Ga naar inhoud

Even mezelf voorstellen


Lotje1

Aanbevolen berichten

Heey iedereen!

Ik ben nieuw hier dus ik ga me even voorstellen. Ik ben 21 jaar en sinds een half jaar serieus aan het nadenken over een borstvergroting. Ik ben vrij slank (1m65, 52 kg) en heb een kleine A cup. Ik zou een maat groter willen dus een goeie B cup. Twee dagen geleden heb ik de knoop doorgehakt en beslist om het te doen. Ik ben er tegen mijn mama over begonnen (aangezien ik nog thuis woon) en na van de eerste schok bekomen te zijn, begreep ze me en zei ze dat ze me wel ging steunen. Ook mijn papa begreep me en ze hebben samen beslist dat ze me gingen 'sponseren'. Ik heb ondertussen van de huisarts een plastische chirurg aangeraden gekregen. Ik ben van regio Mechelen en zou het in het Imelda ziekenhuis laten doen bij Dr. Anne Missotten. Heeft iemand ervaring met deze dokter, of met het Imelda ziekenhuis?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lotje,

Welkom op het forum! We zijn ongeveer even oud, lang en zwaar -- Grappig ;) Goed dat je de knoop hebt doorgehakt en fijn dat je ouders het zo goed op hebben genomen. Dit is vast erg prettig voor je, zeker dan sponsor gedeelte ;). Helaas geen ervaringen met deze PC en heb er volgens mij ook nog niks over gelezen maar misschien kun je met de zoekfunctie iets vinden?

Ik wens je in ieder geval veel succes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al gezocht, maar niets gevonden... De huisarts zei wel dat het een zeer goede PC was dus ik ben wel al een beetje gerustgesteld :) En het is een vrouw, wat ik ook wel goed vind.

Ja, ik ben idd super blij dat mijn ouders me steunen :)

Tegen wie vertellen jullie het eigelijk van jullie borstvergroting? Ik ben van plan het enkel tegen mijn beste vriendinnen te vertellen en mensen die ik heel goed ken... Ik vraag me gewoon af of andere mensen het ook gaan zien en gaan beginnen roddelen ofzo. Niet dat ik me er veel van aan zou trekken ofzo, want ik doe het nog altijd voor mezelf, maar ik wil gewoon niet bekend staan in mijn richting of in mijn vriendengroep als 'die met de borstvergroting'.

Dankje voor je reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat maakt het uit als ze gaan roddelen meis! Heb daar echt maling aan, we leven in 2015 waar boobjobs niet zo vreemd meer zijn, sterker nog, bijna al mijn vriendinnen hebben ook en BV gedaan. De roddelaars zijn jaloers :-) heb het ook alleen in mijn directe omgeving verteld

En je gaat van een A naar een B, zal niet eens zo heel erg opvallen denk ik als je daar helemaal van hersteld bent:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ik ben bijna 2 x zo oud maar heb bijna dezelfde lengte en gewicht. Mijn ervaring is dat als je twijfelt je het beter aan niemand kan vertellen. Als je later van gedachte veranderd dan kan dat altijd nog. Eenmaal verteld kan je niet meer terug......

En zoals Essie ook zegt: je gaat van A naar B dus zal het misschien niet eens zo opvallen. Zelf droeg ik altijd mega push ups dus niemand die er iets van heeft gemerkt.

Hou er rekening mee dat siliconenborsten er iets kleiner uitzien dan in werkelijkheid. Heb nu een C cup maar oogt als een B.

Als je twijfelt over de pc kan je altijd nog meerdere consulten bij anderen plannen.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben bij dr Verdonck geopereerd. Je zal hier van hem wel veel ervaringen kunnen terugvinden. Ben er zelf heel tevrede van! Ziet er heel natuurlijk uit (gisteren voor de 1x met collega's gaan zwemmen en niemand heeft iets opgemerkt dat ze fake zijn, in tegendeel vonden dat ik hele mooie borsten heb)

Hij heeft zijn eigen praktijk in Tessenderlo, is ietsje verder maar zeker niet onoverkomelijk :)

Zou je zeker aanraden eens bij hem langs te gaan.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je van een A naar een B gaat dat het commentaar wel mee gaat vallen. waarschijnlijk valt het de meeste niet eens op. Ik snap je gevoel wel, want dat ik ben daar ook wel mee bezig. Ik herken het gevoel dat je niet wilt dat het een hot topic wordt en dat je bekend gaat staan om je borstvergroting.

Ik heb hier ook een topic over gestart, die heet 'wat vertel je je omgeving'. (Sorry wilde je een link geven, maar geen idee hoe dat moet :46:) Daar kun je misschien wat informatie vinden van de dames die hebben gereageerd. De reacties lopen ver uiteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben zelf 20 jaar en heb net als jou erg lang getwijfeld.

Mijn ouders steunen mij gelukkig ook heel erg en dat is erg fijn voor het herstel.

Ik ben student en wil ook niet bekend staan als dat meisje die haar borsten liet doen. dus ik heb het alleen twee vrienden verteld verder.

ben nu een dikke week po en als ik een shirtje dicht heb, zijn ze wel groter maar niet overdreven. Uiteindelijk moet je het ook voor jezelf doen want jij bent nu degene die er ongelukkig mee is.

Veel succes er mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.