Francien

littekencorrectie witte lijntjes rond tepels dmv medische tatoeage

Recommended Posts

Francien    4

Ik heb net een foto geplaatst, van na de tweede behandeling. En ik heb daarnet ook even terug gekeken naar de foto's die ik eerder heb geplaatst...van voor de explantatie, en ook erna. Ik was zo trots op mijn 'gewone' borstjes na de explantatie met lift, maar wanneer ik er nu naar kijk zie ik wel hoe gehavend ze waren.

Eigenlijk klooide ik mijn hele leven rond met geteisterde tietjes.

Maar kijk nu eens! Wat een verschil, toch?

Mijn borsten hoeven niet perfect te zijn, dat zijn ze nooit geweest en dat zullen ze ook nooit worden. Maar omg!!! Kijk nou!! Ze zijn gewoon, niet eens meer opzichtig gehavend, maar gewoon!!! Ze zijn klein en ze hangen wat, maar wtf!! Ik krijg normale borsten!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gerardina    2

Ja ze waren weer gaan groeien.

En aangezien ik het van zilverenkruis achmea gewoon weer bij plovier mocht doen(ik hoefde maar 25% zelf bij te betalen) heb ik het weer laten verkleinen.

Maar ik heb nu nog bh maat 75 F.

Zonder protesen erin.

En ze zijn echt prachtig geworden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rode tulp    0

Beste francien, 

Ik zit na 1 tepelcorrectie nog steeds met hetzelfde probleem, de lelijke littekens rond mijn tepel. Maar volgens mijn chirurg was tatoëren ook geen optie. Hoe ziet het er nu bij jou uit? En wordt dit verzekerd? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
lovertje    64

ik heb ze vorige week ook laten tatoeeren zie de foto in mijn album ook bij Hennita Wilts geweldige vrouw werkt netjes en secuur en neemt de tijd en pijnloos. Heb het zelf betaald prijs valt mee is per uur de tijd dat ze ook daadwerkelijk tatoeeerd. Moet nog wel een keer terug eerst kijken hoe het is als het genezen is en hoe het litteken gaat reageren.

Op 25-6-2017 om 00:12 zei Rode tulp:

Beste francien, 

Ik zit na 1 tepelcorrectie nog steeds met hetzelfde probleem, de lelijke littekens rond mijn tepel. Maar volgens mijn chirurg was tatoëren ook geen optie. Hoe ziet het er nu bij jou uit? En wordt dit verzekerd? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
silly1981    3
Op 28-6-2017 om 22:35 zei lovertje:

ik heb ze vorige week ook laten tatoeeren zie de foto in mijn album ook bij Hennita Wilts geweldige vrouw werkt netjes en secuur en neemt de tijd en pijnloos. Heb het zelf betaald prijs valt mee is per uur de tijd dat ze ook daadwerkelijk tatoeeerd. Moet nog wel een keer terug eerst kijken hoe het is als het genezen is en hoe het litteken gaat reageren.

Ik moet 1 borst laten liften dus 1 wel littekens en de andere niet vind ik een hele zure appel om door te bijten... super dat er hiervoor een oplossing bestaat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden