Jump to content

Limerick94 : 2 juli 2015 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

Posted

Heey allemaal ik ben gisteren geopereerd bij dr plovier ik heb langs de ene kant 445 cc en lang de andere 405 cc ik heb het resultaat nog niet gezien want ik mag de sportbeha 48 uur niet uitdoen nu vraag ik me af welke cupmaat ik zal hebben ... En bij mij zijn mijn borsten dichtgelijmd en niet genaaid is dit beter of net niet ? Ik kan niet wachten op het officiële resultaat echt spannend !

Posted

Spannend meid!

Als jij Plovier vertelt hebt wat je wil hebben dan zal hij ze zo gemaakt hebben!

De eerste dagen zijn toch niet echt maatgevend of je gelukkig bent ermee. De borsten gemaakt door Plovier zien er de eerste dagen vrij mismaakt uit.. (kijk maar naar de mijne in mijn galerij), maar ze worden iedere dag mooier.. en hij geeft je echt de droomboobs die je wilt hebben. Althans dat heeft hij mij gegeven..

En de eerste dagen vond ik ze verschrikkelijk.. maar dat zijn allemaal de emoties en de pijn (en zwelling en dergelijke). Maak je geen zorgen.. het komt helemaal goed!

De cupmaat is voor iedereen verschillend, zo ligt het er bijvoorbeeld aan welke cupmaat je eerst had wat de projectie en breedte van je prothese is enzovoort.. dus daar moet je je voorlopig niet teveel op vastpinnen, je borsten gaan de komende tijd heeeeeeeeeel veel veranderen!

Ik wens je een goed herstel toe meid!

xxx

Posted
Spannend meid!

Als jij Plovier vertelt hebt wat je wil hebben dan zal hij ze zo gemaakt hebben!

De eerste dagen zijn toch niet echt maatgevend of je gelukkig bent ermee. De borsten gemaakt door Plovier zien er de eerste dagen vrij mismaakt uit.. (kijk maar naar de mijne in mijn galerij), maar ze worden iedere dag mooier.. en hij geeft je echt de droomboobs die je wilt hebben. Althans dat heeft hij mij gegeven..

En de eerste dagen vond ik ze verschrikkelijk.. maar dat zijn allemaal de emoties en de pijn (en zwelling en dergelijke). Maak je geen zorgen.. het komt helemaal goed!

De cupmaat is voor iedereen verschillend, zo ligt het er bijvoorbeeld aan welke cupmaat je eerst had wat de projectie en breedte van je prothese is enzovoort.. dus daar moet je je voorlopig niet teveel op vastpinnen, je borsten gaan de komende tijd heeeeeeeeeel veel veranderen!

xxx

Dankje voor je feedback nu zal ik gewoon geduld moeten hebben zeker ! Ben gewoon bang dat ze gezwollen zijn nu en ze kleiner gaan worden ik heb ze wel nog niet gezien zonder de BH dus denk dat dit ook een fout beeld geeft trouwens mooi resultaat bij jouw !!

Xx
Posted
Spannend meid!

xxx[/quote

Dankje voor je feedback nu zal ik gewoon geduld moeten hebben zeker ! Ben gewoon bang dat ze gezwollen zijn nu en ze kleiner gaan worden ik heb ze wel nog niet gezien zonder de BH dus denk dat dit ook een fout beeld geeft trouwens mooi resultaat bij jouw !!

Xx

Helaas is dat het kernwoord hier op het forum.. Geduld. We hebben er allemaal een hekel aan, maar we kunnen helaas niet anders.

Hopelijk is het wat te doen voor je in de hitte. Ik ben vier weken PO nu en ik heb het er al zwaar mee.

Lekker je rust pakken en heel veel drinken!

De BH drukt ze wel aardig plat ook denk ik, ze zijn dualplane geplaatst ook?

Dankjewel, ik ben ook erg blij met m'n boobies

Posted

Ja het weer is inderdaad niet het meest aangename... Maar ik wou dit zo graag dat ik het er zeker voor over heb ! En ze zijn ook dual plane geplaatst :)

Posted

Ja het weer is inderdaad niet het meest aangename... Maar ik wou dit zo graag dat ik het er zeker voor over heb ! En ze zijn ook dual plane geplaatst :)

Als ze dualplane geplaatst zijn worden ze vaak ook nog wat groter na verloop van tijd, omdat de spier nog moet ontspannen en de prothese als het ware los moet laten..

• 2 weeks later...
Posted

Ik heb een borstverkleining bij Plovier gehad op 2 juli.

Bij mij is het ook geplakt,en ik mocht vandaag het verband eraf halen.

Het is nu al heel mooi geworden.

Littekens zien er echt al heel mooi uit bij mij.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.