Booster-A Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Hoi damesIk vraag me af hoeveel ik mag doen zonder sport bh na 7 maanden po?Ik heb namelijk vandaag gezwommen met wat vrienden en dan raad je het al je wordt onder gedompeld en stoeit wat , je gebruikt je armen eigenlijk voortdurend en dat in een bikini ook duik ik altijd erg vaak van de kant af. Is dit erg vroeg ik me af want ja wie gaat er nou in een sport bh zwemmen of eerst een aan trekken voordat je een beetje kan vervelen. Is dit erg?? Ook loop ik vaak een halve dag zonder bh, nu helemaal met dit weer. Kan dit kwaad?Omdat ik vandaag redelijk wat beweging heb gehad in alleen een bikini slaap ik nu met sport bh.Hoe doen jullie dat met zwemmen etc? Of met naar de bossen gaan , kleine klusjes (schoonmaken, wat ophangen)? Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Xxx
000 Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 na 7 maanden? hihi volgens mij mag je alles alweer (met mate) na 6 weken po. Zou me niet tedruk maken
Sanneke120 Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Alles mag volgens mij weer met 7 maanden hoor! Onze schoonmaakster gaat over 2 weken met vakantie... ben ik net 6 weken po.. en dan moet ik toch echt het hele huis weer zelf doen. Best grote klus. Maar ik vraag mezelf wel af of ik alles weer zo makkelijk doe zonder na te denken want als ik over paar weken de boodschappen weer moet doen en 4 van die loeizware tassen uit de auto moet tillen..... sta er dan ook wel even bij stil of het geen kwaad kan!
Boho Posted July 8, 2015 Posted July 8, 2015 Na 7 maanden hoef je geen sport bh meer aan hoor.. Ik loop zo vaak zonder bh en ga zo ook op pad. Heb alleen met sporten een stevige sportbh, voor de rest niet eigenlijk. Je kan je borsten gewoon beschouwen als van jezelf dus je mag er alles mee doen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.