Kimberley89 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hoi dames! Volop aan het oriënteren en researchen hier. Mijn man staat er voor open, maar mijn gezondheid gaat voor van hem en hij wilt dat ik eerst goed research ga doen. Zoals de titel al aangeeft, iemand ervaring met deze klinieken? En omdat ze zo enorm scherp zijn met de prijs, mag je ook dan kwaliteit verwachten, niet dat je met een paar weken of maanden met complicaties te maken krijgt? Ik vind het onwijs spannend, ik twijfel nog wel enorm, maar door het lezen van ervaringen en oriënteren zie ik het wel steeds meer zitten
Mamavantwee Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hoi Kimberley89, Ik ben via Diana gabriels gegaan en zo heel veel dames op deze forum ook! Zei is eigenlijk alleen een tussenpersoon waar je je pas sessie gaat doen en operatie datum gaat bespreken.....verder krijg je via haar een zeer goede chirurg toe gewezen! Ik ben door gestuurd naar kliniek Amstelveen en ben geopereerd door Drs Stolarczyk, zeer correcte en eerlijke dame! Kijk goed rond en maak je keuze zal ik zeggen ......komt vast goed! Veel plezier met je oriëntatie xxx
Uiltje314 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Ik ben 2juli geopereerd door Verdonck via de Belgian Breast Clinic. Ik ben nog maar 1week PO maar tot nu toe erg tevreden. Het consult vond plaats bij hem thuis in Tessenderlo, en Ik voelde me meteen op mijn gemak. Hij geeft een duidelijke uitleg en neemt ook de tijd om je vragen te beantwoorden en om te passen. Hij werkt met 2 soorten implantaten (Sebbin en Mentor) en op beide heb je levenslang garantie. Ik zelf heb €500 bijbetaald voor de mentor protheses. Ik ben niet van de smalste en deze zijn wat breder, waardoor ze beter bij mijn figuur passen. Ik heb trouwens 400cc achter de spier en draag momenteel een sportBh 85D, kom van een A. Je kan bij beide klinieken een consult aanvragen, en kijken bij wie je je het beste voelt
Essay350cc Posted July 14, 2015 Posted July 14, 2015 Via Diana gabriels. En ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend positief ben. Er zat gisteren wat tegen, maar dat hebben ze keurig opgelost. Dus, ik vind Diana Gabriels een aanrader.
bboobbie Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 Ik ben bij diana gabriels op consult geweest en zij beloofde mij allemaal prachtige dingen dus ik heb toen gelijk mijn operatie ingepland.2 weken later had ik een gesprek met de chirurg en bleek van alles wat zij zei niks waar te zijn. hij wilde maar 500cc bij mij plaatsen geen 700 zoals zij zei. hij kon mn littekens niet mooi maken, wat zij wel had beloofd.Ook vertelde ze mij dat ik kapsel vorming had en dat mijn oude protheses er dus echt snel uit moesten, ook dat bleek niet waar te zijn!Ik ben toen zo erg afgeknapt dat ik mijn operatie daar heb geannuleerd en naar dokter Nio ben gegaan.Ik geloof wel dat de artsen bij diana goed zijn maar het gesprek wat je van te voren met haar heb slaat dus eigenlijk nergens op (dat zei haar chirurg gelijk toen ik bij hem binnen kwam, ik moest alles vergeten wat zij had gezegd)
Kimberley89 Posted July 16, 2015 Author Posted July 16, 2015 Dank voor jullie reacties! Ik ben idd ook erg afgeknapt op de verhalen over Diana Gabriels. Besloten om ook niet via haar contact op te nemen. Wel heb ik de huge stap genomen en eindelijk de knoop doorgehakt, na 10 jaar, onnoemelijk veel twijfelen en veel gesprekken met mijn man erover gehad; We gaan ervoor! Ik heb 5 augustus een consult bij Refaat Karim in Amstelveen. Veel goede verhalen over hem gelezen hier en ik vind het onwijs spannend! Na 10 jaar afrekenen met de onzekerheid en het gepest (vroeger). Bedankt voor jullie input dames, doet me goed!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.