Jump to content

85% 400/500 cc dr Nio

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Ook ik heb eindelijk een operatie datum en ben nu druk aan het nadenken over welke grootte prothese ik wil. Ik wordt door dokter Nio in het SLAZ geopereerd en het worden sowieso de 85% gevulde protheses. Zelf ben ik 175 en weeg 58 kilo en heb nu een A, wil graag op een volle C voor het ook uitkomen maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten.

Bij het passen kwam ik uit op 500cc, maar vraag me af of dit niet te groot wordt? Zijn hier meer meiden die deze voorsituatie hadden en ongeveer dezlfde protheses hebben? Op wat voor maat zijn jullie uitkomen?

Alvast bedankt! x

Guest Nancytjuh
Posted

Hoi

helaas kan ik je niet helpen, maar lees graag mee.

Ik krijg ook 500cc alleen weet niet eens zeker of het 85% gevuld is, ging allemaal zo snel.

Ik ben 67 kg en 1,67m lang en vraag me ook af of 500cc niet teveel gaat worden.

Hoop dat je wat zinvolle reacties krijgt!

Posted

Hoi Feather ik kan je helaas ook niet helpen want ik moet ook nog. 1 oktober bij Nio in het SLAZ. Ik ben 1.74 en 61kg en heb gekozen voor 325 cc 85% gevuld voor de spier. Was al bang dat dit misschien te groot zou uitvallen maar als ik jou hoor met 400-500cc ben ik weer een beetje gerust, hahaha! Ik heb inmiddels wel besloten dat ik niet kleiner ga en het gewoon zo laat....Succes met een keuze maken! Groetjes

Posted

Hoi Feather ik kan je helaas ook niet helpen want ik moet ook nog. 1 oktober bij Nio in het SLAZ. Ik ben 1.74 en 61kg en heb gekozen voor 325 cc 85% gevuld voor de spier. Was al bang dat dit misschien te groot zou uitvallen maar als ik jou hoor met 400-500cc ben ik weer een beetje gerust, hahaha! Ik heb inmiddels wel besloten dat ik niet kleiner ga en het gewoon zo laat....Succes met een keuze maken! Groetjes

Oh ja want wat voor cup heb je nu dan? Wat fijn dat het voor de spier kan, had ik ook wel gewild maar kan bij mij helaas niet. Ik ga je als vriendje toevoegen dan kan ik in Oktober kijken hoe het bij jou gaat! Op hoeveel zei Nio dat je uit zou komen? en op wat wil je zelf uitkomen? Dankjewel

Posted

Ik heb nu een slappe, lege 75 A/B en hij denkt dat ik op een D/E cup ga uitkomen en ik heb begrepen van meiden hier op het forum dat het voor het oog een cupje kleiner lijkt, een C/D cup dan, dus daar ben ik wel tevreden mee!

Wordt het bij jou dan Dual Plan? Of volledig achter de spier?

Posted

Oeeh, ja ik heb nu een AA dus denk dat ik dan ook op zoiets uit ga komen. pff vind het maar heel spannend allemaal wil het indd ook niet te groot hebben. Maar heb morgen gelukkig nog een pas sessie. Dus dan even kijken wat ik vind.

En het wordt dual plane bij mij, had het liefst ervoor gewild maar dat kan echt niet ( wist ik eigenlijk ook wel )

Posted

Hey Feather!

Ik heb 500 cc van Nio :) Ben 175 en weeg 60 kilo, en had een kleine B (staan voor foto's van). Bij mij zijn ronde high profile 500cc's voor de spier geplaatst en draag nu een sportbh 75E. Mijn bh maat weet ik nog niet omdat ik 5 weken po ben en nog een weekje moet wachten voor het bh shoppen begint. Hou wel rekening met het feit dat fake-boobies wel kleiner ogen dan de bh maat is! Mijn E oogt absoluut niet als een E. Ik heb foto's geupload van voor en na dus die kan je bekijken als je nieuwsgierig bent :)

Posted

Ik vind het ook spannend hoor Feather, maar ik heb me nu een half jaar goed verdiept, alles tegen elkaar afgewogen en ben er nu zeker van. Vlak voor de operatie zullen de twijfels en onzekerheden nog wel even komen denk ik maar nu kan ik bijna aan niks anders denken, hahaha! Ga je morgen bij Nio een tweede passessie doen? Ik dacht dat bij mij ook niet voor de spier zou kunnen maar was erg blij verrast, maar goed het gaat erom wat mogelijk is bij je huidige situatie en anders had ik uiteraard ook gewoon dual plane gedaan.....

Guest Nancytjuh
Posted

Bij mij gaat er in augustus ook 500cc in voor de spier... Ik zou op een 85D uitkomen...

Ik hoop ook echt niet dat het veel groter word hoor.

Miss daisy ik heb je toegevoegd...

Posted

Wat lief van jullie, ja heb vanmiddag mijn tweede pas sessie gehad (: en ben er uit ga voor 450 cc! ben er helemaal blij mee.

M'n moeder was nu ook mee ipv m'n vriend en die vind het ook helemaal mooi en goed.

Dus kan niet wachten, maar moet helaas nog even geduld hebben!

Posted

Hi hi,

Ik had een slappe b/c ook 175 en 58 kg.

Nio gaf mij advies om 75e te kopen als bh. Ik heb nu met 500cc 85%, geen 75e maar draag een H.

Kus

Posted

Ja ik heb vandaag als advies 75D gekregen, aangezien ik helaas van aan AA afkom ):

@missdaisy/cmgiess wat een prachtig borsten hebben jullie gekregen

En cmgiess heb jij ze voor de spier of wat heb je genomen? O ik kan echt niet wachten tot ik aan de beurt ben!

Guest Nancytjuh
Posted

Hi hi,

Ik had een slappe b/c ook 175 en 58 kg.

Nio gaf mij advies om 75e te kopen als bh. Ik heb nu met 500cc 85%, geen 75e maar draag een H.

WoW das wel heel Huge!

Ik vroeg me af hoe het zit als je kleiner bent krijg je op het oog dan juist grotere of kleinere borsten?

Ik ben zo bang dat ze veelste groot worden net als de topic startster....

Posted

Denk dat je ook met 450cc wel groter gaat uitvallen dan een C.

Maar ik weet wel zeker dat je er tevreden mee gaat zijn.

Oh ja denk je dat? Op hoeveel denk je dan dat ik uit kom? Vind het zo moeilijk in te schatten!

WoW das wel heel Huge!

Ik vroeg me af hoe het zit als je kleiner bent krijg je op het oog dan juist grotere of kleinere borsten?

Ik ben zo bang dat ze veelste groot worden net als de topic startster....

Ja zo lastig is dat he! hoelang ben jij?

Guest Nancytjuh
Posted

Ik ben 1.67m lang en weeg 67 maar wil 65 kg als ik geopereerd ga worden, Nio vertelde dat dat nog aardige wat verschil maakte die 2 kg ivm het zien van .....(uhm ja weet eigenlijk niet meer wat hij zei).

Als ik dat van die cup H lees dan schrik ik toch hoor, is niet helemaal mijn planning ;)

Ik heb trouwens net de foto's van cmgiess gekeken maar vind ze wel errug mooi!

Posted

Nou jeetje ja dan schrik ik echt heel erg, kan nu geen leuke bh's vinden maar ben bang dat dat dan ook niet meer lukt? pff zo moeilijk allemaal. Wil namelijk niet te groot en niet te klein.. goh haha

Posted

Ik ben vandaag ook bij Nio langsgegaan en gij raad me 500cc aan voor de spier ik heb momenteel een 75A en ben 1.69 meter lang en weeg 62 kg

Posted

Nou jeetje ja dan schrik ik echt heel erg, kan nu geen leuke bh's vinden maar ben bang dat dat dan ook niet meer lukt? pff zo moeilijk allemaal. Wil namelijk niet te groot en niet te klein.. goh haha

Volgens dr.Nio is 150 cc een cupmaat meer.

Posted

@Lorentina, op wat voor cup wil jij uitkomen? En ga je voor rond of anatomisch? Ja dat van die 150cc dan zou ik 3 cupmaten vooruit gaan. En zou ik inderdaad op een volle C uit komen, ik hoop zo dat dat klopt. Als ik foto's van borstvergrotingen in het buitenland ga bekijken zie ik de meeste van A naar C gaan met 450 cc, maar sommige ook D.

Posted

Wat lief van jullie, ja heb vanmiddag mijn tweede pas sessie gehad (: en ben er uit ga voor 450 cc! ben er helemaal blij mee.

M'n moeder was nu ook mee ipv m'n vriend en die vind het ook helemaal mooi en goed.

Dus kan niet wachten, maar moet helaas nog even geduld hebben!

Fijn dat je eruit bent!

Posted

Ik wil liefst op een D uitkomen hoop gewoon dat men borst niet zakt met die 500 cc

Ik ga de ronde nemen 85% gevulde x

Posted

Oh ja, oeh denk dat dat wel moet lukken. Neem je ze voor de spier of dual plane? Of had je dat al gezegd?

En op welke datum wordt je geopereerd? Ook in het Slaz toch?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.