Jump to content

Hoe lang dragen jullie de sportbh en borstband na de operatie?

Recommended Posts

Posted

Hey meiden!

Ben inmiddels 6 weken PO (dual plane), woehoe! :43:

Het gaat super goed, had eigenlijk na 2 weken al compleet nergens meer last van. Ik ben ook super blij met het resultaat, ze zitten nu ook echt al heel mooi vind ik.

Maar nu vroeg ik mij af: hoe lang hebben jullie de borstband en sportbh gedragen? Mijn PC (dr. Verdonck) zei toen de hechtingen eruit waren nog 2 weken dag en nacht, dus in totaal 8 weken. Nu lees ik alleen nergens dat anderen dit ook zo hebben gemoeten. En aangezien die band erg irritant is, en de sportbh niet heel praktisch met kleding met deze temperaturen, begin ik wat te twijfelen. Ik ga de band en sportbh sowieso minimaal nog 2 weken 'snachts aanhouden, maar ben er overdag eigenlijk wel klaar mee. Heb ook niet het idee dat ze nog meer steun geven eigenlijk..

Wat zijn jullie ervaringen?

Thanks!

Posted

Ik ben ook bij Verdonck geopereerd en morge 8 weken.

Mijn sportbh draag ik nog steeds constant, heb ng maar 1x voor een paar uurtjes een bh gedrage en die band vanaf 6 weken snachts, bij het autorijden, inkopen doen.. Maar heb dit wel eerst gevraagd of het mogt.

Leuk is het allemaal niet maar ik speel liever op safe..

Posted

Geen ervaring met de borstband. Maar sport bh kun je langzaam, maar zeker nu gaan vervangen naar een gewone BH.

Je voelt zelf wanneer je er tegen kan. Beugels kunnen nog wel ff pijnlijk zijn.

Het is fijn om 's nachts nog een sport bh te dragen. maar dat is persoonlijk.

Good luck girl!

Posted

Klopt, beter op safe spelen ja! Ik mocht na 2 weken wel de band al af en toe een paar uurtjes af van hem. Dus dat ga ik nu verder opbouwen denk ik. Heb ook al een avondje een gewone bh gedragen, en had nergens last van :)

Posted

Geen ervaring met de borstband. Maar sport bh kun je langzaam, maar zeker nu gaan vervangen naar een gewone BH.

Je voelt zelf wanneer je er tegen kan. Beugels kunnen nog wel ff pijnlijk zijn.

Het is fijn om 's nachts nog een sport bh te dragen. maar dat is persoonlijk.

Good luck girl!

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit een slecht advies.

Dit is namelijk niet op basis van wat verdonck zegt.. En aangezien LauraL door hem geopereerd is, lijkt me dat ze dit ook moet overleggen met haar eigen PC. Wie zijn wij om te zeggen dat ze geen sportbh meer hoeft te dragen?

Ik bedoel dit niet geïrriteerd hoor, maar vind wel dat we voorzichtig moeten zijn in de adviezen die we geven op dit forum.

Luister altijd naar je eigen pc! Die is eindverantwoordelijke over jouw resultaat.

Wat de een adviseert vanuit een visie, hoeft niet de visie van de ander te zijn ;)

LauraL, dus wil je liefst zonder sportbh, overleg dit dan eerst even met verdonck :) Wie weet zegt ie wel dat het goed is. Dan weet je het tenminste zeker :)

Xx BB

Oh je hebt ondertussen al gereageerd zie ik, LauraL :)

Posted

Hij heeft me al meteen terug gebeld toen ie mn mail zag! Mag de borstband afhouden, behalve snachts en bij zware inspanning. En af en toe een gewone bh mag ook als de wondjes mooi genezen zijn en ik nergens last van heb :D

Woehoe!

Posted

Ik moet mijn sportbh 6 weken aanhouden, en daarna eerst geen push up bij dragen, maar voor de rest maakt het geloof ik niets uit.

Mijn band mocht gelukkig na 1 weekje af overdag.

Vooral met deze temperaturen, pff.

Helaas zit ik wel ingepakt met een stevige buikdrukpak ivm liposuctie, nou daar wordt je nu echt niet vrolijk van..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.