Veraa20 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hallo allemaal!Ik ben Vera en 20 jaar oud. Ben al een tijd niet tevreden over mijn borsten (heb een B cup)Afgelopen week een gesprek gehad bij Diana Gabriels. Goed gesprek gehad zit nu alleen te twijfelen hoeveel cc mooi zal zijn.Zij raadde mij 325 cc ronde prothesen van mentor aan dual plane. Ik wacht maar even het gesprek met Frans Straten af wat de mogelijkheden zijn, wil graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat!M'n vriend weet er vanaf en is ook meegeweest naar het gesprek. Hij staat volledig achter mijn keuze gelukkig!!Ik zit er alleen heel erg mee of ik het wil vertellen aan de mensen om mij heen (ben best bang voor negatieve reacties zeker van mijn ouders)Hoe deden jullie dat? Woon op mezelf en niet in de buurt dus ik denk dat het ze niet eens opvalt maargoed voel me er best rot over als ik het niet vertel..Liefs, Vera
Mali Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Hoi Vera,ik heb voor mezelf besloten het alleen met me moeder en vriend te delen.Me moeder heeft zelf vroeger ook een borstvergroting laten doen en heb een hele hechte band met haar.Mijn vriend heeft me in alles super gesteund.Op me werk en omgeving heb ik het niet verteld. Dit omdat wanneer je het verteld mensen alleen maar naar je borsten gaan kijken en toch een bepaald beeld hebben over siliconen borsten.. Zelf droeg ik altijd heel veel vulling, dus mensen valt het nu niet eens op..Ik kan me er ook naar kleden, dat scheelt.Heel veel succes met de consult en doe vooral wat voor jou goed voelt!
Veraa20 Posted July 10, 2015 Author Posted July 10, 2015 Dankjewel voor je reactie! Ik ben er rustig over na aan het denken wie ik het ga vertellen. Kijk al echt zo erg uit naar het consult met Frans Straten, 15 juli staat het gepland
Mali Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Spannend! Succes de 15e hoop dat het allemaal goed gaat.
Veraa20 Posted July 16, 2015 Author Posted July 16, 2015 Ben gister op consult geweest, heel fijn gesprek gehad. Ik heb ervoor gekozen 250cc dual plane te laten plaatsen zodat ik uitkom op een volle c. Operatiedatum staat nog niet vast eerst even kijken hoe ik dat ga doen met werk
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.