Jump to content

4x geopereerd + nog 1 te gaan

xCathy

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

Ik las vaak jullie verhalen als ik weer eens geopereerd was en ik dacht ik zal zelf eens een account aanmaken en mijn verhaal vertellen.

9 April 2015 werdt ik geopereerd voor een borstvergroting. Ik liet dit doen in de welnesskliniek door dokter Verdonck. Ik was heel erg blij dat het eindelijk zo ver was want ik had maar een Acupje. Na mn operatie ging het heel goed met me, ik heb niet zo heel erg veel pijn gehad. Ik moest ongeveer nog maar 10 dagen een sportbh dragen en daarna mocht ik eindelijk een gewone aan tot dat .. Ik was op mijn stageadres en ik voelde me niet goed , ik voelde me koortserig. Ik kreeg ook een zeer vervelend gevoel aan mn rechterlitteken. Ik ging naar de wc om te kijken en een foto te maken. Er was een klein stukje open met een wit stukje erin. Ik heb meteen met dokter verdonck gebeld en die zei dat ik meteen de andere dag moest langskomen. De andere dag ben ik naar de welnesskliniek in Zolder gegaan en daar ben ik toen onder plaatselijke verdoving geopereerd. Ze hebben het litteken opengemaakt, gespoeld en op een andere manier gehecht. Normaal moest het nu goedkomen.

Ik had er veel vertrouwen in maar toen de draadjes eruit gingen, ging het weer mis. Er ontstond weer een gaatje en er kwam heel erg veel vocht uit. Ik natuurlijk weer contact opgezocht met dokter verdonck en die wou toch graag dat ik even langs kwam. Ik kwam langs en hij vertelde me dat hij dit niet vaak meemaakt maar dat t niet goed is. Op 1 of andere manier kon mijn wond niet dicht gaan. Hij zei : ik heb 2 optie's , of ik verwijder de prothese zodat de borst genoeg rust krijgt en na ongeveer 3 maanden mag ie er weer terug in. Of ik haal de prothese er tijdens de operatie uit, spoel alles goed en steek de prothese er terug in , maar ik kan dit alleen doen als ik zie dat het veilig is. Ik koos natuurlijk voor optie 2 want ik voelde me vreselijk bij het idee dat mn prothese verwijderd zou moeten worden. 2 dagen later werdt ik geopereerd. Net voor ze me in slaap lieten, zei ik nog tegen de dokter, doe alstublieft uw best. Vanaf toen weet ik niks meer. Ik werdt wakker en voelde me erg suf. Ik had ook best wel pijn. De dokter kwam zeggendat mn prothese er nog in zat dus daar was ik heel erg blij om. Alles ging goed. Een tijdje later gingende hechtingen er weer uit en mn litteken zag er prachtig uit.

Helaas ging het weer mis. Ik was weer op stage en kreeg weer pijn. Tijdens het middageten liet ik een andere stagiair een foto maken en er zat weet een wit blaasje op. Ik meteen weer naar de dokter gebeld. Ik moest een dag later weer naar hem toe komen. Hij prikte het witte blaasje open waar veel vocht uit kwam, daarna maakte hij nog een klein gaatje omdat hij zag dat er ergens anders ook een blaasje aan t komen was. Hij vertelde me dat we nu maar moesten hopen dat jet dicht zou gaan. Iedere dag ontsmetten, afdeppen met een steriel gaasje, en een schoon verban erop. Dit deden mijn moeder en ik elke dag. Het leek allemaal wel goed te gaan, er kwam steeds minder vocht. Tot op een avond mijn borst heel erg hard werd en ik de andere ochtend erg veel vocht ontdekte op mn verbandje. Toen ik het verbandje wilde verwisselen en goed keek, schrok ik, er zat weer een gat in. Vanaf toen werdt het gat steeds groter. Ik stuurde foto's naar dokter verdonck en hij vertelde me dat hij eigenlijk zeker weet dat de prothese eruit moet. Ik wilde dit echt niet. Mijn moeder vroeg hem of we niet toch eerst konden langskomen zodat hij het even in het echt kon zien en dan de beslissing nemen.

Vorige zondag konden we bij zijn huis terecht. Toen hij het verbandje weghaalde en keek, wist hij het eigenlijk meteen. Hij zei : dit is echt niet goed meid, de prothese moet eruit, je borst moet rust krijgen. Ik voelde me vreselijk en was alleen maar aan het huilen. Het probleem was vooral dat ik over 4 dagen op vakantie naar Griekenland vertrok. Hij kon echt niks meer voor me doen dus dinsdagavond om 21u moest ik geopereerd worden (gisteren) .

Ik voelde me vreselijk toen ik voor de deur stond en wilde echt niet naar binnen. Toen ik binnen was deed dokter verdronck erg vriendelijk en vroeg eerst of ik nog vragen had. Ik vroeg hoe het met het verband ging en of ik echt niet mocht zwemmen. Hij vertelde dat ik 1 week een drukverband moest dragen en een week later de draadjes eruit mochten. Zwemmen mocht abslouut niet. Op dat moment kreeg ik het weer moeiljk en dat zag hij ook aan mij. Hij vroeg of het wel ging en ik knikte ja maar het ging niet. Hij zei ; kom we gaan er aan beginnen, des te snelle ben je er vanaf. Hij nam me mee naar t kleine operatiekamertje en liet de prothese zien die ik in mn bh kon steken. Ik vondt het vreselijk, een neppe, slappe, huidskleurigw borst, die ik op mn borst zou moeten leggen. Daardoor begon ik alleen maar meer te huilen. Hij maakte wat foto's van mn borsten en het litteken, en daarna mocht ik op de operatietafel gaan liggen. Huilend lag ik op de tafel, ik wilde het niet, ik wist dat ik over 2 dagen in het vliegtuig naar griekenland zou zitten.. Het infuusje kwam waardoor ik even afgeleid was. Daarna begon ik weer te huilen. Ze vertelde dat ze me gingen lieten slapen. Het duurde lang voor het werkte. Toen ik wakker werdt keek ik nog maar daar herriner ik me niks meer van. Ik was erg duizelig en had pijn. Eenmaal thuis aangekomen was ik nog steeds duizelig en aan het huilen, mijn moeder legde me in bed. Ik had heel erg slecht geslapen door de pijn.

Vandaag werdt ik al vroeg wakker door de pijn. Ik kwam beneden en zag de prothese liggen, waardoor ik me nog slechter voelde. Mijn moeder kwam even bij me zitten om met me te praten. Ze vertelde me dat er nog inwendige draadjes bij mn litteken zaten die niet waren opgelost waardoor de gaten waren ontstaan. Toen ik dat hoorde was ik erg boos. Ik dacht bij mezelf : er waren de 3e keer al andere draadjes geplaatst. Kan ik dan tegen geen enkele? Kon dit niet voorkomen worden? Ik voel me vreselijk. Morgen vertrek ik voor 2 weken naar Griekenland. Dinsdag mag het verband er pas af en dan moet ik met die nepprothese rondlopen. Ik mag ook niet zwemmen. Rond September mag m'n prothese er terug in, dan begin ik net aan mn laatste schooljaar, in een nieuwe school. Nu maar duimen dat t dan allemaal snel achter de rug komt. Maar nu eerst deze periode doorheenkomen, ik moef me er bij neerleggen maar kan dat op de 1 of andere manier niet :(

Posted

Oh meid, ik vind dit zo vreselijk ontzettend kut voor jou! Echt heel erg, en ik hoop dat het nu goed geneest zodat in September het gefixed wordt.

Maar, morgen even lekker weg en tot rust komen. Hoop toch dat je lekker van je vakantie kan genieten en je energie terug vindt!

:54:

Posted

Wat een heftig verhaal Cathy. Ik kan me voorstellen dat je je echt enorm rot voelt. Ik denk niet dat er ook maar iets is wat ik kan zeggen waardoor je je beter voelt.

Ik hoop dat je ondanks alle ellende toch een fijne vakantie hebt.. En dat je volgende operatie goed zal gaan en jij dan ook je prachtboobs hebt.

Ik heb echt heel erg met je te doen.

Een dikke knuffel en heel veel sterkte xxx

Posted

Toevallig heb ik zonet ook mijn verhaal gedaan. Dat aan 1 kant mijn prothese eruit moest voor een half jaar. Ik snap precies hoe je je voelt, ik kon ook alleen maar huilen. Sterkte! Ik hoop dat je na je operatie in september je een stuk beter zult voelen.

Nu ik lees van jouw hechtingen ga ik ook twijfelen om te vragen naar gewone, niet oplosbare hechtingen, maar die gewoon geknipt moeten worden en eruit getrokken. Ik reageer ook niet goed op oplosbare.

Heftig verhaal en veel sterkte.

Posted

Toevallig heb ik zonet ook mijn verhaal gedaan. Dat aan 1 kant mijn prothese eruit moest voor een half jaar. Ik snap precies hoe je je voelt, ik kon ook alleen maar huilen. Sterkte! Ik hoop dat je na je operatie in september je een stuk beter zult voelen.

Nu ik lees van jouw hechtingen ga ik ook twijfelen om te vragen naar gewone, niet oplosbare hechtingen, maar die gewoon geknipt moeten worden en eruit getrokken. Ik reageer ook niet goed op oplosbare.

Heftig verhaal en veel sterkte.

Wat vervelend voor je! Vraag zeker maar is na van die hechtingen want bij mij lossen ze ook gewoon niet op. Mag ik vragen hoe het was om met 1 volle borst te lopen en 1 met een nep prothese in je bh? Viel het op? Of zag het er wel gewoon mooi uit? Groetjes

Posted

bah wat naar voor je meis!! hoop ondanks alles dat je wel van je vakantie kan genieten!

sterkte x

Posted

Wat vervelend voor je! Vraag zeker maar is na van die hechtingen want bij mij lossen ze ook gewoon niet op. Mag ik vragen hoe het was om met 1 volle borst te lopen en 1 met een nep prothese in je bh? Viel het op? Of zag het er wel gewoon mooi uit? Groetjes

Ga ik zeker doen. Ik had ook een prothese mee gekregen om in mijn bh te doen. Maar deze werd dan veel groter dan mijn andere borst. Ik ging het opvullen met watjes, die ik eerst in een boterhamzakje deed boor als die watjes er opeens uit zouden vallen. Dat was voor mij de beste oplossing. Vreselijk is het, ik snap echt dat je hier niet op zit te wachten. Gelukkig was het niemand opgevallen dat ik het vulde met watjes, of fat ik uberhaupt maar 1 borst had. Droeg vooral veel hoge truitjes toen.

Posted

Wat ik trouwens ook had gehaald, bij de hunkemoller had je ook een soort opvul ding om in je bh te doen. Deze deed ik er ook bij. Allemaal niet ideaal, maar ik moest wat. Misschien kun je hier ook naar kijken voor als prothese bij jou in je bh ook niet mooi is. Succes ermee!

Posted

wow zo'n verhaal, ik werd er bijna emotioneel van... Hopelijk komt het allemaal in orde meid en kan je genieten van je borsten die je wilt, het komt allemaal wel goed, even doorbijten :53:

Posted

Oh wat vreselijk!!

Ik ben ook bij dr Verdonck geopereerd.. Was er voordien iets te zien aan je litteken dan?

Mijne is nu gewoon een klein rood streepje :)

Probeer toch een beetje te genieten van je vakantie, hopelijk raakt nadien alles terug opgelost!

Veel sterkte

Posted

Oh wat vreselijk!!

Ik ben ook bij dr Verdonck geopereerd.. Was er voordien iets te zien aan je litteken dan?

Mijne is nu gewoon een klein rood streepje :)

Probeer toch een beetje te genieten van je vakantie, hopelijk raakt nadien alles terug opgelost!

Veel sterkte

Er was voordien niet echt iets te zien. Allee bij het uithalen van de hechtingen kwam er aan de rechterkant al wat bloed mee en aan de linkerkant niet. Linkerkant is perfect genezen. Gewoon een mooi klein rood streepje.

Posted

wat erg voor je dit is echt een nachtmerrie voor elke vrouw met een bv!

ik hoop dat de tijd snel gaat voor je en dat alles weer opnieuw heel mooi gemaakt gaat worden <3

x

Posted

Erg verdrietig om jouw verhaal te lezen.

Heel veel sterkte meid. Je moet er doorheen, wat dan ook.

Onbegrijpelijk dit.

Posted

Jemig meid wat vreselijk voor je.. Ik hoop dat je toch kunt genieten van je vakantie en dat je na je operatie in september eindelijk kunt genieten van 2 prachtige boobs.

Ondanks deze rotsituatie toch een hele fijne vakantie gewenst!

Posted

Lees net je verhaal xCathy, wat onzettend rot voor je. Kan me voorstellen dat je helemaal verdrietig bent en dat allemaal nu net voor je vakantie.

Ik hoop voor je dat je toch een fijne vakantie hebt en dat je het op kunt brengen om het (vreselijke) geduld op te brengen totdat jij straks ook mooie borsten krijgt, die dan hopelijk wel goed genezen.

Maar voor nu...... je kunt niet anders dan even genieten van je vakantie..... die komt nooit meer terug.... je boobies wel:-).

Sterkte en hele dikke knuf!

xxx

Posted

Wat ontzettend Klote Cathy.. Pff wat erg dat dit is gebeurt. Ik hoop dat je een beetje kan genieten van je vakantie, dat heb je wel verdiend! Ik hoop dat het allemaal goed komt met je boobies!

In ieder geval, heel veel sterkte!

Posted

Verschrikkelijk zech om dit te moeten lezen! Ik wens je heel veel sterkte toe, en probeer alsnog van je vakantie te genieten meid!

Xx

Posted

Wat erg Cathy werd er emotioneel van, dit wilt niemand meemaken

hoop dat alles snel goed met je komt en je je een beetje oké kan houden de komende tijd..

Dikke knuffel Essie

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.