Jump to content

Rattlemyheart : juni 2015 : Dr. Nolens

Recommended Posts

Posted

Hey

Ik ben nu 2weken po en moet mijn litteken dagelijks inwrijven. Aan een kant voel ik bij het litteken een klein knobbeltje onderhuids. Mijn huid (zijkant, rug) is ook aan het vervellen. Nog mensen hier ervaring mee?

Posted

Heey!

Het knobbeltje durf ik niet te zeggen aangezien ik ze zelf nog niet kan insmeren en de littekens dus niet voel maar het vervellen herken ik helemaal! Dat begint nu gelukkig wat minder te worden, maar de eerste 3 weken was ik overal onwijs aan het vervellen, armen, benen, buik, rug. Ik liet nog net geen spoor achter :P!

Posted

dat is omdat de wond nog vers is ik heb dat ook als ik erover heen wrijf dat ik bobbeltjes op sommige plekken voel dat is de huid

Posted

Het vervellen herken ik inderdaad ook. Vooral de huid van me borsten was in het begin erg dun vanwege dat het allemaal opgerekt was.. Droge huid na de operatie. Lekker smeren dan word het snel beter.

Over het knoopje heb ik geen idee maar het is zich allemaal aan het herstellen dus moet goed komen.

En als je het niet vertrouwd kan je het altijd even laten checken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.