Guest maanelfje Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Het is me vaker opgevallen dat ik denk dat ik openbare fotboeken bekijk terwijl het dan om prive foto's gaat. Dit lijkt mij toch niet de bedoeling.... Prive is prive en openbaar is voor ieder in te zien. Ik kan me nl heel goed voorstellen dat je dit niet met iedereen van het forum wilt delen.
best_boobie Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Jr moet zowel album categorie als album type op: enkel voor vriendinnen, zetten. Dan zijn ze niet zichtbaar voor anderen dan je vriendjes Vaak wordt de verkeerde optie gekozen, waardoor ze niet afgeschermd staan idd. Bij suggesties voor het forum, staat precies beschreven hoe het moet Kijk hier maar ff http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij-en-fotos-prive-zetten/ Xx BB
Guest maanelfje Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Mooie tip voor de dames die denken dat hun foto's op prive staan. Zou het zeker nog even nakijken als je ze niet openbaar wilt hebben!Thnx BB!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.