Suikerklontje Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Lieve meidenWelke omtrek hebben jullie genomen van de sport bh bij welke omtrek van het lichaam.En welk merk zat echt fijn.Ik wil tri action workout zwz kopen. En nog een voor af te wisselen. Hema lees ik ook wel goede dingen over maar ik krijg anatomisch ik wil een zo stevig mogelijke bh en een die lekker zit natuurlijk.Mij hebben ze geadviseerd om 70c en 70d te nemen bij 72 cm omvang maar dat gaat hem zeker niet wordenVeel en veel te strakIk heb met de passessie een 80 c aangehad voor mijn gevoel primaWat hadden jullie bij welke omvang / cc / en uiteindelijke maat zodat het perfect zat ?Ik heb nu A en krijg 300 of 345, ligt eraan wat erin past want ben maar smal ( 50kg - 1.65cm ) Als ik de projectie optel bij mijn bovenomtrek kom ik op 85 cm
Jadekiss Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Je moet de sport Bh passen op het meest losse haakje van de Bh. En het is belangrijk dat hij ook strak zit. Als hij maar niet snijdt in je cups. 80 zit inderdaad vast heel lekker maar is veel te ruim met een omvang van 72
Suikerklontje Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 80 lijkt mij ook te groot Ik wil gaan voor 75 cIs dat een goede inschatting denk je ?En welke maat zou ik er nog extra bij kunnen nemen. 70 d ?
Jadekiss Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Ik durf je daar echt niet in te adviseren. Waarom laat je je niet even adviseren in een lingerie winkel??
Suikerklontje Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Ja dat moet ik ook gaan doen maar was eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen
Sahra Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Hoi ik heb 300 cc rond En heb sport beha van75 c En ik ben zelf ook smal 47 kilo 164 lang dus het zal ook goed bij jou passen denk ik. Succes meid
Suikerklontje Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Dankje Valt 75c even groot als 70d ? Of werkt dat bij sport bh niet t zelfde als bij gewone bh'sxxx
Sahra Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Dat weet ik niet schat maar je kan eerst eentje kopen en naa je operatie en ander dam kan Je zelf passen wat beter zit
Sanneke120 Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Ik zou zeker een D erbij nemen. Als je dan toch 345 krijgt, heb je die D wel nodig hoor. Zeker bij een omvang van 72. En het is verder heel lastig in te schatten. Sommigen krijgen met 350 enorme borsten en bij sommige valt het mee. Met C en D zit je altijd goed! Succes.
Suikerklontje Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Dankjewel damesIk ben naar de lingeriezaak geweest en heb de 70 bh's gepast maar nee die zaten zo strak dat ik er meteen chagrijnig van werdDie ga ik dus echt geen 6 weken dragenDat is 1 dag en weet zeker dat ik mn man de dag erna al stuur om 75 te halen dus heb ook besloten om meteen de 75 te nemen.Alleen hadden ze deze niet op voorraad, jammer. Ik ga hem dus nu online bestellen.Ik zag bij wehkamp die shock absorder RunWeten jullie hoe deze uitvallen?Moet ik daar ook de 75 c van nemen of zal ik de 75 d nemen? Ze zijn nu in de aanbieding voor 39 euro
Suikerklontje Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Ik zou zeker een D erbij nemen. Als je dan toch 345 krijgt, heb je die D wel nodig hoor. Zeker bij een omvang van 72. En het is verder heel lastig in te schatten. Sommigen krijgen met 350 enorme borsten en bij sommige valt het mee. Met C en D zit je altijd goed!Succes.staat 345cc voor een D cup dan ? Ik kom van een A cup
Suikerklontje Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Dat weet ik niet schat maar je kan eerst eentje kopen en naa je operatie en ander dam kan Je zelf passen wat beter zitJe hebt gelijk ze raden alleen aan om 2 te nemen voor als een niet zou passen maar mn gevoel zegt dat die c wel genoeg is, alhoewel ik nu begin te twijfelen Sanneke
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.