Jump to content

diana gabriels niet goed?

Recommended Posts

Posted

Ik ben sparende dus ik ben beetje opzoek naar ervaringen, dr nio sprak mij vreselijk veel aan en diana een beetje dus ik twijfelde, net hoor ik van een meisje dat tegen.diana zaak loopt en dat ze dingen verkeerd deed dus klachten, nu ben ik overtuigd dat ik naar nio wil!!

Maar wisten jullie dit?????

Posted

Hoi,

Ik ben bij Diana gabriels geweest, en Diana is maar een tussen persoon.

Je krijgt met de arts waardoor je wordt geopereerd ook een gesprek. Ik zelf ben zaterdag geopereerd door dr. Koeijers en vind het een goeie arts en een hele aardige man.

Posted

Een zaak tegen Diana? 1 maar? Weet je ook waarvoor? 1 zaak die vanuit een klacht ontstaat is helemaal niet veel... Zij heeft mega veel klanten.

Wat voor zaak is dat dan? Heb net gelijk op internet zitten googelen, maar kan er helemaal niks over terug vinden... Ik kwam een site tegen waar klachten oo staan over en tegen Diana. Daar stonden er maar 6 over een langere periode gezien. En geen 1 ging over borstvergrotingen.

De klachten die ik tot nu lees over Diana zijn de lange wachttijden of dat er wat wordt geschoven met een OK datum. Dat laatste teken je voor in een contract. Staat ook in de papieren die je mee naar huis krijgt. En tsjaa die wachttijden... Ik heb wel eens lang moeten wachten maar ben ook wel binnen komen lopen dat ik na 5 min al aan de beurt was.

Het is daar gewoon druk en chaotisch soms. Maar neem aan dat de zaak die er tegen haar zou lopen niet daar over gaat?

Zelf ben ik via Diana geweest. Heb geen vervelende of negatieve ervaringen met haar praktijk!

Posted

Ik hoorde het via via dus ik werd beetje bang haha wat ook logisch is , maar nu ik dit hoor stelt het me weer gerust

Posted

Ik ben ook niet echt te spreken over haar. Ze roept ook maar wat bij het consult. Ze zei tegen mij opvullen met 250 cc ronde en de artsen zeiden lift met anatomische. En ze zegt gewoon tegen strijdige dingen. En ze nam totaal geen tijd voor me. Na serieus 5 min was ik alweer weg. Gewoon bellen en vragen of je direct met de arts een afspraak kan maken. Bij haar heb je niks te zoeken.

Posted

Ja precies Boob! Diana zit er ook meestal naast ten opzichte het kundige advies van de chirurg!

Haar advies qua cc's enzo moet je met een korreltje zout nemen.. De passessie vond ik wel leuk bij haar! ;) en ze had hele mooie foto's gemaakt daarvan voor mij :)

Posted

Maar is het zo gek dat Diana er naast zit met haar adviezen? Als je naar 3 verschillende pcs gaat krijg je'ook 3 verschillende adviezen.... ze hebben nu allemaal hun eigen voorkeuren mbt prothesen, grootte, en manier van plaatsen.

Posted

Ik ben via de praktijk van Diana rechtstreeks naar Frans straten gegaan.

Dus heb Diana nooit gezien of gesproken.

Wachttijd was ook erg lang, zeker 1.5 uur.

Heb erna besloten om het rechtstreeks via Frans in heyendael te laten doen.

400 duurder maar wel dichterbij en fijnere nazorg.

Posted

Ik ben via diana gegaan rechtstreeks een consult met frans. Diana nooit gezien. Wachttijden kloppen moest een uur wachten alleen we kregen wel eten toe dus niks te klagen ;)

Ok datum was gewoon wat we hadden afgesproken.. dus tot nu toe niks te klagen

Posted

Ik ben ook via Diana gegaan....maar je hebt verder met haar niks te maken heb deze vrouw 1 keer gezien en gesproken!

Vond de pas sessie bij haar wel leuk en mijn datum is ook gewoon netjes hetzelfde gebleven....dus ik heb via haar een afspraak met mijn chirurg gehad en daarna gewoon bij die kliniek in contact geweest tot operatie.

Zei hebben alleen dag na operatie contact met mij opgenomen om te vragen hoe het met me ging en hoe de operatie verlopen is dus dat is erg netjes!

Verder moet je de adviezen qua cc's en dergelijke gewoon met een grote korrel zout nemen want zei zegt wat zei zou doen maar de chirurg bepaald ten alle tijden en dat wijkt nog al eens af met wat zei gedaan zou hebben hihi.

Verder een vriendelijke vrouw die het inderdaad stervens druk heeft en daarom ook haast altijd flink uitloopt!

Xxxx

Posted

Ik heb juist bewust niet voor Diana gekozen. Ik heb geen tussenpersoon nodig om me door te laten verwijzen naar een pc. Ik heb zelf het nodige uitgezocht en wist dat ik me door Frans Straten wou laten operereN. Ik heb rechtstreeks een afspraak gemaakt bij de Heyendael Kliniek. Ik kon meteen een gesprwk met Frans krijgen. Niet eerst met Diana....en dan met Frans...allemaal dubbelop in mijn ogen. Ik had ook het een en ander gelezen over Diana (Tros radar en kassa) Vooral over het feit dat ze er regelmatig naast zit qua advies. De arts is tenslotte wel degene die de operarie verricht. Niet Diana. Ik zou kijken naar een goede pc en diana achterwege laten. Ze is idd alleen een tussenpersoon.

Posted

Ik ben ook via Diana heb ook 2 uur gewacht maar dit wist ik van te voren hierna door verwezen naar kliniek Amstelveen en hier is alles goed gegaan bij mij heeft Diana wel het zelfde aantal cc geadviseerd als de arts dus bij mij zat ze wel goed :)

Posted

Ik heb zelf Diana overgeslagen, maar meteen via haar eerste consult bij Frans Straten gehad.
Prima bevallen. Meiden hebben daarna regelmatig gebeld hoe het ging. Ik vond dat wel prettig. Met 3 mnd nacontrole. Nu is Barendrecht voor mij lekker dichtbij. Dus dat komt goed uit

Posted

Hier ook via diane gegaan bij kliniek Amstelveen

Ze was aardig maar gaf zelf ook toe geen arts te zijn.

Uiteindelijk via de arts wel de 375cc gekregen die dia e adviseerde.

Dit verschilt natuurlijk altijd per persoonlijke situatie.

Verder geen problemen gehad en super blij dat ik het gedaan heb.

Groetjes

Posted

Ik ben 2wrken geleden geopereerd door Frans v Straten. Meteen consult met Frans aangevraagd en dit was prima. Heb alleen via Diana betaald. De meiden hebben 3x erna gebeld hoe het met me ging. Ik ben erg te spreken over zowel Diana als Frans! Diana is gewoon een hele slimme zaken vrouw die haar centjes weet binnen te harken door erg kundige plastisch chirurgen! Verder doet ze de consulten erg leuk en is het een lieverd! Heb haar vorig jaar bij mijn eerste consult gezien en bij het betalen in mei.

Succes met je keuze! De plastisch chirurg blijft eind verantwoordelijke voor zijn afgeleverde werk!

Posted

Diana is handig als je nog geen flauw idee hebt wat je wil. Maar als je al een duidelijk beeld hebt kun je net zo goed meteen via de chirurg een afspraak maken, scheelt ook weer tijd

• 2 weeks later...
Posted

Hallo Dames,

Ik heb as zondag een afspraak bij Diana. En weet ook al dat ik door dhr Straten wil geopereerd worden. Hoe hebben jullie direct een afspraak met Dhr straten gemaakt als ik vragen mag? En bij Diana kost het 2600 euro is dat dan ook als je direct met hem een afspraak maakt?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.