Jump to content

SYS : 14 juli 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ik volg dit forum al een tijdje en heb hier al veel informatie en ervaringen gelezen. Mijn borstvergroting staat 14 juli gepland bij Frans Straten, via Diana Gabriels. Ik ben bijna 30 en moeder van twee kinderen.

Nu het steeds dichterbij komt begin ik het toch wel spannend te vinden. Vooral over het resultaat maak ik me soms zorgen, wordt het wel mooi? Ik vraag me ook af of er meiden zijn die het bij zichzelf echt niet mooi vonden.

Ik krijg ronde cohesive || protheses. Hij heeft mij 400cc aangeraden, maar na alle berichten op het forum heb ik toch gemaild of hij ook 450cc klaar wil leggen. Ik vraag me ook af of de cohesive || niet erg hard blijft, heeft iemand ervaring met deze protheses? Ik werk in de kinderopvang en Frans vertelde dat ik na 3 weken wel weer aan het werk kan, mits ik mijn armen langs mijn romp houd. Ik vraag me af of het goed te doen is, aangezien ik ook baby's zal moeten tillen en in en uit bed moet halen. Een hoop vragen dus.... :-)

Het is nu aftellen, nog een weekje en dan is het mijn beurt :-) Spannend!!

Posted

Vervelend dat niemand je vragen heeft kunnen beantwoorden.. ik hoop dat je vandaag toch krijgt wat je altijd gehoopt hebt en wens je een voorspoedig herstel toe!!

Posted

Hoi ik heb ook cohhesive 2 rond medium profile 300 cc van mentor ben al5 weken po ze worden wel iets soepeler blijft niet zo hard maak je niet druk veel succes met je herstel xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.