Jump to content

noah88 : 29 juli 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hai,

Ik kom me hier eventjes voorstellen.

29 juli zal ik een bv krijgen, bij Drs Schiettecatte via Aesthetic Beauty Clinic in Veldhoven. De operatie zal in Amstelveen plaatsvinden.

Ik heb nu 70a, (was vroeger een kleine C) zal 350cc geplaatst krijgen. Rond, dual plane en Mentor Moderate Plus. Bij meerdere artsen op bezoek geweest, maar nadat ik bij Diana Gabriels ruim een uur (!) moest wachten en er nog steeds 2 wachtenden voor mij waren, ben ik daar weggelopen. Bel me dan even dat het uitloopt, denk ik dan. Tevens bij Bosch en Duin geweest, maar had niet de klik die ik bij Aesthetic voelde. Daarnaast kon ik bij hen enkel 1 prothese in mijn eigen, dikke push-up bh passen. Dan zie je dus totaal niet hoe het gaat zijn....

Zeer interssant jullie verhalen te lezen, ik vroeg me af of iemand misschien recente ervaringen heeft met Drs Schiettecatte. Vond hem erg fijn in gesprek en hij legde ook duidelijk uit waarom hij voor Moderate Plus koos, dit was door mijn smalle omvang.

En of er iemand is die ongeveer dezelfde voorsituatie had en ook dit aantal cc kreeg.

Alvast dank voor jullie reacties

Posted

Hoi!

Ik word 18 augustus door Dr Schiettecatte behandeld, ook in Amstelveen.

Ik ben via Diana Gabriels. Toen ik naar haar toe ging voor mijn eerste consult, was het inderdaad ook heel druk. Ik voeg je even toe, ben verder benieuwd naar je ervaringen!

Groetjes

Posted

Hoi!

Ik word 18 augustus door Dr Schiettecatte behandeld, ook in Amstelveen.

Ik ben via Diana Gabriels. Toen ik naar haar toe ging voor mijn eerste consult, was het inderdaad ook heel druk. Ik voeg je even toe, ben verder benieuwd naar je ervaringen!

Groetjes

Heb jij Drs Schiettecatte al ontmoet? Ik vond het een erg fijne man, heel rustig en ik had het idee dat ik alles aan hem kon vragen.

Posted

Zijn er nog meer mensen die hun verhaal willen delen?

Kan nog geen berichten verzenden, dus maar even op deze manker: Tulpje?

• 4 weeks later...
Posted

Hi,

Ik word 29 september geopereerd door drs Schiettecatte.

Gisteren het consult gehad en hij raadt mij 350 cc moderate plus dual plane aan.

Ik heb nu een lege 75C maar het is meer de breedte van mijn borst die de cup bepalen... Ik ben ook naar een anders consult geweest en daar werd mij 400 cc aangeraden.

Ben benieuwd... En twijfel dus nog erg over het aantal cc's.

Posted

Ik ben ook Door Schiettecatte geopereerd. Tijdens consult twijfelde hij of er 400 of 450 cc in moest/ging, hij zou ze beide bestellen en op de OK kijken welke het werd.

Was het eerste dat ik vroeg toen ik wakker was, hoeveel is het geworden, het is 400 geworden .

Wat de uiteindelijke maat gaat worden, geen idee nog, het moet allemaal nog zakken en de zwelling nog afnemen. Het is High profile trouwens

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.