Newboobs2015 Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Hallo dames, Ik ben nieuw hier! Ben een jonge vrouw van 26 met twee kinderen. Na de zwangerschap zijn mijn kléine borsten ook nog eens slap geworden en ben ik ze echt zat! Maar ik heb nog helemaal geen idee van waar ik heen zou moeten gaan! Heeft iemand ervaring met een kliniek in de buurt van Enschede? Of kan ik beter wat verder weg gaan voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding? Nog een vraagje; ik gebruik een anti depressivum; fluoxetine. Kan ik tijdens het gebruik van deze medicatie een borstvergroting ondergaan?
Mali Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Hoi Marliee ik ben geopereerd door Dr Verdonck in de Welness kliniek in Genk, deze kan ik je zeker aanraden. Verder heb ik geen idee over je fluoxetine.. Dat zal je verder moeten navragen. Succes met alle voorbereidingen
Sanneke120 Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Marliee, ik woon zelf net bij Oldenzaal over de grens in Duitsland. Ik heb er toch voor gekozen het iets verder te zoeken, omdat ik niet weet wie hier goed is. Kan je Frans Straten in Groesbeek-Nijmegen aanraden. Nog wel even rijden maar niet superver. Voor wat betreft prijzen zit er veel verschil in dus even goed orienteren hoor! Succes
Newboobs2015 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Bedankt dames! Ik heb zondag een afspraak bij diana en ik hoop dat zij me verder kan helpen met een geschikte pc en hopelijk op korte termijn! Zal wel fijn zijn als het in de vakantie van m'n vriend kan zodat ik niet met de kleintjes hoef te slepen!
Newboobs2015 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Hoe snel na het consult met Diana hadden jullie de operatie?
Stefanie3 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ligt eraan welke Door welke PC je geopereerd wil worden!Ik werd een week na mijn consult met Frans v Straten al geopereerd, maar hoorde dat de beste man nu al vol zit tot september!
Newboobs2015 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Klopt, hij heeft binnenkort vakantie en kan eind augustus voor het eerst opereren. Het zou voor mij heel fijn zijn als het snel kan ivm mijn vriend die vakantie heeft en we twee kids van 1,5 jaar hebben . Dan kan hij me ontlasten..
Newboobs2015 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Door wie ben jij geopereerd Tessv44? En tevreden over alles?
Mamavantwee Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Bij mij een week na consult bij Diana ik ben in Amstelveen kliniek geopereerd!Ging bij mij erg snel omdat ik begin september ga trouwen en ik dan volledig hersteld wil zijn met oog op feest en huwelijksreis!Xxx
tessv44 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ik word morgenochtend geopereerd! Laat dan weten hoe het ging enzo! Ik word geopereerd door Pieter Hupkens in Vlaardingen. Ik zou eerst door Willem Roosenburg in Amstelveen afgelopen maandag worden geopereerd, maar door mijn pinda-allergie moet ik een andere narcose die alleen in Vlaardingen aanwezig is.
Ssn Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 ik kon 2 weken later terecht in amstelveen kliniek maar ik ging eerst nog op vakantie...
Newboobs2015 Posted July 9, 2015 Author Posted July 9, 2015 Mooi snel allemaal dus! Mijn vriend heeft vanaf 21 juli 3 weken vakantie dus hopelijk kan het in zijn eerste of tweede week van de vakantie Spannend tessv44! Heel veel succes!
mdy Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Ik gebruik zelf cilatopram, en de dokter zei er niks over. Volgens mij kan dit geen kwaad. Ik zou alleen zelf even bij de apotheek navragen of de pijnmedicatie in combinatie goed is. Ik heb voorheen wel eens tramadol gebruikt, maar hier werd ik niet echt vrolijk van.
mamaboobs Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Dr Nio in Amsterdam? Zeker een aanrader..Ik denk dat je medicatie echt geen probleem is hoor.. Alleen wel handig dat ze op de hoogte zijn ivm je narcose. Maar goed, dan willen ze echt alles weten.. Is om je beter in de gaten te houden.. Ik ben wel geopereerd met citalopram. Met oxazepam. En allerhande andere mao middelen. Ook wat eerder wordt verteld is de combi met andere medicatie altijd goed om te checken.. Dat doen de artsen en apotheek voor jeSucces met je keuze.
Newboobs2015 Posted September 9, 2015 Author Posted September 9, 2015 Wanneer zijn jullie dual plane borsten geplopt? Merk je hier iets van? Wat is dan ineens het verschil? Ben nu bijna 7 wk po maar heb geen idee of ze al 'geplopt' zijn
AnnickAA Posted September 9, 2015 Posted September 9, 2015 Ploppen betekent dat je prothese volledig indaalt en je borst zijn meer natuurlijke vorm krijgt. Hoe lang het duurt is bij iedereen anders. Bij sommige kan dit zelfs tot een jaar duren voordat ze volledig de 'plop' hebben, andere hebben al snel meer de natuurlijke vorm. Bij mij gebeurde het ongeveer na 2,5 maand a 3 maanden. Je merkt het vanzelf, als je ineens in de spiegel kijkt en denkt: huh de vorm is anders, het klopt meer. En dan nog zullen ze blijven veranderen Pas na een jaar heb je je echte resultaat, en omdat je huid oprekt kan je mogelijk nog kleine veranderingen hebben na die tijd. Bottom line, het wordt alsmaar natuurlijker!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.