Christinaxx Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Gister een afspraak gemaakt voor een borstvergroting in amstelveen, super zenuwachtig en hoop op een mooi eindresultaat! Iemand die verstand heeft van aantal cc's en van welke cupmaat naar welke cupmaat het gaat?
Fynic Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hoi Christina,Gefeliciteerd met je datum! Wanneer word je geopereerd en door wie?Weet je al wat je gaat krijgen? (aantal cc, vorm, hoe geplaatst etc.)
Christinaxx Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Hey dames, ik ben afgelopen week bij diana gabriels in de kliniek geweest voor consult, zei zij tegen mij dat er max 300cc in zou passen, ik heb van mezelf 70b en ze vertelde me dat ik met 300cc een cup D zou krijgen, weet iemand of dat zo is? De chrirug gaat natuurlyk ook nog adviseren, ik word 10 augustus behandeld door chrirug Roosenburg in Amstelveen, iemand ervaringen met deze chirurg?
Gotcha Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Hoi,Ja dat moet zeker wel lukken, lijkt me.Gemiddeld is 150 cc 1 cup ( Groter),afhankelijk van je merk prothese.. en soort. medium/ high/ extra high profile.Veel toi toi over een maand.Gr,G
Christinaxx Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Ik neem ronde prothese tussen de borstspier. Dus dat word een D cup?
Sahra Posted July 16, 2015 Posted July 16, 2015 Hoi ik heb ook rond 300 cc medium profile cohesive 2 van mentor ik had een beha maat van75 a nu heb ik een beha van75 d geckocht het past precies
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.