RoosjeRood Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Hey, 3 weken geleden heb ik een bv gehad, links 260cc en rechts 325cc. Mijn rechtse borst ziet er prachtig uit, mooi rond en vol. De eerste week zag de linkse borst er ook mooi rond en vol uit, er was amper verschil zichtbaar tussen links en rechts. Na 2 weken zag je iets meer verschil tussen links en rechts, links werd mijn borst minder rond en meer ovaal alsof er iets niet goed zit. Nu 3 weken later zie je nog meer verschil. Rechts is nog steeds mooi rond en links is niet rond. Links staat verder naar voren (verschil goed te zien als je er van bovenaf op kijkt) en rechts staat minder naar voor maar juist meer breed (dus meer rond en gevuld). Ik weet dat het nog vroeg is en dat je borsten nu nog steeds veranderen, maar ik ben bang dat het steeds meer verandert zodat links steeds meer af gaat wijken van rechts. Ik hoop dat links juist de komende weken bijtrekt maar ik het het idee dat het juist erger wordt. Heeft iemand dit ook gehad? En is het na een paar weken weer bijgetrokken of juist erger geworden?
mdy Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Ik moet eerlijk zeggen dat ik op je fotos weinig verschil zie. Ze zien er prachtig uit.Drie weken is nog heel kort he, het kan wel een jaar duren voor het helemaal gezakt en gevormd is.Ik zou echt even geduld hebben, ze zijn hartstikke mooi!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.