Loez Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 Dag allemaal, Ik ben er misschien nogal vroeg mee - ik ben pas gisteren geopereerd. Vandaag had ik best hevige pijn. Is dit de ergste dag? Het is vooral wanneer ik even gelegen heb dat ik helemaal opgesteven lijk, dan heb ik het meeste pijn. Vanaf wanneer zou ik verbetering mogen voelen? Alvast bedankt!
Essie2000 Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 Ik na 5 dagen vrijwel pijnloos, soms nog wat prikkels e.d. maar geen hevige pijn. Mijn eerste dag was helemáal pijnloos, tweede en derde dag was t ergst bij mij verschilt per persoon denk ik! Succes en hoop dat t net zo erg meevalt bij jou als bij mij! X
menl Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 Helemaal geen pijn gehad, bij de 1e bv niet, en ook niet bij de prothese wissel..Alleen irritatie plekjes vd sport bh.
Zita5 Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 1e dag geen pijn ,2e tot 5e dag pijnlijk ,6e dag tot heden pijnloos.
Aberasa Posted July 3, 2015 Posted July 3, 2015 2e dag is inderdaad het ergste! Bij mij (dual plane) waren vooral mijn borstspieren van slag. Kon de eerste 2 weken niet makkelijk zelf overeind komen. Na 2 weken was ik pijn vrij. Maar na deze dag, word het echt alleen maar beter. Althans, zo heb ik het ervaren
Sanneke120 Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 Dit verschilt erg per persoon. Ik zelf heb helemaal geen pijn gehad, sommigen 5 dagen, sommigen 2 dagen en sommigen 2 weken. Wens jou goed herstel toe!
Loez Posted July 5, 2015 Author Posted July 5, 2015 Bedankt voor jullie reacties! De dag na de operatie was idd de ergste, nadien ging het alleen maar beter. Vandaag dag 4 en ik voel bijna geen pijn meer. Vanmorgen nog een half paracetamolletje genomen en verder doe ik hier gewoon mee met de huishoudelijke activiteiten.Ik heb zelfs vannacht (stout, ik weet het) toch al enigszins op m'n zij geslapen, gestut door kussens. Ik kan eeeeecht niet op m'n rug slapen, en het deed geen pijn, dus ja.. Aan de rechterkant lijkt het alsof er een rib gekneusd is, daar is het bij heftig inademen wel nog pijnlijk. Aan de linkerkant prikt het litteken wat, maar dat komt volgens mij omdat mijn peuterdochter er voluit (verrassingsaanval) op gevallen is. AAAAAAUUUUWW.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.