Meiske@1 Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Wat fijn n forum Ik ben 32 jaar , 2 kids en woog op mijn zwaarst met zwangerschap 93 kg en na bevalling 83 en nu op 68 kg op 1,71 cm en wil proberen de 65 kg te halen . Heb altijd mooie volle d80 gehad maar volgens consult is gehele borst wat gaan hangen (tepel zit netjes op zijn plek ) en onderin nog wel voller maar bovenin leeg zeg maar . Nu ben ik aan t oriënteren . Wat wil ik ??? Alleen opvullen of ook lift . Ben huiverig voor alle littekens . Maar advies 400 cc om t t zonder lift af te kunnen vond ik best groot met passen . Ik vond 300 cc rond best wel al groot . Nu blijf ik twijfelen . Zakjes rijst afkoken en rustig experimenteren ?? Wie kent mijn verhaal
Heanne Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ik heb ook een lege D. Ik krijg 425cc of 475cc. Beiden worden besteld omdat ik nog steeds twijfel over de maat. Mijn borsten hangen heel erg, maar wil geen lift vanwege de lange herstelperiode en littekens. Volgens de pc kan ik met een prothese al een lift effect hebben. Dus daar vertrouw ik dan op. Een beetje hang vind ik niet erg, want dan lijken ze wel natuurlijker dan van die hoge ronde, ben tenslotte geen jonge vrouw meer. Ik word de 20ste geopereerd. Je kan de 3D foto zien in mijn gallery.
Francien Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Hoi Shannon en Heanne, ik zou zelf ook afgaan op wat mogelijk is, wat het beste resultaat geeft. Ik hoop Heanne dat je borsten straks net zo worden als op dat 3D-plaatje, dat zou toch een geweldig resultaat zijn! Maar sommige borsten hebben toch een lift nodig om een goed resultaat te krijgen.Zelf heb ik ook een kleine lift gehad na een verwijdering van prothesen, het hele avontuur kun je zien in mijn Galerij. Inmiddels heb ik een medische tattoo-behandeling ondergaan om de witte littekens rond mijn tepels te camoufleren. Het is nog maar een paar dagen geleden gebeurd, maar het resultaat vind ik veelbelovend, ik ben er nu al heel erg gelukkig mee.. Ook wil ik de japen onder mijn borsten laten camoufleren.Hennita Wilts, die o.a. in Stadskanaal werkt (maar ook in het zuiden van het land) heeft me een stuk blijer met mijn borsten gemaakt. Er is echt heel veel mogelijk met medische tatoeage, en extreem duur is het zeker niet!
Heanne Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Ik had jou verhaal gelezen, heel heftig!Ik ga ervanuit dat mijn borsten niet exact als de 3D word, ik ben bang dat ik anders teleurgesteld word. Maar als ze al vol zijn en de tepels hoger komen ben ik al heel erg tevreden.
Meiske@1 Posted October 1, 2015 Author Posted October 1, 2015 Om 08.30 aanwezig en 09.10 al narcose , geweldig geen tijd om zenuwachtig te zijn en wat n lief en verzorgend team in Mill. Van annetesist n tip om de avond van te voren wat te eten voor t slapen gaan omdat ik erg reisziek ben en weet dat ik ziek word van narcose. Ze hadden ook wat medicatie in infuus gedaan voor misselijkheid . Uiteindelijke plan liet ik aan chirurg over omdat ik bleef twijfelen over lift . Ze hadden me vast gemaakt aan t bed om me steeds omhoog te zetten om resultaten te bekijken met ronde mentor 350, 375 en 400. Uiteindelijk was 400 t mooiste en zonder lift want wat hij dan nog zou willen liften was zo minimaal dat dat niet afwoog tegen meerdere littekens . Nou vol verbazing werd ik niet ziek wakker. Halleluja !!!! Maar na n uurtje na 2 beschuitjes en twee koppen thee (zat immers op n Spreekstoel :-)) ging t totaal mis. Ik bleef aan t braken . Ze hadden toen weer n spuit gezet voor misselijkheid en na 45 min zakte het. Ik was 3 uur thuis en om 5 uur weer doodsziek. Wederom, daarvoor pil ingenomen . De laatste keer dat ik moest braken was 05.00 vanmorgen bij t opstaan . Tjeeeeeee wat heb ik n rugpijn en t gevoel of er n strakke riem is aangetrokken rond mijn borsten . Ik hoop vanavond beter te slapen en morgen lekker douchen
Maruu Posted October 1, 2015 Posted October 1, 2015 Ah dat klinkt vervelend.. Ik hoop dat je je snel beter voelt. En ja idd dat gevoel van een strakke riem herken ik ook. Dat blijft nog wel even. Gewoon blijven denken aan het eindresultaat!! Je hebt het voor een goed doel gedaan
lizz1808 Posted October 1, 2015 Posted October 1, 2015 Ooohh het is vooral erg van die misselijkheid, is nog eens een extra ongemak!!Ja dat strakke duurt toch wel enkele dagen en gaat nog erger worden ook..Maar opeens ga je dan ook weer voelen dat het langzaamaan verdwijnt.De eerste week is echt afzien
zeemeermin Posted October 1, 2015 Posted October 1, 2015 Veel succes met je herstel hoop dat je je snel weer een beetje beter word.
Guest Posted October 1, 2015 Posted October 1, 2015 Wat vervelend dat je er nog zoveel misselijk e.d. op na hebt gehouden. Hopelijk wordt het snel minder! Hopelijk kun je snel genieten van een mooi resultaat. Heel veel beterschap! @FendersM ik verwacht Sanavisie in Mill. https://www.sanavisie.nl/behandeling/borstcorrectie/borstvergroting/
Meiske@1 Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 Ben je ViaSana geweest Shannon? ja klopt sanavisie mill ja klopt sanavisie mill sorry typ t verkeerd viasana :-)
Meiske@1 Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 Misselijk gelukkig zga over nu echt flinke spierpijn en beurs/gespannen gevoel
Meiske@1 Posted October 11, 2015 Author Posted October 11, 2015 Hoi hoiBen nu 10 dagen po en na de 4e dag hield ik t niet meer uit met te knellende bh die ik aangemeten had gekregen na operatie . Ik had gebeld met kliniek en gaf als tip n tussenstukje ertussen te plaatsen . Gelukkig had mijn schoonmoeder die div stukjes in haar liggen na een hartoperatie dus meteen geprobeerd , wat een verademing . Ik merk dat ik overdag mijn bh netjes en strak en goed uithoudbaar kan vastmaken, in de avond pak ik n kleiner tussenstukje en in de nacht n groter tussenstukje . Nu ik dit doe adem ik beter en slaap ik beter. Dus n tip om n tussenstukje bij winkel te halen
Sabine8 Posted October 11, 2015 Posted October 11, 2015 Misschien is een grotere bh ook een optie? ;-) Hij moet toch ook niet zo strak zitten dat het pijn doet..
lizz1808 Posted October 11, 2015 Posted October 11, 2015 Idd gwn een maatje groter kopen, maar dan knellen die dingen nog hoor.Heb de anna carefix besteld omdat deze een smallere band onderaan heeft en vanboven verder over de borsten komt, ben eens benieuwd hoe deze gaat zitten.Want de lipoelastic hangt mijn voeten uit
Ank Posted October 12, 2015 Posted October 12, 2015 Hoi hoi Ben nu 10 dagen po en na de 4e dag hield ik t niet meer uit met te knellende bh die ik aangemeten had gekregen na operatie . Ik had gebeld met kliniek en gaf als tip n tussenstukje ertussen te plaatsen . Gelukkig had mijn schoonmoeder die div stukjes in haar liggen na een hartoperatie dus meteen geprobeerd , wat een verademing . Ik merk dat ik overdag mijn bh netjes en strak en goed uithoudbaar kan vastmaken, in de avond pak ik n kleiner tussenstukje en in de nacht n groter tussenstukje . Nu ik dit doe adem ik beter en slaap ik beter. Dus n tip om n tussenstukje bij winkel te halen Hallo Shannon Dank je voor de tip hoor ik las net op het forum dat Sabjee je tip ter harte heeft genomen. xx Ank
xangelax Posted October 13, 2015 Posted October 13, 2015 Idd gwn een maatje groter kopen, maar dan knellen die dingen nog hoor. Heb de anna carefix besteld omdat deze een smallere band onderaan heeft en vanboven verder over de borsten komt, ben eens benieuwd hoe deze gaat zitten. Want de lipoelastic hangt mijn voeten uit Ik had ook maat m van carefix besteld zat bij me omvang goedMaar na de operatie zeiden ze dat die te weinig steun gaf,kon heel me hand erbij stoppen Dus had ik m maar terug gestuurd. Ik hoor het graag hoe hij jou bevalt Xx
Meiske@1 Posted October 30, 2015 Author Posted October 30, 2015 Wanneer sliepen jullie weer zo comfortabel als voor de operatie ??Ik ben 4 WK po en slaap op n waterbed Het rug slapen is op n waterbed in dit herstel proces op zich geen probleem alleen word smorgens wel brak wakker van stijfheid . Dan opstaan is ook even of de protezen op de grond vallen ;-))Ik zou zo graag op mijn zij slapen en lekker automatisch weer kunnen verliggen in bed maar dat gaat nog echt niet . Pijn is misschien n verkeerd woord maar t is zeker ver weg van fijn. Mijn borsten voelen nog vrij zwaar en huid zeer gevoelig , soort schaafwond gevoel . Je voelt ze nog 24 uur per dag "zitten" Wanneer word alles weer "normaal" ???
Spaarvarken Posted October 30, 2015 Posted October 30, 2015 Dat is echt verschillend volgens mij..Ik heb een lift met vergroting gehad en pas met 5 weken po kon ik een beetje op mijn zij liggen.. Maar dat voelde nog raar hoor.. Nu na 7,5 weken po ligt het al stukken beter..Geduld is het enige wat ik kan zeggen
Meiske@1 Posted October 30, 2015 Author Posted October 30, 2015 Dat is echt verschillend volgens mij..Ik heb een lift met vergroting gehad en pas met 5 weken po kon ik een beetje op mijn zij liggen.. Maar dat voelde nog raar hoor.. Nu na 7,5 weken po ligt het al stukken beter..Geduld is het enige wat ik kan zeggenThanksssss
Enna Posted October 30, 2015 Posted October 30, 2015 Geen idee, hier ben ik nog te kort po voor! Slaap je wel hele nachten door? Kan me voorstellen dat je dan echt stijf bent. Ik slaap nu telkens 3 uur, sta 2 uur op om zittend series te kijken, vervolgens kruip ik weer voor 2 uur in bed. Nog twee weekjes meid! Is zo'n waterbed nu fijner om op rug te slapen als een gewoon bed?
Meiske@1 Posted October 30, 2015 Author Posted October 30, 2015 Geen idee, hier ben ik nog te kort po voor! Slaap je wel hele nachten door? Kan me voorstellen dat je dan echt stijf bent. Ik slaap nu telkens 3 uur, sta 2 uur op om zittend series te kijken, vervolgens kruip ik weer voor 2 uur in bed. Nog twee weekjes meid! Is zo'n waterbed nu fijner om op rug te slapen als een gewoon bed? hoi hoi , ik herken je gevoel, ik heb 14 nachten niet doorgeslapen . Ik ging rond 22.30 naar bed en werd rond 3 uur wakker met giga rugpijn dan moest ik eruit , pakte ik meteen n pijnstiller , kussen extra en dan sliep ik tot 7 uur. Na 14 dagen ging t slapen goed. Op n waterbed heb je geen drukpunten dus ligt heerlijk maar al mijn spieren verkrampen door t niet bewegen . Dus ik hoop dat slaapvrijheid snel de oude is met lekker automatisch omdraaien
xangelax Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 sinds een week lig ik comfortabel op me zij ..en vannacht lag ik ineens op me buik.. schrok me rot..maar doet geen pijn ben bijna 7weken PO
xangelax Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 oh ja..en ik voel ze ook niet meer zo zitten als ik opsta worden nu echt lekker 'eigen' en zacht
Guest Tooske Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 Ik heb mn hoofdeind van mn bed beetje omhoog staan en slaap vanaf nacht 1 goed. Wel een keer wakker de eerste nachten en dan pijnstiller genomen, maar vanaf 5 dagen PO niet meer. Slaap ook af en toe op mijn zij, nog voorzichtig, maar gaat wel. Ben nu 2 weken po.oh ja..en ik voel ze ook niet meer zo zitten als ik opsta worden nu echt lekker 'eigen' en zachtDaar kijk ik ook echt naar uit! Bij mij 'vallen' mn protheses ook naar beneden als ik opsta en overdag ook nog regelmatig, met name links.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.