LadyK Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Hallo lieve dames, Vandaag kwam ik terecht op dit forum, wat staat hier veel informatie en ervaringen op, super! Ik ben 23 jaar en woon in Limburg (NL)Sinds mijn 19e levensjaar ben ik aan het dromen over grotere borsten. Ik ben 20 kilo afgevallen, weeg nu 56 kilo en mijn borsten zijn klein, theezakjes. (Ik droeg 75B, die nog ietsje ruim zit)Vanwege zware rugoperaties kan ik al 3 jaar geen bh's meer dragen. (Dus altijd topjes en tepelplakkers + zo plat als een dubbeltje)Ik ben 2 maanden geleden de laatste keer geopereerd, mijn rug is vastgezet met schroeven. Revalidatie duurt een jaar, daarna kan ik weer kanten bh'tjes proberen te dragen zonder beugel. Mijn grootste wens is op dit moment een borstvergroting. Enerzijds omdat ik dit gewoon echt graag wil, ik vind een grote boezem echt prachtig!!! En anderzijds is dit wellicht ook een oplossing voor het niet hoeven dragen van bh's met beugels. Ik heb grote research gedaan en ben gestrand bij dokter Verdonck, Belgian Breast Clinic. Ik zie goede resultaten en ervaringen & de prijs is natuurlijk ook een groot voordeel.Ben hard aan het sparen, elke week gaan er een paar tientjes in de spaarpot.Eerlijk gezegd kan ik niet wáchten totdat het zover is dat ik de stappen kan gaan zetten tot de daadwerkelijke borstvergroting. Al moet ik eerst volledig 'gezond' worden voordat ik hier aan mag beginnen. Ik maak me wel een beetje druk over de reactie van mijn lichaam op deze operatie, aangezien de schroeven in mijn wervels en een afgebroken rib precies op het niveau van mijn borsten zit.. Ik zal geduld moeten hebben en dit aan de dokter moeten vragen, misschien dat hij mij hier meer informatie en zekerheid over kan geven.Wat ik me ook nog afvraag:- Ik heb een kinderwens, blijven de borsten hetzelfde na het krijgen van een kind?- Wat zeggen de dokteren over het vervangen van de borsten na een bepaalde tijd (10 jaar?)... Hoe gaat dit in zijn werk, en kost dit weer het volledige bedrag?In de tussentijd blijf ik jullie allemaal volgen, en zal ik jullie tegen de tijd dat het gaat gebeuren natuurlijk op de hoogte houden!Liefs!!Ps: tip: kijk eens op youtube naar 'drkimbeverlyhills'. Hij maakt de mooiste borsten die ik ooit heb gezien. Zo natuurlijk!
Missfoxy Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 Ben ik ook geweest en echt super tevreden! Zowel over het resultaat als de service Euhm ik zou ook nog graag kindjes hebben en of ze hetzelfde gaan blijven heb ik geen idee van.. Vermoed dat alles dan nog wel gaat veranderen. Heb me voorgenomen om binnen enkele jaren aan kinderen te beginnen en dan te zien hoe alles er nadien uitziet en eventueel voor een wissel te gaan Ik heb Sebbin en hebben een levenslange garantie en zoude geen wissel nodig hebben, echter op zo'n jonge leeftijd lijkt me dat je toch min 1x voor een wissel zult moeten gaan en die zal ook terug de volle prijs kosten denk ik. Nog veel succes met het herstellen van je rug!
LadyK Posted June 30, 2015 Author Posted June 30, 2015 1x een wissel valt nog te doen... Een kennis van mij heeft een borstvergroting laten doen bij Bergman clinics en zij moet om de 10 jaar terug voor een wissel..Bedankt voor je reactie..! Ook al duurt het nog wel even voordat het gaat gebeuren, ik sta nu al te popelen!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.