Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Vrouwtjelief

Benieuwd naar de littekens op een donkere huid en hoeveel cm is litteken

Recommended Posts

hey zelfde probleem hier! Ben Italiaanse met een donker huidje waardoor ik na mijn eerste bv bang was vd littekens! Zelfs de pc was verschoten dat je ze zo fel zag! Maar als je nu met mij vriendje wordt, kan je zien hoe het nu eruit ziet onder mijn borstplooi...Je ziet er bijna niks van! En het is snel gegaan! Gewoon goed idealere..en toen ik genezen was heb ik een soft schub erop gedaan..ik bego,vanzelf af te velen waardoor ik erg goed genas!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook een donkere huid. Ben nu 7 dagen po en volgende week dinsdag worden mijn draadjes verwijderd en zie ik mijn littekens voor het eerst.

Hopelijk genezen ze mooi.

Genezen jullie littekens in het algemeen mooi?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook een donkere huid. Ik mag mijn pleisters er donderdag afhalen. Ben heel benieuwd. Ik weet niet eens wat normaal is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb nog nooit een wonde gehad die genaaid moest worden dus geen idee hoe het zou zijn. Mijn mama heeft een veel lichtere huid dan mij en zij heeft wel al een wonde gehad die genaaid moest worden en die is zeer mooi genezen. Dus ik hoop dat het genetisch is :-)

Laat weten hoe ze er donderdag bij jou uitzien @Melis88. Ik zal dat ook doen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ola, bij mij zijn de littekens inmiddels mooi geworden en een wit streepje!

Heb littekens ingesmeerd zodra litteken dicht was en korstjes eraf. Ik smeerde biodermal in de ochtend en middag. In de avond amandelolie. Ik masseerde ook mijn litteken ermee want voelde harde stukken...bindweefsel! Nu is de boven kant egaal, soepel en mooi maar voel wel een paar harde bobbels aan de binnenkant. Waarschijnlijk binnenhechtingen/bindweefsel en daar staat een jaar voor! Dus ik blijf masseren maar ben tevreden tot dusver!! Je weet het maar nooit met een donkere huid he!!

Groetjes BrownieG

Ps: mijn littekens waren niet moeders mooiste in het begin.. Bah bah! Gelukkig goed opgedroogd

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, thanks voor de extra info, BrownieG ! Het zal afwachten worden dus, maar in ieder geval blijf ik positief!

Groetjes,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Dames,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. Het is alweer een aantal maanden geleden dat ik op consult ben geweest en weet niet meer wat de pc zei over de grootte van de littekens. Nu weet ik wel dat t verschilt per persoon maar wil graag een beetje weten wat ik straks kan verwachten. Dus aan jullie de vraag hoe groot is je litteken in de borstplooi geworden bij een borstlift?

alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Bij mij zit ie in de borstplooi en is ong een cm of 3/4. 

Groetjes Essiee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wilde zegen, bij mij is ie 5,5 cm maar zie dat je van een lift wil weten hoe t is.... daar kan ik je niet mee helpen, zal er inderdaad van af hangen hoeveel er gelift wordt en hoe breed de eigen borst is misschien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Gabriella82:

4 tot 5 cm valt mij eigenlijk mee. Is dat niet bijna net zo veel als bij een gewone vergroting ...?

Geen idee, ik heb een aantal foto's gezien waarbij ze behoorlijk breed zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom op zo'n 10 en 8 uit, grof gegokt, hangt er denk ik ook erg vanaf hoeveel ze erin moeten 'proppen' 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het hangt er vooral vanaf hoeveel er gelift moet worden..
Denk dat de pc dit per persoon bepaalt, want moet er veel huid weggehaald worden, dan wordt het een langer litteken dan wanneer het allemaal wel meevalt..
Littekengrootte is niet te vergelijken met een gewone bv in ieder geval :)

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com