Ga naar inhoud

Benieuwd naar de littekens op een donkere huid en hoeveel cm is litteken


Aanbevolen berichten

Halloo!

ik hoop nog voor het eind van het jaar een borstlift/vergroting te krijgen. Maar kan in de gallerij eigenlijk geen fotos vinden van dames met een donkere huidskleur.

Nu ben ik zelf donker en wil graag weten waar ik ongeveer rekening mee moet houden.

Wie heeft er fotos voor mij die ik mag zien??

Super bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen donkere huid Vrouwtjelief, maar ik denk dat je door bijvoorbeeld googelen wel voorbeelden zult vinden. Wat ik eens gelezen heb is dat een donkere huid wat gevoeliger is voor dikke littekens, ik geloof dat dat keloiden genoemd wordt. Maar dat geldt zeker niet voor iedereen met een donkere huid. Bij het zoeken naar foto's van een lift vond ik trouwens ook plaatjes van mensen met een donkere huid, er was geen groot verschil in littekenvorming.

Aan littekens kun je trouwens veel doen tegenwoordig. Bij mij worden er littekens gecamoufleerd door medische tatoeage. Echt een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor kijk eens bij de leden en zoek naar MissDaisy en naar bemsss. Dit zijn 2 leden met donkere huid. Hoop je al op weg te helpen zo, go for it

Groetjes dollemina

MissDaisy heeft toch geen donkere huid????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hey zelfde probleem hier! Ben Italiaanse met een donker huidje waardoor ik na mijn eerste bv bang was vd littekens! Zelfs de pc was verschoten dat je ze zo fel zag! Maar als je nu met mij vriendje wordt, kan je zien hoe het nu eruit ziet onder mijn borstplooi...Je ziet er bijna niks van! En het is snel gegaan! Gewoon goed idealere..en toen ik genezen was heb ik een soft schub erop gedaan..ik bego,vanzelf af te velen waardoor ik erg goed genas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heb nog nooit een wonde gehad die genaaid moest worden dus geen idee hoe het zou zijn. Mijn mama heeft een veel lichtere huid dan mij en zij heeft wel al een wonde gehad die genaaid moest worden en die is zeer mooi genezen. Dus ik hoop dat het genetisch is :-)

Laat weten hoe ze er donderdag bij jou uitzien @Melis88. Ik zal dat ook doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola, bij mij zijn de littekens inmiddels mooi geworden en een wit streepje!

Heb littekens ingesmeerd zodra litteken dicht was en korstjes eraf. Ik smeerde biodermal in de ochtend en middag. In de avond amandelolie. Ik masseerde ook mijn litteken ermee want voelde harde stukken...bindweefsel! Nu is de boven kant egaal, soepel en mooi maar voel wel een paar harde bobbels aan de binnenkant. Waarschijnlijk binnenhechtingen/bindweefsel en daar staat een jaar voor! Dus ik blijf masseren maar ben tevreden tot dusver!! Je weet het maar nooit met een donkere huid he!!

Groetjes BrownieG

Ps: mijn littekens waren niet moeders mooiste in het begin.. Bah bah! Gelukkig goed opgedroogd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo Dames,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. Het is alweer een aantal maanden geleden dat ik op consult ben geweest en weet niet meer wat de pc zei over de grootte van de littekens. Nu weet ik wel dat t verschilt per persoon maar wil graag een beetje weten wat ik straks kan verwachten. Dus aan jullie de vraag hoe groot is je litteken in de borstplooi geworden bij een borstlift?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Wilde zegen, bij mij is ie 5,5 cm maar zie dat je van een lift wil weten hoe t is.... daar kan ik je niet mee helpen, zal er inderdaad van af hangen hoeveel er gelift wordt en hoe breed de eigen borst is misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.