DoubleD Posted July 4, 2015 Posted July 4, 2015 Wat namen jullie mee naar t zhuis voor jullie bv?Nog andere dingen waar ik aan moet denken behalve de bh en (haar)band?Ik krijg n borstprothesewissel en oorcorrectie..
mamaboobs Posted July 4, 2015 Posted July 4, 2015 Makkelijke kleding waar je in kan stappen, die niet over je hoofd hoeft. Leuk boekje. Slippers. iPhone...
DoubleD Posted July 4, 2015 Author Posted July 4, 2015 Ja goeie kleding waar je zo in kan stappen! F weer afhankelijk nog ntlDacht ook aan n tandenborstelWeet ni hoe snel ik weg maar kan me voorstellen dat j na de narcose zo n vieze smaak in j mond hebt
MissDaisy Posted July 4, 2015 Posted July 4, 2015 Makkelijke kleding is een must! Verder is het fijn om iets te lezen bij je te hebben mocht het wat uitlopen bijvoorbeeld, en de oplader van je telefoon, die dingen zijn altijd leeg als je ze nodig hebt Schoon ondergoed voor t geval je een nachtje moet blijven, je weet maar nooit en zoveel ruimte neemt het niet in Voor de reis terug is een flesje cola erg fijn, super middel tegen misselijkheid, en een kussentje voor tussen je nieuwe vriendinnen en de autogordel.
DoubleD Posted July 4, 2015 Author Posted July 4, 2015 O ja goeie ga ik allemaal meenemen thx zou ik echt ni opkomen op dat kussentje
Guest Pretty_Boobs Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 Ik had makkelijke kleding, make-up, telefoonoplader, ochtendjas en sportbh mee.Wat heb ik nodig gehad?:sportbh en makkelijke kleding.In het ziekenhuis kreeg ik eten en drinken.
best_boobie Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 Lees ook dit even: http://www.borstenforum.com/topic/13300-lijstje-wat-te-doen-aan-te-schaffen-mee-te-nemen-voor-bv/?hl=dextro#entry286072 Er zijn al enkele topics over dit onderwerp Xx BB
mamaboobs Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 O ja, vergeet niet, mocht je piercings hebben, deze te vervangen voor plastic, of ze te verwijderen.
DoubleD Posted July 5, 2015 Author Posted July 5, 2015 Lees ook dit even: http://www.borstenforum.com/topic/13300-lijstje-wat-te-doen-aan-te-schaffen-mee-te-nemen-voor-bv/?hl=dextro#entry286072 Er zijn al enkele topics over dit onderwerp Xx BB oké, ga ik doen, sorry heb me niet goed ingelezen
best_boobie Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 Geen probleem Anders gewoon de zoekbalk af en toe proberen. Vaak is daar al wat te vinden. Vind je het niet: shoot! Xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.