ano1 Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 hee hallo allemaal ,ik heb even een vraag, ik wil na mijn zwangerschap en bevalling en december 2014 gaan voor een bv, ik had altijd een kleine B cup maar in de zwangerschap zijn ze uitgegroeid tot een D cup met als resultaat dat de rek er nu compleet uit is en ik weer op een B maat zit.nu wil ik dit bij de Bergman kliniek gaan doen, echter adviseren hun om pas na 9 maand na de bevalling een operatie uit te voeren, dit is geen probleem want ik wil het graag in september laten doen want ik heb dan vakantie , maar alleen als ik op consult ga eind deze maand is het nog maar 7 maand geleden na mijn bevalling. ik heb nooit borstvoeding gegeven , maar ik ben zo bang dat de chirurg mij teleur gaat stellen en zal zeggen dat hij nog niks kan beoordelen omdat het nog geen 9 maand na de bevalling is , ik hoop zo dat hij het beoordeelt en zegt dat september dit jaar een operatie prima kan.hebben jullie hier ervaring mee ?ik heb wel navraag gedaan bij de assistente of het een probleem was dat ik eind juli nog maar 7 maand geleden ben bevallen en ze zij inprincipe beoordelen we na 9 maand maar het mag wel na 7 maanden op consult komen alleen is her afwachten wat de chirurg zegt... ik kan niet meer wachten , kan me borsten echt niet meer zien !
blackvelvet87 Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Ik heb bv gehad, 4maanden na mijn bevalling.. Mijn borsten waren dan ook wel hetzelfde als voor de bevalling. Vorm en grootte was niet veranderd.
indubio Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Ik krijg m'n BV 4 maanden nadat ik voor t laatst borstvoeding heb gegeven. (Dat is 13 mnd na mijn bevalling.) ik heb begrepen dat er ongeveer 6 mnd tussen de laatste borstvoeding/ bevalling moet zitten. Nu is dat bij mij 4 mnd maar blijkbaar geen probleem.... Succes!
Melan Posted July 12, 2015 Posted July 12, 2015 Ik begreep ook 6mnd na borstvoeding. Maar er zit wel een verschil in hormonen in denk ik als je bevalling vergelijkt met een laatste borstvoeding. Ze zeggen niet voor niets dat je 9 maanden moet ontzwangeren. Ik zou het advies van je PC hierin niet negeren. Daarnaast zal dit advies ook wel weer per PC verschillen. Evt meerdere consulten plannen?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.