Balen Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Na vele verhalen hier en elders op het internet heb ik nog weinig meer toe te voegen. Het mogen inmiddels duidelijk zijn dat deze kliniek niet te vetrouwen is. Hoe zeggen ze dat? Bezint eer je begint?! En echt waar, acht jaar geleden liep ik er ook mee weg. Zulke goede recensies. Trouwe, nu ook grote twijfels bij Plovier. Praat ook alleen maar zijn straatje schoon. Beiden aangeschreven voor mijn certificaat cq dossier nadat bleek dat ik problemen heb met mijn implantaten: lekkage. Implantaten die destijds volgens hen van de beste kwaliteit zouden zijn. Ook bij deze dame dus een zinloze handeling. Ik mag ook achteraan sluiten in de lange rij.... Als je ze echt nodig hebt geven ze niet thuis en start het welles nietus spelletje. Ik geloof dat beide heren het daar inmiddels al net zo druk mee hebben als met opereren ;-) :Reactie Beaucare:Beste mevrouw,Wij kunnen geen gegevens terugvinden. Uw dossier is niet in ons bezit.In geval van medische problemen, gelieve contact op te nemen met de chirurg die uw ingreep uitvoerde.Met vriendelijke groeten,Team BeauCareReactie Plovier:Graag had u meer informatie bekomen omtrent het type borstimplantaten dat bij U werd ingeplant. U deelt mij mee dat u geopereerd werd in de BEAUCARE Kliniek. In oktober 2010 heb ik mijn professionele activiteit binnen de BEAUCARE Kliniek echter stopgezet. De medische dossiers van de patiënten zijn na mijn vertrek in oktober 2010 in de BEAUCARE Kliniek gebleven. De Raad van Beroep van de Orde der Geneesheren heeft dit op 17 november 2014 bevestigd en heeft gesteld dat ik geen zelfstandige praktijk uitoefende in de BEAUCARE Kliniek. Zo was het de BEAUCARE Kliniek en niet ikzelf die o.a. zorgde voor de aanleg en het beheer van de stock borstimplantaten en voor de terbeschikkingstelling van het medisch materiaal voor de operaties. De Raad van Beroep van de Orde der Geneesheren stelt dat niet van mij verwacht kan worden dat ik, naast het medisch dossier dat bewaard wordt in de BEAUCARE Kliniek, ook een eigen dossier zou moeten bijhouden voor de patiënten die ik binnen de BEAUCARE Kliniek heb geopereerd. De gegevens van de operatie, (o.a. het type borstimplantaten), maakt volgens de Raad van Beroep van de Orde der Geneesheren deel uit van het medisch dossier van de BEAUCARE Kliniek. Zij oordeelde tevens dat uit niets blijkt dat ik zou moeten instaan voor de bewaring van uw medisch dossier. Ik kan u dan ook enkel adviseren om contact op te nemen met de BEAUCARE Kliniek die het dossier over U bewaart. Ik begrijp Uw wens om meer informatie en ben te bekomen volkomen maar u moet begrijpen dat ik doordat ik de kliniek het verlaten nu eenmaal in de onmogelijkheid ben om op uw vragen te antwoorden. Het dossier is immers in de BEAUCARE Kliniek gebleven.Conclusie een BV bij Beaucare? Eén grote Belgen mop!!!
Guest maanelfje Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Wat vervelend voor je! Hoop dat je alsnog gehoor krijgt... Sterkte.
Patty11 Posted October 10, 2015 Posted October 10, 2015 Ik kan ook in de rij aansluiten!!!Ga NOOIT naar Beaucare!!!Mijn vriendin heeft zich al laten opereren omdat ze een bult in haar oksel had en wat bleek?Het was smurrie geworden!!!Ik ga dus ook zsm mijn implantaten laten vervangen...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.