Ga naar inhoud

maattabel eurosilleconen


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

Ligt toch allemaal aan je lichaamsbouw,als je een plank met erwten hebt,mja dan zou 1000CC echt niet kunnen,dat is geen porum,maar zoals bij Moon,die kan t echt wel hebben,denk dat haar arts het wel goedkeurd,zie niet echt risicos denk ik.Maar ja wie ben ik.....:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb idd al bevestigd gekregen dat ik het zekers kan hebben.

ik ben dan ook wel 1 van de weinigen ,ben echt een uitzondering wat dat betreft,baal er wel van,die uitozndering kost me klauwen.

maar goed,het word zoals patries zegt,echt niet ZOMAAR geplaatst hoor.

en het zogenaamde ballenefect wat je erg vaak ziet op internet,zal ik nooit krijgen,had het niet eens erg gevonden mischien,omdat da wel groot is hahaha,maar goed,ik heb de weefsel en huid niet om dat te krijgen,zelfs niet met 1000cc

weet je,als alle dames nu eens mij als voorbeeld namen,dan wisten ze al,dat elke bouw anders is,en dan heb je dat blindstaren op cc,s niet meer ook,de meeste vergelijken toch nog te veel helaas,ik ben toch wel het levende bewijs,dat je dit dus niet moet doen,alles pakt anders uit bij elk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou ook wel het dubbele willen hebben van wat ik nu heb! :1bouncingboobs:

Ja dan kom ik toch ook al snel uit op bv 900 cc mis wel 1000cc. Ik heb nu 75F sapph een G. Ik merk dat veel mensen waar ik het tegen zeg dat ik een bv heb gehad en dan ook vertel wat voor maar ik heb zeggen ze bijna allemaal :20: dat zou je ook niet zeggen

Bij mij is het er nu dus ook niet aan af te zien en daar baal ik wel van. En op foto ziet het er zo anders uit dan in het echt. Ik moet zeggen dat het op een foto dus veel groter lijkt dan de werkelijkheid. Alleen mijn familie verklaart mij voor gek en vinden het onzin dat ik een wissel wil. :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hah , de 'grote borsten-fans' samen :38:

Kom hier toch lekker mijn neus tussensteken met me'n C-cupke :66:

Voor geld is alles te koop meiden !

'k Zei nog niet zolang geleden tegen iemand dat 'vriendschap niet te koop is'

En die antwoordde 'alles en iedereen heeft ze'n prijs' (Patries heeft gelijk) .

Hij heeft geld genoeg en denk wel dat hij uit ervaring spreekt .

Een onozel voorbeeld > LoLo ... (moesten jullie dat wél mooi vinden dames , mijn excuses voor de woordkeuze) . Ge gaat me niet vertellen dat het bij haar 'kon' hé (zie pijnen die ze elke dag had en daarbij horende verslaving aan pijnstillers en bijgevolg depressie's) maar hare vent had geld met hopen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaha meer dan 4000cc hoor

wil niet eens weten hoeveel dat was,was niet echt menselijk meer,in mijn ogen dan

ja zucht,,,,, B-cupje heeft gelijk,met geld kan je zeker alles kopen,maar moet wel leuk en normaal blijven,maar goed,voor de meeste onde rons,word ik al als niet normaal beschouwd,jammer,omdat ik per toeval grote borsten mooi vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind jou eerder in de zit van die verstopte cc's dan de mega borsten. :blink:

Misschien mijn smaak niet H borsten maar smaak valt niet te betwisten en zeker niet bij iemand anders haar lichaam.

I don't like big mega boobs but i like you :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha oeps patries,ja ik vergat je niet te vermelden hoor,maar je was er niet,en ga dan niet met je naam gooien he

weet je,jij had van je eigen al big boobs,iets aan de lege kant,maar je had ze wel he

en als je zoals mij van een Acup komt,en je wilt een groot aantal cc,s ben je al gauw in de wereld raar/vreemd/apart enz enz

dus jij bent dat niet,want je hebt nu gewoon big boobs van je zelf,alleen opgevult

snap je me nog een beetje hahahahahahahahahahaha

als je het niet meer volgt,snap ik het wel

lesilla :1bouncingboobs::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hah , de 'grote borsten-fans' samen :38:

Kom hier toch lekker mijn neus tussensteken met me'n C-cupke :66:

Voor geld is alles te koop meiden ! 'k Zei nog niet zolang geleden tegen iemand dat 'vriendschap niet te koop is'

En die antwoordde 'alles en iedereen heeft ze'n prijs' (Patries heeft gelijk) .

Hij heeft geld genoeg en denk wel dat hij uit ervaring spreekt .

Een onozel voorbeeld > LoLo ... (moesten jullie dat wél mooi vinden dames , mijn excuses voor de woordkeuze) . Ge gaat me niet vertellen dat het bij haar 'kon' hé (zie pijnen die ze elke dag had en daarbij horende verslaving aan pijnstillers en bijgevolg depressie's) maar hare vent had geld met hopen .

Sorry maar ik kom plotseling midden in een topic ff invallen...

Wilde ff iets kwijt over de stukje:

-Alles kan je kopen met geld..? :63:

Echter niet hoor...Gezondheid kan je helaas niet kopen....!

Je wordt wel wat sneller geholpen, maar niet dat de artsen alles voor je doen.. :66::11:

:104::122::115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.