Jump to content

Wat is het verschil tussen anatomisch en druppelvorm? En, zal het er niet te nep uitzien?

Recommended Posts

Posted

Hoi dames!

Hier nog volop aan de twijfel, en gister weer eindelijk 2 goede bh's kunnen scoren voor mijn bescheiden A'tjes, dus voorlopig gaat er niks gebeuren, wel sta ik er nog steeds voor open voor in de toekomst.

Zoals de titel al aangeeft; wat is het verschil tussen die 2 vormen? Ik ben een complete leek op dit gebied ,en ik wil eerst alles weten. Also, nep is het sowieso. Mijn man, mijn familie en vrienden zullen weten dat het nep is. Daar kan ik nog mee leven, maar zal het er ook een beetje natuurlijk uit zien?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden!

Posted

Hoi hoi

Anatomisch en druppelvorm is hetzelfde.

Als je niet nep wilt, dan moet je gewoon een prothese nemen die niet al te groot is, maar daar kan een pc je perfect in adviseren.

Voor of achter de spier maakt dan vaak niets uit, tenzij je echt te weinig vet van jezelf hebt. Ligt er maar net aan welke pc je treft. De een heeft een voorkeur voor achter de spier, de ander voor voor de spier.

Lees je goed in hier, want het is reuze belangrijk om er wat meer van te weten :)

Rechtsboven is een zoekbalk. als je daar je trefwoord (langer dan drie letters/cijfers) intikt en het grijze vakje op FORUMS zet, dan krijg je alle resultaten waar jouw trefwoord in voor komt

Succes!!

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.