Jump to content

leni-15 : 5 juli 2015 : Dr. van Renterghem

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben nieuw hier en wilde even mijn ervaring delen.

Ik heb altijd een B cup gehad, ok maar niet wauw. Wilde altijd al een borstvergroting maar dit koste veel centjes natuurlijk. Na mijn bevalling en door wat af te vallen was mijn B een A geworden en ik weigerde om Acups beha's te kopen. 2 Vriendinnen waren beide bij dr van Renterghem geweest e beiden waren tevreden dus besloot ik om toch na al die jaren een afspraak te maken.

Na een kwartiertje was het in orde, grootte bepaald, afpraak gemaakt 2 weken later... En toen werd ik bang...
Ik ben huilend naar het ziekenhuis gegaan, was heel bang van de recovery (ooit slechte ervaring mee gehad) en was ook bang dat ik toch spijt zou hebben.
Ze hebben me erg gerust gesteld en nu ben ik zeer blij dat ik heb doorgezet.
De eerste dag kon ik amper bewegen, vooral rechtkomen ging niet. Na de eerste nacht heeft iemand me uit bed moeten helpen want dit ging echt niet.
De 2e en 3e dag vond ik qua stijfheid het ergste. Inmiddels zijn we dag 5 en ik ben al pijnstillervrij, terwijl mijn pijngrens zeer laag ligt! Ben dus trots op mezelf.
Wel hoor en voel ik zowat 'broebeltjes' in mijn borsten. Blijkbaar is dit lucht dat na een tijdje vanzelf wegtrekt, maar dat is het enige waar ik echt nog last van heb.

Aanstaande maandag moet ik terug op controle en mag EINDELIJK die verdomde sporbeha even uit! Daar kijk ik wel echt naar uit!

Grtjs

Posted

Bedankt!

Nu ik hier zowat rondlees krijg ik toch enkele vragen hoor.
Hebben jullie ook last van die 'luchtbelletjes'?

En hoe komt het dat implantaten kunnen 'draaien'? Daar ben ik nu plots wel bang voor geworden...

Posted

Implantaten kunnen draaien wanneer je te grote inspanningen doet, kort na de bv. Vooral als je boven je schouders gaat heffen. Anders zou ik me er niet te veel zorgen in maken. Als je voldoende rust en niet te veel heft, is de kans dat de prothese draait zeer miniem

Posted

Ok bedankt.
We zijn nu intussen een week verder. Heb enkel nog last van de lucht die eronder zit, en van het feit dat ik moet rugslapen. Verder toppie!

Posted

Fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat! Die luchtbelletjes had ik ook, gek gevoel is dat. Trekt vanzelf weer weg. X

Posted

Ik doe me bh wel paar sec uit ff voor verlichting en ben gisteren geopereerd en sta uit ligstand zelf Door middel van me buikspier.

voel dan wel beetje druk op me borst is dat dan erg dat ik dat al 1 dag na bv doe?

Posted

Een beetje druk is niet erg. Daar ontkom je haast niet aan wanneer je uit ligstand moet komen.. Verder voel je het zelf aan wanneer je teveel druk zet. Succes met je herstel Latina!

Posted

Owkey gelukkig dankjewel.

Ja zo één bv beperkt je enorm.

en wat je zelfstandig.kan probeer je dan ook lig ook in me bed deze dagen.

Want heb 2 kinderen waar mijn man op Let.

En ze springen tegen me aan als.ik bij ze ben zo moeilijk je eigen Kids niet vastpakken en knuffelen snik snik.

Posted

Ja dat snap ik Latina, het zal snel beter gaan!

Posted

Owkey gelukkig dankjewel.

Ja zo één bv beperkt je enorm.

en wat je zelfstandig.kan probeer je dan ook lig ook in me bed deze dagen.

Want heb 2 kinderen waar mijn man op Let.

En ze springen tegen me aan als.ik bij ze ben zo moeilijk je eigen Kids niet vastpakken en knuffelen snik snik.

Je zal zien vanaf morgen / overmorgen gaat alles al een stuk beter .

Heel veek sterkte nog even volhouden

• 2 months later...
Posted

Hallo,

Ik ben nieuw hier en wilde even mijn ervaring delen.

Ik heb altijd een B cup gehad, ok maar niet wauw. Wilde altijd al een borstvergroting maar dit koste veel centjes natuurlijk. Na mijn bevalling en door wat af te vallen was mijn B een A geworden en ik weigerde om Acups beha's te kopen. 2 Vriendinnen waren beide bij dr van Renterghem geweest e beiden waren tevreden dus besloot ik om toch na al die jaren een afspraak te maken.

Na een kwartiertje was het in orde, grootte bepaald, afpraak gemaakt 2 weken later... En toen werd ik bang...

Ik ben huilend naar het ziekenhuis gegaan, was heel bang van de recovery (ooit slechte ervaring mee gehad) en was ook bang dat ik toch spijt zou hebben.

Ze hebben me erg gerust gesteld en nu ben ik zeer blij dat ik heb doorgezet.

De eerste dag kon ik amper bewegen, vooral rechtkomen ging niet. Na de eerste nacht heeft iemand me uit bed moeten helpen want dit ging echt niet.

De 2e en 3e dag vond ik qua stijfheid het ergste. Inmiddels zijn we dag 5 en ik ben al pijnstillervrij, terwijl mijn pijngrens zeer laag ligt! Ben dus trots op mezelf.

Wel hoor en voel ik zowat 'broebeltjes' in mijn borsten. Blijkbaar is dit lucht dat na een tijdje vanzelf wegtrekt, maar dat is het enige waar ik echt nog last van heb.

Aanstaande maandag moet ik terug op controle en mag EINDELIJK die verdomde sporbeha even uit! Daar kijk ik wel echt naar uit!

Grtjs

Hallo,

ik lees dat je van een B naar een C bent gegaan. Mag ik vragen hoeveel cc er dan in gegaan is.

Op 23/10 is het namelijk mijn beurt om een bv te krijgen. Er werd beslist om 225cc (of 250cc) anatomisch achter de borstspier te plaatsen. Ik hoop een grote B, kleine C te hebben.

Denk je dat dit mogelijk is met dit aantal cc? De meesten hebben hier veel meer en nu heb ik twijfels.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes.

Posted

Hallo,

ik lees dat je van een B naar een C bent gegaan. Mag ik vragen hoeveel cc er dan in gegaan is.

Op 23/10 is het namelijk mijn beurt om een bv te krijgen. Er werd beslist om 225cc (of 250cc) anatomisch achter de borstspier te plaatsen. Ik hoop een grote B, kleine C te hebben.

Denk je dat dit mogelijk is met dit aantal cc? De meesten hebben hier veel meer en nu heb ik twijfels.

Groetjes.

Bij mij was dit 300. Ik denk dat het ook afhangt van het soort implantaat? De mijne zijn van Motiva, deze zijn gevuld met een soort gel, vergelijkbaar met een gummibeertje. :) Blijven ook levenslang en moeten dus niet meer vervangen worden. Bij wie ga je het laten doen?

Posted

Bij mij was dit 300. Ik denk dat het ook afhangt van het soort implantaat? De mijne zijn van Motiva, deze zijn gevuld met een soort gel, vergelijkbaar met een gummibeertje. :) Blijven ook levenslang en moeten dus niet meer vervangen worden. Bij wie ga je het laten doen?I

Ik laat het doen bij dr. Lefevre in Aalst. Ik kan haast niet wachten tot het zover is :-)

Posted

Hallo,

Groetjes.

Posted

Hallo Isakuga, ik heb een week geleden 205 cc geplaatst gekregen. Ik had een volle B-cup en zal nu op een volle C-cup uit gaan komen. Welke cup heb je nu.? Omdat je twijfelt over het aantal cc..

Posted

Hallo Isakuga, ik heb een week geleden 205 cc geplaatst gekregen. Ik had een volle B-cup en zal nu op een volle C-cup uit gaan komen. Welke cup heb je nu.? Omdat je twijfelt over het aantal cc..

Hoi, ik heb nu 70/75 A. ik zal maar uitgaan van een grote B zeker? Alles zal in elk geval beter zijn dan nu.

• 1 month later...
Posted

Dag, ik heb vrijdag 225cc anatomisch onder de borstspier laten plaatsen.

De pijn valt best mee, behalve om te slapen.

Ik kwam van een 70/75A en heb nu in een sportbeha 70C.

Weet iemand of dit dan ook mijn bh-maat zal worden of kan dit minder zijn?

Posted

Hey,

Je bh maat zal ongeveer hetzelfde zijn maar dit kan zeker nog minderen. Je kan pas echt op bh jacht na n week of 4.

grtjs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.