Jump to content

Gaasjes/pleisters

Recommended Posts

Posted

Hey dames,

Ben nu ruim 3 weken PO en heb nog steeds die wittte gaasjes op mn hechting geplakt. Hechting was al na 2 weken verwijderd en ik krijg gewoon die gaasjes er niet af, plakt nog enorm aan mn huid en als ik eraan trek doet t pijn, weet nu dus niet of dit mn huid is of misschien dat wondje vab de hechting nog anders had ik het er gewoon af getrokken. Weken met water lukt ook niet

Tips?

Posted

Je zou toch je PC even bellen?

Was jij toch die me een pb stuurde?

Als weken niet lukt, dan zou olie nog een uitkomst kunnen bieden, maar ik denk dat je het echt beter even kunt overleggen met je PC...

Xx

Posted

Hoi BB,

Idd, heb na je berichtje sochtends meteen mn PC gebelt, hij zei dat ik na 3 weken hetgewoon eraf kon trekken. Maarja, aangezien het best pijn doet ben ik bang dat ik alsnog wat lostrek en dan ben ik weer verder van huis fus heb liever dat dat pleistertje gewoon goed loskomt eerst. Ah dus olie kan ook? Ga ik dat eens proberen

Je zou toch je PC even bellen?

Was jij toch die me een pb stuurde?

Als weken niet lukt, dan zou olie nog een uitkomst kunnen bieden, maar ik denk dat je het echt beter even kunt overleggen met je PC...

Xx

Hoi BB,

Idd, heb na je berichtje sochtends meteen mn PC gebelt, hij zei dat ik na 3 weken hetgewoon eraf kon trekken. Maarja, aangezien het best pijn doet ben ik bang dat ik alsnog wat lostrek en dan ben ik weer verder van huis fus heb liever dat dat pleistertje gewoon goed loskomt eerst. Ah dus olie kan ook? Ga ik dat eens proberen

Posted

Ah oké!!

Normaal gezien zou je het eraf kunnen trekken, stukje bij beetje als je er met de douche sproeier op spuit. Als olie niet werkt, kun je dit altijd toch nog eens proberen. Gewoon heel voorzichtig en heel nat, en blijven sproeien.

Oh ja, geen motorolie hè ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.