Esperalda Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Hey dames, Ik word 27/08/2015 geopereerd door dokter Verdonck, spannend :-) !! Alleen twijfel ik nog voor de maat :/ Ik heb de keuze tussen 255CC of 280CC, ronde prothese, extra high profile. Ik ben bang dat 255CC te klein zou zijn, maar 280CC net iets te groot ? Ikzelf ben 1M54 – 50kg – Cup maat 75A. Graag had ik foto’s gehad, of ervaringen van meisjes die hetzelfde laten plaatsen hebben, met ongeveer de zelfde cupmaar in het begin :-) Alvast bedankt voor jullie hulp :-) !! Groetjes
Melan Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Beter wennen aan iets te groot dan achteraf denken had ik toch maar..... Je hoort dat zo veel. En de grootte went zo snel
stampertje Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Ik krijg de 17 augustus bij dr verdonck 350cc en kom van een 75aa cup hij zij dat ik een grote c cup kleine d gaat hebben ben ook benieuwd en ben 1.72 en weeg 61 kilo
DoubleD Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Ik hoop dan maar dat ik wel n goeie d krijg Hopelijk weet ik morgen meer en dan laat ik t ook f weten
sjaar27 Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Hoi meis,Wat spannend he?ik vond de cc's ook zo moeilijk. Uiteindelijk voor m'n Max gegaan, 300cc achter spier. Krijg je voor of achter? Ik ben 50k maar iets langer, 1,67 x
Christinaxx Posted July 13, 2015 Posted July 13, 2015 Ik ga morgen naar consult voor 300cc, ik heb zelf 70b en er is gezegd dat ik een D zou krijgen. Er is me verteld dat 150cc ong 1cupmaat is
Supernova Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Hoi Esperalda!Ik zou voor het meest aantal cc's gaan, de 280cc. Want het verschil tussen 255cc en 280cc is zo minimaal dat zal je waarschijnlijk niet eens zien. Ik had dat ook dat ik heel erg twijfelde en ben toen ook voor het meeste aantal cc's gegaan en achteraf gezien ben ik daar altijd heel blij mee geweest. Succes!
Toeties Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Esperalda, Zelf twijfel ik tussen 260cc of 300cc, alleen ik ga voor anatomisch achter de spier. Ben 1,60, weeg 53 kilo en heb dezelfde cupmaat als jij. We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ga denk ik toch voor de 300cc, want zoals ik hier heel veel lees, en wat dr Straten mij ook zei, is dat het toch wel snel gaat wennen, en het is maar een klein beetje extra. Ben te bang dat ik achteraf anders ga denken 'wat nou als ze toch iets groter waren...' Succes met je keuze
Den haag Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Heey esperaldaIk ben 20 jaar oud ben 1m54 en weeg 47 kilo. Ik heb nu 75b. Vrijdag word ik geopereerd door dokter Tielemans in het hagaziekenhuis leyweg. Mij is 200 cc achter de borstspier geadviseerd. Ik kom dus uit op een grote c kleine d. Ik ben zo bang dat dit te groot is omdat ik maar een klein meisje ben. Ik denk dat je ongeveer op het zelfde uit komt als bij mij. Dus een grote c kleine d. Succes xx
Essie2000 Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Hoi meid, ik heb 280 cc ook bij Dr Verdonck! Kijk maar in mn gallerij. Ben blij dat ik niet kleiner ben gegaan en achteraf misschien wel meer gewild:) ben 1.62cm en 52kg
katoke81 Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Essie, die zijn inderdaad erg mooi! Wat had je vooraf eigenlijk? Je bent ongeveer dezelfde lengte / gewicht als ik, en dat is ongeveer het resultaat dat ik zelf ook zou willen.
D88 Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Hi meid!Ik ben 1.58m en 50KG Ik ben nu anderhalve week PO en heb 265CC achter de spier.Ik had 75A en pas nu 75D. (heb mn BH's van tijdens mijn zwangerschap er bijgehaald haha)Zelf was ik bang dat het te klein zou zijn en had bijna gekozen voor 300CC. Gelukkig heeft mijn arts mij duidelijk aangegeven dat de diameter van 300CC te breed zou zijn voor mijn borstkast en hierdoor zou de de prothese echt zien zitten.Dat wilde ik absoluut niet.Na de operatie dacht ik; 'is dit het?! veel te klein"Maar toen ik het verband eraf haalde... WOW haha! ze zijn groter dan ik dacht!Mijn advies.. laat je goed adviseren. Geef duidelijk aan wat je wilt. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik zo 'vol' mogelijk wilde, maar dat je geen randen mag zien.
Rattlemyheart Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Ik heb ongeveer zelfde beginsituatie als Essie2000 (48 kg, 1m52) en toch wel serieus verschil precies. Ik heb 245 CC achter de spier (anatomisch) en kom nu met sportbeha (Anita) op 70B, maar spant wel serieus.. De arts zei dat het C-cup wordt, dat de sportbeha eigenlijk vaak anders is, hopelijk heeft ze gelijk..
Linapinda Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Zelf was ik bang dat het te klein zou zijn en had bijna gekozen voor 300CC. Gelukkig heeft mijn arts mij duidelijk aangegeven dat de diameter van 300CC te breed zou zijn voor mijn borstkast en hierdoor zou de de prothese echt zien zitten. Dat wilde ik absoluut niet. Ik ben ook 1.55, 43kg. Dit is een goeie opmerking! Ik heb 450cc, maar bij mij heb je dus wel door dat ze nep zijn! Niet goed hoor, t zijn niet twee halve bollen erop geplakt, maar t is niet altijd te verbergen. Het ligt er maar aan wat je smaak is.
Toeties Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Esperalda, Zelf twijfel ik tussen 260cc of 300cc, alleen ik ga voor anatomisch achter de spier. Ben 1,60, weeg 53 kilo en heb dezelfde cupmaat als jij. We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ga denk ik toch voor de 300cc, want zoals ik hier heel veel lees, en wat dr Straten mij ook zei, is dat het toch wel snel gaat wennen, en het is maar een klein beetje extra. Ben te bang dat ik achteraf anders ga denken 'wat nou als ze toch iets groter waren...' Succes met je keuze Ik ben nu uiteindelijk voor 255 gegaan, na toch nog even gepast te hebben. Vanmorgen de operatie gehad, en geen spijt. Laat je zoals de meiden zeiden goed informeren, en kijk wat bij je past. Ik had in mn hoofd 300, maar dit stond gewoon echt niet. Dus goed kijken hoe het staat, en niet naar de getallen. Succes
katoke81 Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 Bij mij is het uiteindelijk 265cc geworden. Dr. Verdonck wilde niet groter gaan, omdat ik aangaf dat het er echt wel nog natuurlijk moest uitzien. Hij vertelde me dat het meest natuurlijke bij mijn lichaam 230cc zou zijn, maar dat hij 265cc wel wilde steken, maar groter echt niet.
Esperalda Posted July 24, 2015 Author Posted July 24, 2015 Hey Katoke,Heb je de ronde prothese , high profile achter de stier laten plaatsen ? :-)
katoke81 Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 Hoi Esperalda! Ik heb ronde prothese, extra hoog profiel, achter mijn spier. Denk toch dat het extra hoog is, staat toch op het kaartje dat ik heb meegekregen met al de gegevens van mijn implantaten .
Esperalda Posted September 7, 2015 Author Posted September 7, 2015 Hey meiden, Woensdag is het zover, zal ik mijn nieuwe boobs eindelijk zien en mag ik blauwe verband af ! Vanaf dan zal ik ook een sport bh mogen, moeten draagen ! Welke sportbh kunnen jullie mij aanraden ? Want er bestaan er met een beetje vulling in, bestaan er dat heel soepel zijn ( vraag ik mij af of die wel tot iets dienen ) Alvast bedankt voor jullie hulp !
katoke81 Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Esperalda, was jij niet geopereerd in de WK? Zo ja, dan kan je er daar eentje kopen van Anita. Verder heb ik de Shockabsorber ook nog bijgekocht, daar ben ik helemaal aan verkocht, super sportbh.Vooral zien dat het een stevige is. Moet goede ondersteuning bieden.
Guest boobies24 Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Lastig, iedereen vindt iets anders fijn zitten.Ik vond de Triumph niet fijn, terwijl andere meiden hem juist fijn vinden.Zelf draag ik een Fila sportbh http://www.wehkamp.nl/damesmode/dames-lingerie/dames-sportondergoed/fila-sportbh/C21_1A3_A31_433705/?MaatCode=2700&PI=0&PrI=2&Nrpp=96&Blocks=0&Ns=D&View=Grid&NavState=%2f_%2fN-1y2uZrlx&IsSeg=0
Eleneva Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 boobies24 De sportbh van Fila kloppen de maten? ik vind die wel mooi, maar ik zal die pas kunnen bestellen na de operatie want de maat ken ik nog niet
stampertje Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Ik heb er toen 1 gekocht in het ziekenhuis zelf want zij weten de maat en erna ben ik er 1 nog gaan kopen bij hunkemode en ze zitten alle twee goed vind ik
SamanthaRomy Posted September 7, 2015 Posted September 7, 2015 Ik had de triump maar vind die niet fijn zitten . De band sneed onder me littekens. Heb sinds een paar uur de hema heavy aan en vind deze volgens mij wel relax zitten.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.