Jump to content

LovelyxXx : 17 augustus 2015 : Dr.Hermens : ATS Kliniek

Recommended Posts

Posted

Ik kom me even voorstellen, ik ben Monique ,34 jaar getrouwd en moeder van 2 mooie meiden.

17 augustus krijg ik mijn borst operatie.

Na mijn 2 zwangerschappen zijn mijn borsten flink verslapt en vooral leeg. Ik krijg natrelle anatomische inplantaten achter de spier.

Hoop hier info te vinden en gezellig te kletsen!

Doeii groetjes

Posted

Hoi Monique

welkom op dit forum!

Spannend zeg! Nog even aftellen

Dit forum is super handig, Je kan gezellig kletsen.

En zoveel info vinden.

Groetjes

Posted

Nou zeg dat wel... Toch spannend he want bij iedereen ziet het er weer anders uit.

Ik twijfel zo enorm over de cc's..hahahha maar ik ben niet de enige hier zo te lezen.

Groetjes monique

Posted

Bespreek dit met je arts. En kijk waar jij je fijn bij voelt. Je kunt hier wel 100 de foto's bekijken maar bij iedereen komen de aantal ccs toch anders over.

• 1 month later...
Posted

Hoi dames

Ik krijg 17 augustus mijn boobs..!! Kijk er super na uit natuurlijk maar ben zo nieuwsgierig naar andere meiden die ook de anatomische vorm hebben dual plane met misschien wat foto's voor me zodat ik ff kan spieken hoe t eruit ziet!? Gr monique

Posted

Welkom!

Wat spannend! Nog even aftellen dus!

Rechtsbovenin vind je de zoekbalk. Als je daarin zoekt op bijv: "anatomisch" en het zoekgedeelte verandert in "galerij" kom je vast al heel wat foto's tegen!

Er zullen binnenkort wel meiden reageren die ook anatomisch hebben laten plaatsen.

xx

Posted

Hoi,

Ik ben 3 weken geleden geopereerd door dr. Nio, 400 cc, anatomisch en dual plane.

Als je me als vriendinnetje toevoegt, kun je mijn foto's zien.

Posted

Dank je dames voor de reacties..!!!, vind t zoooo spannend... En waarschijnlijk lees ik teveel want twijfel joh... Advies is anatomisch maar twijfel dan of ik n mooi gevuld decolleté heb. Xx

Posted

Hoi,

Wat lief dat iedereen zo'n steun en hulp voor elkaar hier is hier. Ik heb namelijk ongeveer dezelfde twijfels.

Ik ben sinds mei aan het "oriënteren" wat ik precies zou willen en wat het mooist bij mij past. In eerste instantie is mij rond 300cc-345cc aangeraden. ik ben langs meerdere pc's geweest. Nu wil ik eigenlijk toch het liefst anatomisch omdat ik bang ben dat ik anders zo'n bolling boven krijg want ik heb op mijn borstbeen nauwlijks vet/weefsel. Ik heb nu mijn bv op 8 aug en 330cc anatomisch mentor projection ++ ofzo. Ik twijfel zo tussen 300cc en 330 anatomisch. Ik wil graag mooie gevulde maar niet te grote borsten dat het enorm opvalt ofzo.

Zou ik ook mogen kijken om een idee te krijgen wat er bij mij past?

ik denk eerlijk gezegd dat ik uiteindelijk blij ben met alles maar nu ik nog de keuze kan maken hoop ik de goede te maken. Ik ben ook benieuwd wat voor cupmaat ik met dit aantal cc krijg.

LovelyxXx heel veel succes met het maken van je keuze en je bv binnenkort.

groetjes,

Chana

Posted

Hoi Chana....

Ik krijg de anatomische... Advies tussen de 360 en 400 cc..... Denk dat ik toch voor de 400 ga want zie t zo om mee heen namelijk en heb ze toch liever iets groter dan dadelijk te klein.... T went zo... Mijn moeder heeft 350 cc met n strakke huid... Mijn huid is mega slap na mijn 2 zwangerschappen heb echt 2 lege zakjes hangen..... Dus ik heb de knoop doorgehakt... Ik ga voor de 400 cc... Wanneer werd jij geholpen Chana???

Xx

• 1 month later...
Posted

Hoi Monique,

Ik zie dat je gisteren je boobies heb gekregen. Gefeliciteerd!!!!

Hoop dat alles goed is verlopen.

Ik zie dat je nog geen aangepaste titel heb, dus die zal ik voor je aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.

Door wie en waar ben je geopereerd? dan kan ik dat in je titel erbij zetten ;)

Fijn herstel gewenst!!

Posted

Sorry esmiralda.. Zie bu je bericht pas... Lijkt wel of ik niet altijd een melding krijg als er nieuwe reacties zijn.... Vreemd..

Ik ben idd afgelopen maandag geopereerd door dr Hermens ATS kliniek Vlijmen... Operatie word uitgevoerd in Boxtel... Prive afdeling van de kliniek.

Ik heb er 400 cc anatomisch in gekregen... Alles goed gegaan heb alleen pech met me drains joh... Vandaag mocht de rechter er pas af en de linker zit nog...waarschijnlijk pas maandag.... Erg vervelend die dingen maargoed ik verlies nog teveel bloed..

Bedankt voor je berichtje x

Posted

Geeft niks meid ;)

Vervelend dat je nog met die drain zit, maar het is allemaal voor het goed doel. Gelukkig is het verder goed verlopen. Neem goed de tijd om te herstellen en laat je verwennen door de mensen om je heen.

Ik heb je titel gelijk compleet gemaakt :D

• 3 months later...
Posted

Sorry esmiralda.. Zie bu je bericht pas... Lijkt wel of ik niet altijd een melding krijg als er nieuwe reacties zijn.... Vreemd..

Ik ben idd afgelopen maandag geopereerd door dr Hermens ATS kliniek Vlijmen... Operatie word uitgevoerd in Boxtel... Prive afdeling van de kliniek.

Ik heb er 400 cc anatomisch in gekregen... Alles goed gegaan heb alleen pech met me drains joh... Vandaag mocht de rechter er pas af en de linker zit nog...waarschijnlijk pas maandag.... Erg vervelend die dingen maargoed ik verlies nog teveel bloed..

Bedankt voor je berichtje x

Hee!

Ik was een beetje aan het zoeken naar andere mensen die ook in de ats kliniek in vlijmen geopereerd zijn. Zag toevallig jou voorbij komen. Ik word ook door Dr. Hermens geopereerd. Had gelijk al een goed gevoel bij deze man. Ik vertrouw hem wel.

Hoe is het jou bevallen? Goede zorg? Fijne man? ben heel benieuws haha.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.