Jump to content

linseyj : 26 juni 2015 : Dr. Damen : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hoi Meiden!

Ik ben twee weken geleden geopereerd in de welness kliniek in Genk. Bij dr Damen. Het was een hele stugge man, hij had amper naar me borsten gekeken en zei al dat ik niet groter dan 280cc kon nemen omdat me tepels in het midden staan. bij de meeste Hollandse meiden staan ze wat naar buiten. En als ik grotere wou nemen dan zouden me tepels naar binnen gaan staan. geloofde hem maar. Hij gaf me weinig informatie, voelde niet aan me borsten en meette ook niks op. Vertelde niks over complicaties etc. Ik vroeg welke cupmaat ik ongeveer zou krijgen en of hij voorbeeldjes had. Nee dat wist en had hij niet. Voor de operatie en na de.operatie jeb ik hem nniet eens gezien? Heeft me ook afgetekend toen ik al onder narcose was. Nu 2 weken later is me ene borst een stuk hoger alsnde ander. Is dit normaal? Maak me best druk omdat het allemaal zo 'makkelijk' gegaan is.

Groetjes!!

Posted

Wat vervelend voor je dat het allemaal zo "gemakkelijk" is gegaan.

Maar je bent pas 2 weken na je operatie.

Ik ben bijna 3 en heb nog een verschil... Het trekt wel bij hoor!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.