Ramonaz Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hoi allemaal, ik ben een moeder van 27 met twee kinderen. Ik heb ruim twee jaar geleden mijn borsten laten vergroten in het ziekenhuis in Breda. 325cc anatomische prothesen, omdat ik bang was voor ronde 'neppe' borsten. Helaas ben ik niet tevreden. M'n bosten zijn cohesief 3 en de siliconen zijn best hard. Ook zit er een grote verschil in links en rechts. Rechts is wat kleiner dan links. Voor het bedrag van 4100 euro vind ik dit wel zonde van mijn geld, maar ik had me ook niet evht goed verdiept in bv. Nu heb ik besloten om mijn borsten op keus te laten vergroten en ben ik bij Nio in het Slaz geweest. De arts in Breda gaf aan dat ik niet meer rek had in mijn lichaam. Ik kom van niks en heb nu een cup 75C. Nio gaf aan dat hij ervoor kan zorgen om de prothesen zachter te laten voelen door cohesief 1 te gebruiken en gaf aan dat hij 450 cc in de ene borst kan plaatsen en 500cc in de 'kleine' borts kan plaatsen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met Nio en met de zacht of hardheid van cohesief 1. Ik hoor ook verhalen dat het kan rimpelen en deuken als de siliconen te zacht zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag! Vol spanning wacht ik mijn operatie datum af ☺️
Latina Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 wat vervelend dat het de 1ste x niet naar wens is maar er zijn er meer op deze forum die er zo over denken. helaas is het niet bepaald goedkoop.ik ga ook bij nio me boobs doen.en inderdaad hij laat jouw zoveel mogelijk kiezen en eenmaal tevreden vertelt ie of het mogelijk is ja of nee.Welke merk inplantaat ga je krijgen?Ik heb ook voor een zachte protese gekozen alleen mijne zijn wel 100 procent gevuld ik had dat liever omdat ik vrij mager ben boven.en wil wel een goeie bolling hebben boven hihi beetje nep mogen ze wel ogen voor mij hoor. Nio vertelde mij dat ik ze wel ga kunnen voelen aan de onderkant en wat plooien kan zien onder bij het bukken.
Ramonaz Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Het consult ging eerlijk gezegd zo snel omdat ik een dubbele consult had ook voor een neusverkleining . Hij gaf aan dat de siliconen niet zullen rimpelen en niet zichtbaar zullen zijn. Ik ben ook vrij tenger van postuur, dus ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn. Welke siliconen het zijn heb ik niet meer gevraagd toch maar even bellen... Hahaha de operatie is 17 juli volgende week vrijdag. En wanneer is jouw operatie?
Latina Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Het consult ging eerlijk gezegd zo snel omdat ik een dubbele consult had ook voor een neusverkleining . Hij gaf aan dat de siliconen niet zullen rimpelen en niet zichtbaar zullen zijn. Ik ben ook vrij tenger van postuur, dus ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn. Welke siliconen het zijn heb ik niet meer gevraagd toch maar even bellen... Hahaha de operatie is 17 juli volgende week vrijdag. En wanneer is jouw operatie? hij werkt het meeste met eurosillicone maar werkt ook met andere merken als er vraag naar is. Ik zelf krijg eurosllicone heb er ook een foto van de protese daar gemaakt staat in mijn galerij. Ik mag 16 juli gaan in het slaz jij zo te zien een dag naar mij spannend hihi ga jij ook in het slaz? duurt niet lang meer voor ons
Ramonaz Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Ja ik las het op het forum dus ik denk dat ik ook eurosilicone krijg. Morgen toch even bellen en vragen wat die precies van plan is . Je pas sessie ziet er goed uit! Bij mij is het nu al opgerekt door de siliconen dienik nu heb dus misschien verwacht hij daarom geen rimpels. Ik moet een dag na jou in het Slaz. Ik had in eerste instantie de 16e afgesproken telefonisch maar eenmaal op consult was die dag al vol en heeft die mij naar vrijdag verplaatst. Ik ben wel al vroeg in de ochtend aan de beurt daar ben ik wel blij om rond 9 uur.
Latina Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ja ik las het op het forum dus ik denk dat ik ook eurosilicone krijg. Morgen toch even bellen en vragen wat die precies van plan is . Je pas sessie ziet er goed uit! Bij mij is het nu al opgerekt door de siliconen dienik nu heb dus misschien verwacht hij daarom geen rimpels. Ik moet een dag na jou in het Slaz. Ik had in eerste instantie de 16e afgesproken telefonisch maar eenmaal op consult was die dag al vol en heeft die mij naar vrijdag verplaatst. Ik ben wel al vroeg in de ochtend aan de beurt daar ben ik wel blij om rond 9 uur.dankjewel ja passen is zo leuk hihi dan kan je eigenlijk niet meer wachten. ja bij jouw is al wat opgerekt door je huidige prothese dat scheelt ook weer wat.ik moet donderdag ook om 9 uur melden maar op de brief stond dat het niet de tijdstip is van opereren.Het kan uitlopen ik hoop niet al te veel want ik kan niet te lang zonder eten door een lage bloeddruk dus hopelijk gaat dat nog wel.
Ramonaz Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Ja spannend hoor de dagen vliegen voorbij. Ik moet me om 7uur melden en word rond half 9 a 9 uur geholpen ik had planning gebeld. Hoe eerder we geholpen worden hoe beter met het niet eten. ☺️
Latina Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ja spannend hoor de dagen vliegen voorbij. Ik moet me om 7uur melden en word rond half 9 a 9 uur geholpen ik had planning gebeld. Hoe eerder we geholpen worden hoe beter met het niet eten. ☺️zit wel een anderhalf uur tot 2 uur tussen nou nou maarja dat is als je in een ziekenhuis gaat minder luxe.maar ik vind zijn werk erg goed dus heb het wel voor over en voor de prijs mag ik niet klagen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.