Reginae Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Hee dames, Ik zit al een tijdje mee te lezen op het forum, maar heb toch maar besloten een account aan te maken! Ik ben bijna 19, en studeer op dit moment in Groningen. Ik heb nooit grote borsten gehad, maar ik ben vrij jong (13 jaar) begonnen met de pil. Ik was altijd nog vrij tevreden met mijn boobies, totdat ik een aantal maanden geleden gestopt ben met de pil ivm de vele bijwerkingen die deze met zich mee bracht. Sindsdien merk ik dat ik mijn bh's en bikini's niet meer vul, dat het volume van mijn borsten is afgenomen en dat ik me stukken onzekerder voel. Teruggaan naar de pil is niet wenselijk (heb momenteel een spiraaltje, veel minder last van hoofdpijn- en migraineklachten), dus zoek ik op dit moment naar alternatieven zoals een bv... Ik heb op dit moment 80A (bij een lengte van 1.82 m en een slank postuur, beetje uit verhouding dus), zou graag een volle C-cup willen hebben. Ik vind het zeer, maar dan ook zeer belangrijk dat het er natuurlijk uitziet; ik zou het liefst willen dat een vreemde nooit zou kunnen raden dat ik een bv zou hebben gehad. Wat denken jullie dat de beste optie is? Ik neem aan dat een dual plane vrijwel de enige mogelijkheid is, met anatomische dan wel ronde prothesen, ik weet het nog niet zo goed... Ook over de artsen weet ik nog niet zoveel; ik weet wel dat dr. Straten vrij dichtbij me woont (mijn originele thuis is Nijmegen!), wat misschien voordelig uit kan pakken hahaha . Meningen en tips zijn heel erg welkom! Hoop graag van jullie te horen
Fem Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Welkom meid! Je bent inderdaad nog jong. Het liefst had ik het ook op jou leeftijd al gedaan. Alleen had ik toen er helaas het geld niet voor... Uit jou verhaaltje merk ik wel dat je nog niet veel info over een bv of de verschillende chirurgen weet... Ik zou lekker gaan lezen en zoeken hier op het forum, maar ook zeker op internet! Ga veel foto's van borsten zoeken zoals jij het mooi zou vinden. Wil je dat het heel vlak afloopt (anatomisch is dan aan te raden), wil je wat meer bolling (dan ga je richting ronde protheses)? Dual plane zorgt ervoor dat het bovenste gedeelte van het implantaat onder je borstspier valt. Daardoor zie je niet direct randen. Maar ben je een heel fanatiek sporter, dan zou ik over die optie misschien nog een keer nadenken. Voor een natuurlijk uitziend resultaat is dual plane niet de uitkomst per definitie. Bij sommige dames staat voor de spier ook heel mooi en natuurlijk. Daar kan een pc jou ik adviseren. Chirurgen hebben ook vaak een werkwijze waar zij zich prettig bij voelen. Sommigen wijken daar weinig vanaf en sommigen doen helemaal geen andere manier van plaatsen of gebruiken altijd dezelfde soort prothesen. Welke protheses wil je eigenlijk? Moeten ze voor jou gevoel FDA goedgekeurd zijn? Wil je Siliconen? En dan cohesieve 1 of 2? 3 is anatomisch. Wil je het merk mentor, natrelle, eurosilicone, enz. Of wil je water gevulde monobloc hydrogel? Ik zou zeggen lees je goed in! Lees lekker mee met de meiden hier op het forum. Hun ervaringen en vragen enzo. De zoekfunctie bovenaan is ook erg handig Maak geen overhaaste beslissing is mijn advies En ja... Dr. Frans Straten zou ik je altijd aanraden! Ben zelf door hem geopereerd en ben zeeeeer tevreden! Als je mij toevoegt, kan je mijn foto's zien. Succes met jou boobie reis!
Jadekiss Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Sluit me helemaal aan bij bovenstaande verhaal! Ben zelf bij Nio geopereerd... Mega blij mee. Al heeft hij wel een persoonlijke voorkeur voor grotere borsten. Ik woon zelf ook in het noorden, de ziekenhuizen hier zou ik dan ook verder niet je tijd aan verspillen. Ook het accz is in trek bij veel dames in het noorden maar ook daar zou ik me niet aan wagen. Ik zou als ik jou was lekker naar van straaten gaan! Veel suc6 met he Boobie quest. Xxxx
Linapinda Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Hoi! Ik ben nu 24 en ik had dit ook echt veel eerder moeten doen! Als je er maar goed over na hebt gedacht en het voor jezelf doet, toch! Net als de rest zou ik aanraden om bij verschillende PCs te gaan kijken hoe en wat. Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd dus misschien ben ik wel een beetje bevooroordeeld, maar ik vind het een ontzettend fijne arts! Als je natuurlijk heel belangrijk vind zal ik je aanraden als je bij hem langsgaat ook te kijken naar 85% gevulde implantaten (eurosilicone). Die heb ik zelf. Wat ik er natuurlijk aan vind is dat ze heel erg meebewegen. Ik heb wel voor hele grote gekozen, maar toch zijn het niet twee opgeplakte bollen. Vooral als ik me omrol enzo en loop dan zijn ze niet hard maar bouncen ze zo leuk mee! Heel veel succes! X
lois Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Hoi!Ik woon ook in groningen en ben student en wilde ook niet dat mensen het zouden zien. Daarom ben ik voor anatomisch gegaan. Die van mij zijn achter de spier geplaatst, zodat je geen randen zou zien. Ik ben in het umcg geholpen. Hele vriendelijke mensen en pc heeft mij goed geholpen. Je kan altijd langsgaan voor een consult je zit nergens aan vast en kan je een beetje kijken wat je prettig vindt.
Fynic Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Wat ik vooral van mijn consulten heb meegekregen is dat je met rond en anatomisch beide een heel natuurlijk resultaat kan bereiken. Het gaat gewoon over je persoonlijke voorkeur van een vorm. Ik wil het ook zo natuurlijk mogelijk, maar ik ga voor ronde prothesen dual plane. Ik vind een beetje bolling van boven namelijk erg mooi.Zoals gezegd wordt, ga je lekker inlezen. En ga erover nadenken wat je mooi vindt en belangrijk vindt. Daarna zou ik gewoon consulten gaan inplannen (zou er altijd meer dan 1 doen, maar ook niet téveel anders wordt het misschien onduidelijk).Wat betreft je leeftijd, ik ben 22 en dus niet veel ouder dan jij. Ik heb ook momenten dat ik mezelf erg jong vindt maar aan de andere kant denk ik vaak: 'Als ik toch weet dat ik het ooit laat doen, kan ik er beter nu al van gaan genieten.'
Joy1980 Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 @Fynic: ik sluit me helemaal bij jou aan. Er is helemaal geen leeftijd waarop je een bv zou moeten. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Zelf ben ik wel de kluts kwijt wat betreft rond of anatomisch. Vanwege (dacht ik) het meer natuurlijke effect heb ik voor anatomische gekozen. Ze ogen echter meer als rond. Als ik de foto's in de galerij bekijk dan zou ik niet kunnen zeggen wie ronde en wie anatomische heeft.
DoubleD Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ik twijfel of ik nou 20 of 21 was maar ik kreeg toen m'n eerste bv Geen dag spijt van gehad Ik heb ze voor de spier gekregen, weet nie meer precies welke maar ging van 75 a naar 75 c Zou je nie laten weerhouden door je leeftijd maar meer door je gevoel wat je nu hebt over je zelf.. K voelde me niet zeker zonder borsten Met borsten voelde ik me sexy, en kon ik kleding aan die ik voorheen vermijdde En lingerie kopen werd een feestje alles stond zoveel mooier nu Heb er toen ook nauwelijks last van gehad was na 2 wk weer aan t werk, maar woonde toen nog thuis dus hoefde nie veel te doen en kon de eerste 2 wk ook goed herstellen Ik sluit me verder aan bij wat hierboven is gezegd Oriënteer je goed en ga eens op consult n pas wat aan
Reginae Posted July 7, 2015 Author Posted July 7, 2015 Hee dames, Hartstikke bedankt voor al jullie reacties! Ik merk zelf dat ik veel dingen nog niet weet (profiles? diameters? cohesie?) dus ik ga de komende weken lekker speuren op het forum en een beetje boobies kijken hahaha! Van wat ik van jullie gezien heb kan ik alleen maar zeggen dat het er prachtig uitziet! Mogen jullie erg trots op zijn . Nog even een klein vraagje: zijn er toevallig artsen die veel ervaring hebben in het plaatsen van wat kleinere protheses? Ik zou zelf namelijk liever een wat kleinere cup, omdat ik het gevoel heb dat cup E-F totaal niet bij mn lichaam zal passen...
blackvelvet87 Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ik heb naar de Privé kliniek Atlas geweest in Meise.Ik ben geopereerd geweest door dokter Patrick Wilikens en ik ben er zeer tevreden van.Hij heeft ook ervaring met het plaatsen van kleinere protheses.
RoosjeRood Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ik ben 18 en heb 4 weken geleden een bv gehad, van een AA (rechts) en A (links) naar een mooie C. Tot nu toe nog geen moment spijt gehad en alleen maar blij geweest. Deze zomer ga ik eindelijk weer met een prettig gevoel in bikini! Ik ben geweest bij de Ats kliniek in Boxtel, kon daar ook passen wat ik mooi zou vinden. Ik ben zelf heel klein (160) en ook slank maar ik vind ondanks dat het een C is dat ze er heel natuurlijk bij passen. Succes!
Reginae Posted July 7, 2015 Author Posted July 7, 2015 @RoosjeRood : fijn, ben ik niet de enige, haha!Verder: bedankt voor de tips! Ik ga denk ik sowieso een consult aanvragen bij dr. Straten, verder ga ik nog even verder kijken of ik bij andere artsen ook nog even langs kan komen!
bunnylin Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 Ikzelf ben ook 19 jaar. Ik vond mezelf eerst nog vrij jong. Maar omdat ik er toch ook echt mee zit ga ik het laten doen! Ik heb nu ook een klein A'tje. Ik krijg 285cc anatomisch van Natrelle en voor de spier. dus dat komt uit op een grote B of kleine C als het goed is. Ik had genoeg eigen weefsel en een wat dikkere huid zodat er geen randen te zien zijn. Het is vaak ook minder pijnlijk qua herstel, naar niet dat ik het alleen daarom doe hoor Voor mij is een natuurlijke borst ook heeel belangrijk. Ik wil echt niet dat het er nep uit gaat zien. Succes met je keuze! Ik heb trouwens ook foto's laten zien van wat ik mooi vind aan de pc. Xx
cvdl Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 hey,Ik ben zelf 21 en heb 5 weken geleden een borstvergroting gehad.Ik wilde het zelf ook al jaren maar heb sinds vorig jaar echt besloten dat ik het graag wilde.Ik had door mijn pcos totaal geen borstgroei en ben zelf best wel fors.Ik heb 440cc anatomisch gekregen en het ziet er natuurlijk uit! Zelf had ik ze graag nog wat groter gehad want ik vindt de maat bij mijn figuur echt tegen vallen.Ik heb vandaag mijn eerste nieuwe bh gekocht en de verkoopster zag er met bh niks van.(daarna zag ze de littekens natuurlijk)Heel veel succes met alles!
Juullicious Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Hey!Wow dat verhaal lijkt heel erg op mijn verhaal haha. En ik laat het 20 december doen (ben dan nog 18). Bij mij wordt het 350 cc dual plane, wel rond omdat het anders de bovenkant nog niet zou vullen. Ik heb een consult met dr van Straten gehad maar hij vond het maar niets ivm mijn leeftijd, tenminste zo kwam het over op mij. Je zou dus toch zelf moeten rondkijken. Ik doe het nu via Diana Gabriels bij drs Hupkens.
trickster Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 hi!ik ben zelf net 18 en krijg over 2 weken bij bv, zelf ben ik heel klein en heb totaal geen borsten. Omdat ik zo jong ben hebben we besloten om het in het ziekenhuis te laten doen, ik weet niet of dit voor jou een idee is. Druppelvormige prothesen onder de borstspier zien er het natuurlijkste uit. Voor mij is dit de enigste optie door het ontbreken van klierweefsel. Daar zou ik voor gaan als je ze echt natuurlijk wil hebben :3Aangezien ik mijn operatie nog niet gehad heb kan ik er niet veel over zeggen, maar ik heb veel gesproken met anderen die zulke prothesen hebben en over het algemeen komen die het natuurlijkst over. Wat betreft dat je nog 19 bent, als je het echt wil zou ik het gewoon doen, zelf wacht ik al 4 jaar. Het is jouw lichaam en je moet er goed over nadenken, je wilt niet dat je spijt krijgt naderhand.
loveut Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Ik vind het eigenlijk niet zo raar!Ik was zelf ook op mijn 13e met de pil begonnen en heb eigenlijk nooit borsten gehad (had 75B maar leek zo goed als plat door geen hang, als ik paar cm 'dikker' was had ik een 80aa dusja) vanaf mijn 15e ben ik eigenlijk gaan zoeken naar oplossingen voor mijn onzekerheid, mja het enige wat ik hoorde was borstvergroting, en ik was toch nog wel erg jong en hoorde er enorm veel negatieve dingen over (stom eigenlijk hoe negatief het in de media soms staat)toen ik 17 was, ben ik serieus gaan kijken van hoe duur is zoiets nou, wat is er mogelijk etc. en toen ik 18 was bracht ik het voor het eerst bij iemand ter sprake (mijn toenmalige vriend) hij kraakte het daarintegen enorm af en dat maakte me alleen maar meer onzeker. hij vond dat ik prima was zoals ik was en blablabla, nja ik kreeg zijn steun in ieder geval niet.Ondertussen ging het uit, kreeg ik een nieuwe vriend toen ik net 19 was, ook bij hem heb ik dit opgebracht en hij was er eigenlijk heel anders over, hij snapte het wel en hij wou wel samen met mij gaan zoeken naar wat er allemaal mogelijk was en ondanks dat hij me zo accepteerde (zonder boobs) zei hij zo mooi ja nouja als jij je iedere dag kut voelt omdat je amper borsten hebt, natuurlijk vind ik het dan niet erg als je nepborsten wilt. (tuurlijk welke man houdt nou niet van borsten hihi)het heeft een tijdje geduurd tot ik ook het ter sprake durfde te brengen bij mijn moeder, en het is ondertussen ook een keer uit geweest (ik had een depressie en nja hij snapte niet dat ik niet mijzelf was en allemaal gedoe kort gezegd) maar dat duurde niet lang omdat we toch wel enorm gek op elkaar waren. toen ik 20 was, heb ik het aan het licht gebracht bij mijn moeder en broertje, en ben een half jaartje later op consult geweest (januari 2015) ik merkte meteen dat dit was waar ik al die tijd op zat te wachten, dus na een 2e consult met een andere arts wat goed voelde, ben ik 2 weken daarna ook meteen onder het mes geweest.Om even kort mijn lange zeikverhaal samen te vatten, als je kijkt naar hoe lang ik al bezig ben met mijn borsten en het denken over een borstvergroting, vind ik het helemaal niet raar dat jij op die leeftijd al zoiets hebt van ik wil dit. Ik bedoel als ik op mijn 18e gesteund was door mijn toenmalige vriend denk ik dat ik het rond die leeftijd ook al wel had laten doen..Er zijn enorm veel artsen die jouw de borsten kunnen geven wat je wilt, alleen ik zou wel afbeeldingen zoeken van borsten zoals jij ze wilt hebben. want aan een 'maat' heb je niet zoveel.. en dat het lekker dichtbij is natuurlijk fijn, maar je moet wel een goed gevoel hebben bij de arts natuurlijk, dan is afstand nog niet zo belangrijk vind ik persoonlijk.xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.