebt nu best nog veel ruimte tussen je borsten, dus dat wordt straks mooi opgevuld. j

Wens jou heel veel succes toe! Voeg me toe hoor, als je foto's prive staan, wil je erg graag volgen!

xxx

Posted

Nou voor iedereen die mijn vorige vorige posten heeft gelezen en mijn foto's heeft gezien hier een update van mijn consult bij dr Koeijers.

Gisteren moest ik dus naar mediconsult omdat ze wilde kijken wat er mis was gegaan bij mijn vorige bv en of ze wat voor me konden betekenen.

Dr Koeijers zei dat mijn borsten in trechter vorm lopen ofzo e omdat de onderkant minder ruimte dan de bovenkant bevat de ronde prothese naar buiten en onder is gedrukt.

Dus er hadden geen ronde protheses geplaatst moeten worden .

Ik heb zelf juist het idee dat mijn borsten nu om het overdreven te zeggen schuin naar beneden lopen omdat de prothese naar die kant gezakt is dus daar zit de vulling .

Ook heeft hij mijn borsten opgemeten en omdat de onderkant van mijn borsten maar 12 cm breed is kan hij niet meer dan 310 cc plaatsen anatomisch.

Nou daar gaat mijn hoop op mooie volle grote borsten.

Wat ik raar vind waarom kan er geen bredere prothese in dan mijn borst is het is toch een vergroting ?? Ik heb meiden gezien die zo weinig borsten had en dat ze misschien maar 5cm breed waren dus dan kunnen die geen borstvergroting ??.

Maar goed wat ik ook raar vind is dat bij mijn eerste bv bij mediconsult juist is gezegd dat ik heel mooi gevormde borsten had en dat een borstvergroting dit alleen maar zou versterken en de bv des te mooier zou worden .

Ik snap er niks meer van .

Ik heb nu 325 cc en die zijn nog helemaal leeg .

Ik wil zo graag grote borsten en vooral mooie borsten.

Maar dat kan niet volgens dr Koeijers.

Nou ik ben dus echt van slag.

Ik heb maandag afspraak met dr nio hoop dat hij me wat anders kan vertellen.

Meiden die bij hem 700 cc en meer hebben gehad hadden toch ook niet voor de bv net zo brede borsten als nu met protheses .

Nou ik hoop op goed nieuws volgende week.

Posted

Hoi Essy,

Wat stom zeg, dat ze de ene keer zeggen dat je borsten er juist mooi voor zijn en dan de tweede keer dit. Zelf ben ik door dr Nio geholpen, ik had cup AA en zeker geen brede borsten. Toch kon er 800 cc in, ik ben nog aan het herstellen, maar volgens mij wordt het hartstikke mooi .

Ik denk dat je er goed aan doet om bij hem op consult te gaan.

Ik was eerst naar Bergman kliniek geweest en daar raadde de chirurg veel minder cc aan, daardoor was ik ook teleurgesteld toen!

Succes maandag en duimen voor goed nieuws!

Posted

Je doet er goed aan om eens een kijkje bij Nio te nemen.

Je zou evt. ook bij Plovier terecht kunnen.

Beide bovenstaande artsen staan er om bekend meer risicio te durven nemen met prachtige grote boobs als gevolg.

Voor wat betreft ik hier op het forum allemaal heb gelezen ben ik van mening dat het grootste gros van de PC's geen risicio wil nemen en zelf voorstander is van kleinere natuurlijke borsten waardoor zij geen grotere borsten adviseren dan wel zeggen dat dit niet kan.

Succes meid.. xxx

Posted

Volgens Koeijers kon er bij mij tussen de 300 en 400 cc in, met 400 als echt uuuiiiiterste max en dan moest het allemaal dual plane. Nio heeft er 550 en 500 voor de spier in gekregen. Lekker naar Nio gaan, die kan je vast helemaal happy maken!!

Posted

Ik kreeg dit op mijn consult ook te horen, bij mij kan er maar 11cm tot max 11,5cm in. Wat wel de mogelijkheid was bij mij dat ik bijv. na 1 of 2 jaar een wissel doe, er daarna meer ruimte is dus er ook weer meer in kan. Mja wil het eigenlijk ook in 1x goed haha.

Posted

Ik kreeg dit op mijn consult ook te horen, bij mij kan er maar 11cm tot max 11,5cm in. Wat wel de mogelijkheid was bij mij dat ik bijv. na 1 of 2 jaar een wissel doe, er daarna meer ruimte is dus er ook weer meer in kan. Mja wil het eigenlijk ook in 1x goed haha.

Nou ik heb mijn eerste bv dus 4 jaar geleden gehad en toen hebben ze 12.5 cm geplaatst nu 4 jaar later kan er max 12 cm in :-(
Posted

Ow huh? Dat is inderdaad raar.. Je zou dan nu toch genoeg ruimte moeten hebben voor een maatje groter lijkt me.

Posted

Ik ben al een heel stuk blijer :-).

Gisteren een reactie terug gehad van dr plovier( foto's opgestuurd ) en hij zegt heel iets anders .

Hij zei dat de protheses die ik gehad heb niet breed genoeg ware om het goed op te vullen en dat ze te ver onder mijn oksel geplaatst zijn ja dat is dus wat ik al de hele tijd dacht .

Ook zei hij dat ik helemaal geen trechter borsten had en dat hij met 900 cc het heel mooi en vol zou krijgen pfff 900 cc dat vind ik wel weer erg veel .

Maar goed het verschil os wel enorm natuurlijk met de max 310 cc en nog geen volle borsten snap er niks meer van.

Maar goed ik vind 900 cc echt wel weer te groot haha ja tis ook nooit goed. 700 cc was het max wat ik zou willen.

Nou nu nog kijken wat dr nio gaat zeggen heb nu wel meer hoop dat hij ook wel meer wil plaatsen .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.