Jump to content

Gek gevoel bij bukken, bewegende prothese?

Recommended Posts

Posted

Hallo Dames!

Ik ben nu bijna 6 weken po en heb al sinds een paar weken een gek gevoel in mn boob zodra ik een beetje buk/kantel/onder uit gezakt zit.

Het voelt dan alsof het randje van m'n prothese dubbel vouwt ofzo. Heb paar weken afgewacht en gedacht ''zal er wel bij horen, gaat wel over'', of gedacht dat mn borst wat begon te zakken en nu de huid er onder kon aanraken, en dat ik dat gevoel niet kende en dat ik het daarom vreemd vond. Maar na wat onderzoek blijkt dat laatste niet het geval te zijn. Ook is het nu een paar weken verder nog niet weg en voelt het elke keer alsof er iets omvouwt in mn boob als ik buk/onderuit gezakt zit. Zolang ik keurig recht zit is er niets aan de hand verder, en mijn linker boob heeft dit gekke gevoel niet :) Ik maak me niet super druk ofzo maar dacht laat ik even vragen of iemand hier ervaring mee heeft, wat het dan was en wanneer het over gaat (want elke keer vind ik het maar een raar gevoel haha)

Liefs

• 8 months later...
Guest BeeCee
Posted

Ik heb dat gevoel bijna 6 weken gehad! Nu ruim 10 weken po en het is over. Het was overigens niet heel overheersend aanwezig, af en toe met bukken. Net alsof de prothese een beetje bewoog. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.