Jump to content

Rag123 : 10 juli 2015 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Posted

Hallo ik ben nieuw hier.

Ik ben al maanden aan het aftellen en 10 juli is het eindelijk zover.

ik ben via Diana gabriels bij dr hupkens gekomen en ik heb wel een goed te gevoel bij hem.

Ik heb nu cup a en ben 1.70 en ze hebben mij 375cc high profile aangeraden. Maar nu twijfel ik of het niet te groot is. Ook ben ik bang voor een double bubble als er een snee onder mijn natuurlijke plooi komt. Doen ze dit sowieso? Of kan de huid zoveel rekken dat ze het in de normale plooi kunnen houden? Zijn dit dingen die op de operatietafel nog aan te passen zijn? Het formaat dan. En wie heeft dezelfde operatie gehad? Groetjes

Posted

Hoi. Gister bv gehad in Vlaardingen. 350cc en ik had van tevoren 75A. Ik moest 6 uur bijkomen van de narcose, ik was echt zo verschrikkelijk ziek ervan. Het zweet brak me uit en erg misselijk. Vannacht moest ik overgegeven. Nu gaat het op zich wel. Alles voelt erg strak en spierpijn maar dat hoort erbij. Ik vond het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam in het MFIV. Ik zet binnenkort foto's op mijn profiel. Hebben meer dat gehad zo ziek van de narcose?

Posted

Ik heb net mijn BH uitgedaan voor het eerst en ik zie dat mijn rechter tepel een stuk lager zit. Hebben meer dit probleem gehad? ik hoop dat dit nog goed komt. Pff

Posted

Gefeliciteerd met je boobs! Vervelend dat je zo ziek van de narcose bent geweest...

En je tepels... Je bent net 1 dag PO. Er gaat nog van alles veranderen, je boobs gaan op hun plek zakken en zich goed vormen. Je zal ook zien dat de ene borst sneller op zijn plek zakt dan de ander. Dat is ook normaal. Geef het nog wat tijd, dat komt vast helemaal goed!

Nu lekker genieten van je nieuwe uitzicht! Fijn herstel geweest meid!

Posted

Hoi , eerst proficiat met jou nieuwe aanwinst.

Het verschil van tepel had ik ook de eerste dagen maar nu vijf dagen verder zijn ze heel simetrische geworden . Dus geduld je zal zien dat het allemaal mooi op zijn plaats komt

Posted

Welke maat had je eerst? En na je bv? Ik wil denk ik ook 350cc. Vind het er mooi ui zien bij jou. X

Posted

Tnx. Ik had eerst een kleine 75a en nu als ik meet 75b dus het is erg klein uitgevallen bij mij helaas. Maar misschien verandert het nog.

Posted

Even een update. Ben vandaag bij Diana geweest voor controle. Hechtingen eruit. Zien er top uit. Verder heb ik laten zien wat mij stoort.. het verschil tussen beide borsten en het feit dat ik ze te klein vind. Rechts is nu b en links kleine c. Ik had asymmetrische ribben waardoor ik nu als gevolg heb dat mijn borsten ongelijk zijn. De arts zei dat dit niet zichtbaar zou zijn na de bv, maar dat blijkt nu waarschijnlijk wel zo te zijn. Ben 16 dagen PO dus het kan natuurlijk nog veranderen maar waarschijnlijk blijft het verschil zichtbaar. Ik ga over een half jaar weer naar Diana om te kijken wat we gaan doen. Als de asymmetrie nog steeds aanwezig is, wordt er een groter implantaat geplaatst aan die kant. Ik heb zoiets van, als ze toch een kant moeten vervangen, wil ik ze liever allebei groter want ik was toch al niet tevreden met de maat. Wat zouden jullie doen?

Posted

Balen zeg, maar fijn dat ze wel mee denkt en a met een soort oplossing is gekomen. Ik zou het tegen die tijd aankijken. Er kan nog zoveel veranderen. Hoop dat het herstel snel gaat en dat de ongelijkheid alsnog bij trekt.

Posted

He wat jammer! Ik zou het inderdaad aankijken tot over een half jaar. Heel veel kan er nu toch niet aangedaan worden. Als je dan besluit om de ene implantaat te vervangen, en je vindt beide nog te klein, dan zou ik voor grotere gaan. Je moet dan toch onder het mes en onder narcose.

• 2 years later...
Posted

Even een vraag mijn wond zit nu niet in de plooi van de borst maar erboven een cm.Veranderd dit ook nog??maak me hier best druk om :( Ben afgelopen vrijdag geopereerd bij dr hupkens.

Posted

@Sandra.g dat is juist normaal.  Het zou niet goed zijn als je litteken nu al in de plooi zit.  Je borsten gaan nog heel veel veranderen en zakken. Bij de meeste zit het litteken pas na een half jaar tot een jaar in de borstplooien 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.