Jump to content

Ongelijke tepels, ervaring na bv?

Recommended Posts

Posted

Dag dames,

Het is misschien een beetje een vreemde vraag. Maar ik heb nu een 75 B en krijg 3 augustus een bv van 375CC/ 350CC.

Nu zijn mijn borsten ongelijk, dit komt natuurlijk bij meerdere meiden voor. Maar mijn linker tepel is ook iets groter als mijn rechter. Ze gaan in mijn linker borst 350 CC plaatsen en in mijn rechter 375 CC. Zo worden mijn borsten gelijk.

Nu ben ik zo bang dat het straks nog steeds erg opvalt dat mijn ene tepel iets groter is dan mijn andere. Er wordt natuurlijk niks veranderd aan mijn tepel.

Herkent iemand deze situatie, en heeft dit zelf ook gehad en kan mij vertellen hoe het resultaat is geworden na de borstvergroting. Is het uiteindelijk toch mooi geworden??

Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen.

Wat is het toch allemaal spannend zeg! Pff..

Posted

Hallo, ik had ook ongelijke borsten. Het scheelde bijna een cupmaat. Rechts is er 365cc en links 415cc. Ik merk momenteel geen verschil hoor, ook niet bij de tepels.. Ik zou me niet te veel zorgen maken. En het is maar een verschil van 25cc, dus dit zal zeker niet zoveel schelen hoor. :).

Veel succes. Het is idd spannend he

Posted

Jeetje, dat was zeker een groot verschil! Wat fijn dat het goed gekomen is.

Waren jou tepels ook wat ongelijk?

Bedankt voor je reactie, en het is indd vreselijk spannend. Toch zo'n gevoel van dat het bij mij nooit zo mooi zal worden als bij al die anderen...

Posted

Ze scheelden een beetje, maar niet zoveel. Mijn ene tepel was ook wel groter dam de andere, door borstvoeding gegeven te hebben. Maar je ziet dit amper.. Nog goeie twee weekjes geduld ;). Laat eens weten hoe het was dan.

Posted

Hoi! Ik had ook een verschil in mijn borsten. 350 cc links en 380 cc rechts. Na de operatie is het allemaal goed gekomen. Dus ik zal je er niet te veel zorgen over maken.. het komt goed :) !

• 3 weeks later...
Posted

Hoihoi!

Gister was de operatie, alles is goed gegaan en het is me echt mee gevallen.

Ik had wel erge pijn op mijn ribben toen ik wakker werd, alsof ze gebroken zijn ofzo.

Maar dat werd gelukkig wel minder na wat pijnstillers.

Ze zitten nog in het tape, dus zien er een beetje puntig uit, maar dat schijnt normaal te zijn haha!

Verder, mijn ongelijke tepels zie je nog wel een beetje. Maar boeiend!

Straks even douchen en het tape eraf halen. Ik ben benieuwd!

Liefs.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.