A_R Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Hallo allemaal. Ik ben 30 jaar, mama van 2 kindjes 6j en 1,9j. Bij beclinic had ik mijn ingreep 4 juni. En door onze warme dagen zijn mijn littekens ontstoken((( Ik ben clinic gecontacteerd. Nu moet ik fucidine zalf aanbrengen. Ik ben al 5 dagen bezig, maar zie nog geen enkele verbetering. Iemand ervaring? Ps. Alle litteken genezen bij mij heel lang. 2 keizersneden had en ook 2 keer problemen.
Elvira123 Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Hoii,Wat naar dat je een ontstoken litteken hebt. Heb je er foto's van gemaakt? Hoe ziet het er nu uit?Ik ben ook daar geopereerd, toevallig op dezelfde dag! Hoe laat moest jij je melden?Ik had ook één littekentje wat niet goed dicht wilde gaan. Na 2 dagen smeren met Fucidin zag ik al wel verbetering en na 4 dagen was het dicht. Zorg dat je wondjes goed droog zijn en kunnen luchten. Wat ik deed was eerst betadine aanbrengen op de wond, dit even laten intrekken en er vervolgens een klein beetje fucidinzalf opsmeren e. Vervolgens een halfuurtje zonder bh aan laten luchten. Dan deed ik er een gaasje op en m'n bh weer aan.Als het gaasje vast zat ging ik onder de douche en maakte ik het gaasje nat (Gaasje vasthouden anders wordt het zwaar) totdat het erafgeweekt is en dan onder de douche vandaan en de wond afdeppen/drogen met iets steriels. Gewoon trouw door blijven smeren, ik geloof dat de tijd voor het smeren 10 dagen is. Hopelijk gaat de ontsteking gauw weg en zit je litteken gauw dicht!
A_R Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 Ik lag al om 7 uur onder de mes))) ik heb wel foto's maar weet niet hoe kan ik ze uploaden
Elvira123 Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Ik lag al om 7 uur onder de mes))) ik heb wel foto's maar weet niet hoe kan ik ze uploaden 4 juni dit jaar? Bij BeClinic in België? Door dr. Plovier? Hoe lang is hij met je bezig geweest dan? Ik werd namelijk om 7.10 door hem afgetekend, en lag om half 8 onder het mes? Helemaal rechtsbovenin op de pagina staat je gebruikersnaam met een pijltje. Als je daar op klikt krijg je ook de optie "Mijn Galerij". Daar kun je albums aanmaken en foto's uploaden.
A_R Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 Ik was waarschijnlijk nadien. Om juist te zijn . Rond 8 uur. Om 9u20 was ik al wakker. Draag je nog altijd die speciale bh dag en nacht?
Elvira123 Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Ik was waarschijnlijk nadien. Om juist te zijn . Rond 8 uur. Om 9u20 was ik al wakker. Draag je nog altijd die speciale bh dag en nacht? Haha, vreemd. Hij is 3,5u met mij bezig geweest :$ Althans.. werd mij verteld Raar. Ik ben nu 5 weken PO, en mag vanaf 4 weken PO gewone bh's dragen. Maar ik draag 's nachts nog mijn thongbra (ik heb 825cc geplaatst gekregen en een borstlift gehad, dus heb niet een normale bh aangehad). En overdag een sportbh.
A_R Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 Echt vreemd!!! Hij is daarna bij mij binnen geweest. De foto's staan nu in mijn album.
Ellebelle85 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hellow, ik las even jullie berichtjes en moet zeggen, ik vond het ook heel raar toen ik de dag voordien merkte dat iemand anders ook zou worden geopereerd en zich op hetzelfde uur moest melden als mij. Ik heb die nacht echt geen oog dichtgedaan omdat ik schrik had dat ik misschien door een andere arts zou worden geopereerd. Nu blijkt dat jullie ook op hetzelfde uur zijn geopereerd Het enige wat ik mij kan inbeelden is dat er heel wat pre-werk wordt gedaan door een andere arts en dat dan Dr Plovier komt om de prothese op zijn plek te steken en dat dan iemand anders weer dichtmaakt? Dan heeft hij op zich maar 30 minuutjes max werk denk ik... Mja, voorlopig nog steeds blij met mn boobs, dus...
Gerardina Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hoi damesDr Plovier is de enige arts die daar werkt.Ik ben al vaker door hem geopereerd.Maar hij doet alles zelf van het begin tot het eind.Ik ben vaak door hem geopereerd onder plaatselijke verdoving,dus dan kan ik alles horen en meemaken.Ellebelle ik moest er wel om 10 uur zijn,maar werd pas om 1 uur naar de operatiekamer gebracht.Niet alleen mijn borsten zijn ploviertjes,ik ben ondertussen van top tot teen een ploviertje. Haha
lizz1808 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hoi,Wat erg dat je zo sukkelt met de littekens!Maar dit komt vast en zeker wel in orde, goed naar het advies luisteren, bij de ene geneest het sneller dan bij de andere.Nu las ik dat elvira zei van isobetadina? Is dit wel verstandig? Ik dacht altijd dat je dit niet op open of half open wondjes mag doen omdat je door de kleur niet kan zien wnn je huid of litteken echt ontsteekt.Mijn operatie staat bewust gepland na de zomer, omdat ik door het warme weer extra kans op infectie wou vermijden.Veel succes nog! Komt goed!
Elvira123 Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Bij mij heeft Plovier dat aangeraden in combinatie met fucidin (antibioticazalf) tegen ontsteking. Dus het lijkt me wel..
Ellebelle85 Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Hoi dames Dr Plovier is de enige arts die daar werkt. Ik ben al vaker door hem geopereerd. Maar hij doet alles zelf van het begin tot het eind. Ik ben vaak door hem geopereerd onder plaatselijke verdoving,dus dan kan ik alles horen en meemaken. Ellebelle ik moest er wel om 10 uur zijn,maar werd pas om 1 uur naar de operatiekamer gebracht. Niet alleen mijn borsten zijn ploviertjes,ik ben ondertussen van top tot teen een ploviertje. Haha Thanks Gerardina, voel me een beetje opgeluchter nu:-) khad hem in de verte wel horen binnenkomen toen ik in slaap viel en ook toen ik wakker werd dacht ik dat hij mij toesprak. Dus kan het bijna niet anders maar vond het een beetje raar toen ik deze situatie precies herkende:-)
A_R Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Hoi, R gaat effe beter. Het is nog altijd niet volledig toe, maar komt in orde. Sids dat ik combinatie van isobetadine en fucidine gebruik.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.