Anna.B Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Hallo allemaal Ik ben anna. In 2007 heb ik een bv gedaan(240cc). Wat niet echt lekker was verlopen. Ik was bij schoemacher geweest, bij dr. Lommen. Vanaf dag 1 kreeg ik onwijse steken in mijn rechter borst, alsof iemand continue er een mes in stak. Wij bellen met de kliniek, neehoor niks om oms zorgen over te maken zeiden ze. Die steken gingen weg, toch bleef ik een vreemd gevoel in mijn rechterborst houden. Na een paar maanden kwam er een bobbeltje, voor alle zekerheid toch even naar de kliniek en nogmaals, niks om me sorgen over te maken. De week erop ging ik op vakantie, waar dat bobbeltje een ontzettende bobbel werd. Zo groot en zoveel spanning zat erop, dat ik niet meer normaal kon lopen. Geen bh meer aan kon en alleen. Og maar op mijn rug kon liggen. 1 stap op nls grond en ik belde meteen de kliniek, waar ik mezelf dezelfde dag nog moest laten zien. Met spoed werd ik geopereerd, zonder. Og te weten wat er nu eigenlijk aan de hand was. Toen ik weer wakker werd van de narcose werd het me even uitgelegd, mijn prothese was lek, waardoor ik een flinke ontsteking had opgelopen. Ze hadden de prothese moeten verwijderen en er een drain in gedaan. Een nieuwe prothese mocht er na 3 maanden weer in(3 mndn nadat de wond dicht was, hadden ze er niet duidelijk bij vermeld). De wond was na 3 maanden eindelijk dicht, dus toen nogmaals 3 maanden moeten wachten. Een half jaar heb ik met 1 prothese rond gelopen en een leeg zakje. Thank god dat het winter was. Na een half jaar werd er een nieuwe prothese in geplaatst, maar ik heb er een flink lelijk litteken aan over gehouden, op de plek van mijn litteken zit ook een inham, mijn borst is helaas dus niet meer mooi rond. Dit was allemaal natuurlijk al een flinke tegenvaller. Ik heb het heel wat jaren gelaten voor wat het is, maar mijn borsten waren na mijn operatie een kleine B. Terwijl me toch werd verteld dat ik er een volle C-cup van zou krijgen. Mijn zus had dit jaar voor mij een consult geregeld bij Frans Straten. Zij vond dat het tijd werd dat ik mijn norsten toch weer liet opknappen. En blij toe, ik heb nooit geweten dat mijn borsten 1,5 cm te hoog beginnen, dat het plaatsen onder de spier mijn borsten niet goed doen, en mijn littekens was hij ook niet over te spreken. Ik heb besloten in september (heb dan pas vrij van werk) te laten opereren door Frans Straten. Hij gaf mij een goed gevoel erbij en hoop dat ik dan eindelijk trots kan zijn op mijn borsten. Hij zal ipv van achter de spier, wat ik nu heb, dual lane doen. En ipv 240 cc naar 375 of 400cc gaan. Voor mij is het aftellen begonnen, ik kan echt niet wachten. Ik heb sinds een paar dagen nu ook veel pijn aan mijn linkerborst. Weet voor nu nog niet wat het is, mAar ben blin toe dat deze protheses eruit worden gehaald. Heb namelijk ook geen idee wat voor protheses het zijn. Maar had gelezen dat frans straten met Mentor werkt en dat deze wel goed uit de test zijn gekomen. Vind het verser leuk jullie verhalen te lezen, ik sport erg veel en toch interessant om te lezen hoe jullie hiermee omgaan. Groetjes, anna
Gigi21 Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Hoi Hoi!!Wat heftig allemaal zeg pff ga je voor mooie borsten krijg je dat!! Ik hoop dat je vanaf September blij kunt zijn met mooie borsten!!Ik ben 10 Feb door Frans geopereerd!! En ik vond het super geregeld allemaal bij Heyendael. En natuurlijk Frans die goed naar mijn wensen heeft geluisterd en heeft gekeken wat mogelijk was!!Ik ben van een kleine lege A cupe met L450 cc R425 cc mentor rond dual plane na een mooie E cup gegaan, ben super happy alles staat nu gewoon stukken mooie met een goed gevulde bh en topje!!Succes met aftellen!! Liefs x
Rooss Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Jeetje wat wen heftig verhaal! Lijkt me echt verschrikkelijk. Maar bij Frans ben je echt in goede handen, hij is een hele prettige man. Ik ben gisteren door hem geopereerd en vond de narcose heel eng, maar werd heel goed ontvangen voor het personeel. Hopelijk kun je in september eindelijk echt gaan genieten! Ik heb ook dual plane, en 300 en 275 cc. Heb alleen hele erge spierpijn dus hoop dat het bij jou ook zo erg mee gaat vallen!
Melan Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Wauw wat een verhaal. Jeetje meid. Hopelijk kan Frans voor jou dit allemaal afsluiten.
Fynic Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 Sjonge, wat een heftig verhaal zeg! Ik denk dat je met Frans een goede keuze hebt gemaakt. Ik hoop dat het straks helemaal naar je zin is! Het is je erg gegund!
Anna.B Posted July 1, 2015 Author Posted July 1, 2015 Dank jullie wel ladies ! Ik ben blij te lezen dat jullie frans straten ook vertrouwen. Ik had al erg goede reviews over hem gelezen. Kan niet wachten! En succes met je herstel rooss!
Anna.B Posted July 6, 2015 Author Posted July 6, 2015 Zoals jullie hierboven kunnen lezen, worden na wat complicaties mijn protheses gewisseld. Wat ik ook had vermeld is dat ik een pijn voel in mijn linkerborst. Ik twijfel nu heel erg of ik naar de arts moet om er naar te laten kijken. Op zich staat mijn operatie toch al gepland, maar ik heb er een dubbel gevoel over. Ik heb al eens eerder mee gemaakt, dat toen het te lang duurde mijn prothese er voor een half jaar uit moest. Waarom komt die pijn nou precies nu. Mijn werk is zo ontzettend lastig met vrij nemen, daarom heb ik de operatie ook pas in september kunnen plannen.
les1988 Posted July 6, 2015 Posted July 6, 2015 Jeetje wat een verhaal! Bij frans straten ben je zeker in goede handen! Gouden handen wel te verstaan!!!Ik duim voor je dat er met je linker borst niks aan de hand is maar zou als ik jou was toch wel even langsgaan... Mocht die ook lek zijn en het in je lichaam komt... Ik heb links 400 en rechts 375 cc dual plane. Je kan ff m'n foto's kijken als je wil. Bij frans krijg je menthor protheses en die kunnen niet lekker dus een.zorg minder! En levens lang garantie op de protheses... Dus mochten ze na 15 jaar stuk of versleten zijn ( kunnen niet lekken) hoef je alleen de operatie te betalen en niet voor nieuwe protheses. En binnen 10 jaar krijg je zelfs 1000 Euro voor operatie ook vergoed maar natuurlijk hopen dat dat niet nodig is.Duim voor je dat je einde van de zomer lekker van je eindelijke welverdiende mooie borsten kan gaan genieten!Nog een tip....Je kan via diana gabriels ook door Frans straten geopereerd worden dat kost dan 2600 Euro. Via zijn eigen kliniek is het volgens mij 3000 Euro. Terwijl je ook door hem zelf en in zelfde kliniek geholpen wordt... Succes!
Anna.B Posted July 6, 2015 Author Posted July 6, 2015 Jeetje wat een verhaal! Bij frans straten ben je zeker in goede handen! Gouden handen wel te verstaan!!!Ik duim voor je dat er met je linker borst niks aan de hand is maar zou als ik jou was toch wel even langsgaan... Mocht die ook lek zijn en het in je lichaam komt... Ik heb links 400 en rechts 375 cc dual plane. Je kan ff m'n foto's kijken als je wil. Bij frans krijg je menthor protheses en die kunnen niet lekker dus een.zorg minder! En levens lang garantie op de protheses... Dus mochten ze na 15 jaar stuk of versleten zijn ( kunnen niet lekken) hoef je alleen de operatie te betalen en niet voor nieuwe protheses. En binnen 10 jaar krijg je zelfs 1000 Euro voor operatie ook vergoed maar natuurlijk hopen dat dat niet nodig is.Duim voor je dat je einde van de zomer lekker van je eindelijke welverdiende mooie borsten kan gaan genieten!Nog een tip....Je kan via diana gabriels ook door Frans straten geopereerd worden dat kost dan 2600 Euro. Via zijn eigen kliniek is het volgens mij 3000 Euro. Terwijl je ook door hem zelf en in zelfde kliniek geholpen wordt... Succes!Thanks! Ik heb het idd ook via diana gabriels. Ik ga morgen meteen even de arts bellen. Misschien maar uit alle zekerheid mijn operatie vervroegen. Even kijken wat hij gaat zeggen. Heb inderdaag geen zin dat het in mijn lichaam komt, mocht het een lekkage zijn. Of weer een infectie. Hij doet nu echt vervelend pijn.
Anna.B Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 Goedemorgen dames !Het is alweer even geleden dat ik een bericht plaatste hier. Ik lees zo nu en dan even mee, maar ik heb nu toch een vraag. Bij mij consult met frans straten zei hij dat mij protheses nu, die overigens onder de spier zijn geplaatst, worden platgedrukt door mijn spieren. Hebben jullie hier ooit van gehoord??? Ik google er net naar maar kan het niet echt vinden.Groetjes anna
Nina-26 Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 Hoi.Als je protheses onder de spier zijn geplaatst is het logische dat ze altijd wat worden tegengehouden door je borstspieren want die lopen daar dus overheen.
Anna.B Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 Hoi.Als je protheses onder de spier zijn geplaatst is het logische dat ze altijd wat worden tegengehouden door je borstspieren want die lopen daar dus overheen.Bedankt voor je reactie. Stom,ik had er zelf nooit echt op die manier over nagedacht. Ik heb nu 240cc, hij vertelde me dat het ong 200cc oogt nu. Vind ik een best verschil. Ik heb nu echt geen idee hoe 400cc dual plane zal worden. Wat ik nu heb is erg weinig.. en klein. Hoop dat ik helemaal tevreden word met 400cc.
Guzzi Posted July 29, 2015 Posted July 29, 2015 Ik heb altijd begrepen dat er bij achter de spier 50cc verdwijnt.
Anna.B Posted July 29, 2015 Author Posted July 29, 2015 Ik heb altijd begrepen dat er bij achter de spier 50cc verdwijnt.Jeetje zeg, zoveel! Dat is nog eens zonde. Dan blijft er nog 190cc over nu, dat is niet echt veel. Kan niet wachten tot die 400cc erin gaan dual plane dan !
Nina-26 Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Bedankt voor je reactie. Stom,ik had er zelf nooit echt op die manier over nagedacht. Ik heb nu 240cc, hij vertelde me dat het ong 200cc oogt nu. Vind ik een best verschil. Ik heb nu echt geen idee hoe 400cc dual plane zal worden. Wat ik nu heb is erg weinig.. en klein. Hoop dat ik helemaal tevreden word met 400cc.Ja snap ik der vallen altijd wat cc weg ik heb zelf 425cc maar ook bij mij oogt het minder hoor anders kun je me foto's wel bekijken
Anna.B Posted July 30, 2015 Author Posted July 30, 2015 Ja snap ik der vallen altijd wat cc weg ik heb zelf 425cc maar ook bij mij oogt het minder hoor anders kun je me foto's wel bekijkenThanks voor je reactie. Heb je dual plane? Of volledig achter de spier?
Anna.B Posted July 30, 2015 Author Posted July 30, 2015 Wat ik me eigenlijk ook afvraag, heeft er verder iemand prothesewissel gehad van low profile naar high profile (weet dat er vandaag iemand werd geopereerd). Ik zit zo te piekeren. Ik heb nu 240cc low profile eurosilicone.. ik ga naar 400cc high profile mentor. Toch vind ik het te spannend, of er een goed verschil is. Of ik de grootte mooi ga vinden, want heb nu maar een A/B70.. (ligt aan type bh). En daar heb ik dan zoveel geld voor betaald.. vreselijk! Vind het daarom nu extra spannend.
boobmum Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 wat is het verschil? ik heb nooit gevraagd welke protheses hij bij mij ging gebruiken best wel moeten doen
Anna.B Posted July 30, 2015 Author Posted July 30, 2015 Low profile is platter.. high profile is een dikkere prothese. Tevens zit mijn prothese nu volledig achter de spier. Bij mijn volgende operatie wordt het dual plane, dus maar deels achter de spier. Alles veranderd, geen idee hoe "anders" het wordt. Of het een groot verschil wordt, of dat het tegen valt. Wil niet weer een tegenvaller.
Mamavantwee Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Ik heb 375 high profile van mentor....verschil tussen high en low profile is de bolling (om het maar even in simpele taal te vertellen) de low is een wat platte prothese en de high is heeft een hoge bolling!Ik had na mijn zwangerschappen een leeg hangende B cup over en de high profile vult de leegte aan de bovenkant mooi op waardoor je weer een volle borst heb!Moet wel zeggen dat ik dus een 75 B had en nu 6 weken na mijn operatie op een 75 FBen beland ...... En dat terwijl de pc had gezegd dat ik een volle D cup zou gaan krijgen haha.Maar goed ben er toch erg blij mee!Ik hoop dat je na de nieuwe operatie wel gelukkig kan zijn met je borsten!Heel veel succes!
Nina-26 Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Thanks voor je reactie. Heb je dual plane? Of volledig achter de spier?Sorry ik lees het nu pas k heb ze dual plane geplaatst
Anna.B Posted July 30, 2015 Author Posted July 30, 2015 Ik heb 375 high profile van mentor....verschil tussen high en low profile is de bolling (om het maar even in simpele taal te vertellen) de low is een wat platte prothese en de high is heeft een hoge bolling!Ik had na mijn zwangerschappen een leeg hangende B cup over en de high profile vult de leegte aan de bovenkant mooi op waardoor je weer een volle borst heb!Moet wel zeggen dat ik dus een 75 B had en nu 6 weken na mijn operatie op een 75 FBen beland ...... En dat terwijl de pc had gezegd dat ik een volle D cup zou gaan krijgen haha.Maar goed ben er toch erg blij mee!Ik hoop dat je na de nieuwe operatie wel gelukkig kan zijn met je borsten!Heel veel succes!Je borsten zijn erg mooi geworden van wat ik kan zien op dat kleine fotootje ! Een heel groot verschil met wat ik nu heb. Ben benieuwd hoe ze bij mij worden. Al kom ik van een AA.. mijn 240cc gaat er natuurlijk uit. En zonder mijn protheses heb ik niets, niet eens een beetje borstweefsel van mezelf. Ik was totaal plat. Dus het zal bij mij wel iets kleiner worden dan bij jou.
Mamavantwee Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Dank je....ik denk als ik je zo hoor dat jij met een mooie volle C / D cup heel erg blij gaat worden!Wanneer word je geopereerd?
Anna.B Posted July 30, 2015 Author Posted July 30, 2015 Dank je....ik denk als ik je zo hoor dat jij met een mooie volle C / D cup heel erg blij gaat worden!Wanneer word je geopereerd?14 sept.. onwijs spannend. Ik zit me nu goed te orienteren of 400cc echt voldoende gaat zijn voor mij. Ik wil niet weer denken.. ow dit valt mee, dat had best groter gekunt.
Mamavantwee Posted July 30, 2015 Posted July 30, 2015 Nee presies ....je moet nu gewoon tevreden zijn!Zou jammer wezen dat je tweede keer weer denkt hmm dit is het ook niet.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.