Jump to content

Wil graag een BVK maar durf niet.

Marjolein35

Recommended Posts

Posted

Inmiddels ben ik 35 en ik denk al ongeveer 15 jaar aan een borstverkleining. Op mijn 20ste had ik al 70E. Na een eetstoornis van mijn 20ste tot mijn 26ste waarbij ik met 70E 50 kilo woog (ben 1.70m) eet ik nu al jaren weer heel gezond en ben ik op een goed gewicht. Alleen heb ik nu 75 F/G en last van mijn rug en nek.

Waarom zou je het niet doen vraag je je dan af.... Ik ben zo bang dat het fout gaat en lees soms zulke nare verhalen. Verder heb ik geen idee waar ik het zou moeten laten doen want ieder zijn verhaal / ervaring is weer anders, hetgeen natuurlijk logisch is. Uiteindelijk nu hier veel zitten lezen maar ik kom er nog niet uit.

Voorlopig lees ik nog wel even verder want het is absoluut educatief! :42:

Groetjes Marjolein.

• 3 weeks later...
Posted

Herkenbaar!

Ik heb ook 75F en ik heb al jaren nek- en schouderpijn. Ik heb in een moedige bui een verwijzing gevraagd en inmiddels is mijn operatie gepland op 22 sept, maar ik ben ook echt heel bang.

Ik heb een kleintje van 13mnd die alles voor me is, en ik ben echt bang dat ik niet meer wakker word, of dat ik door een fout in de narcose een kasplantje word....ik kan mezelf behoorlijk gek maken.

Ik ben ook erg gevoelig voor overgeven, tijdens de bevalling en na amandelen knippen 12jr geleden heb ik voortdurend gebraakt.

Wat bij mij de moed erin houdt zijn de verhalen van anderen die zoooooooo blij zijn met het resultaat uiteindelijk. Ik probeer de moed te vinden om die hersteltijd te overzien en probeer verder te kijken

Posted

Ook dit klinkt voor mij zo herkenbaar!

Mijn naam is malou en ik ben 20 jaar oud, ik heb al vanaf mijn 13e maat 70G en dus ook de bijbehorende rug en nekklachten! Ik ben op mijn 16e voor het eerst naar een arts gegaan om een eventuele verkleining te bespreken. Toen durfte ik het niet aan en was ik met name bang voor de gevolgen que littekens en borstvoeding. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en is het probleem nog steeds hetzelfde. Ik ben dan ook wederom naar dezelfde arts gestapt om mijn operatie te plannen en bespreken. Aanstaande donderdag 16 juli gaat het gebeuren. Natuurlijk ben ik erg zenuwachtig maar na zoveel jaar last te hebben gehad en er naar uitgekeken te hebben, kan ik eigenlijk niet wachten tot het zover is. Ik hou jullie graag op de hoogte, mochten jullie dat willen..

Groetjes

Malou

Posted

Ik heb bijna 1,5 jaar geleden een Bvk gehad ...en ben er zo blij mee .

Alles is goed gegaan en na twee weken was ik al weer aan het werk (leidinggevende baan )

Na zo,n operatie weet je dat je er littekens aan overhoud ..

Maar die zijn bij mij zo vervaagd ..dan moet je het weten om het te kunnen zien .

Tja , verder heeft iedere operatie/narcose een risico ...

Maar er is ook een risico als ik in een vliegtuig stap , of in een auto rijd .

Rare vergelijking ha ha ..

De PC en kliniek waar je uiteindelijk voor kiest moeten je een goed gevoel geven ..

Succes met je beslissing .

Posted

Ook dit klinkt voor mij zo herkenbaar!

Mijn naam is malou en ik ben 20 jaar oud, ik heb al vanaf mijn 13e maat 70G en dus ook de bijbehorende rug en nekklachten! Ik ben op mijn 16e voor het eerst naar een arts gegaan om een eventuele verkleining te bespreken. Toen durfte ik het niet aan en was ik met name bang voor de gevolgen que littekens en borstvoeding. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en is het probleem nog steeds hetzelfde. Ik ben dan ook wederom naar dezelfde arts gestapt om mijn operatie te plannen en bespreken. Aanstaande donderdag 16 juli gaat het gebeuren. Natuurlijk ben ik erg zenuwachtig maar na zoveel jaar last te hebben gehad en er naar uitgekeken te hebben, kan ik eigenlijk niet wachten tot het zover is. Ik hou jullie graag op de hoogte, mochten jullie dat willen..

Groetjes

Malou

Heel veel succes gewenst Malou! Ik ben benieuwd hoe je operatie verloopt
  • 2 weeks later...
Posted

Heel veel succes gewenst Malou! Ik ben benieuwd hoe je operatie verloopt

Inmiddels ben ik anderhalve week verder en de operatie is prima verlopen. Ik heb weinig tot geen pijn gehad achteraf en de narcose is mij ook alles meegevallen! De eerste week was wennen, en het trekkende gevoel was eerst raar, maar nu gebruik ik alleen nog paracetamol en kan ik vrijwel alles weer doen! Ik ben geholpen in het diakonesse ziekenhuis en ben erg te spreken over de zorg daar! Het ziet er nu al super uit! Beste beslissing die ik ooit heb gemaakt!

Guest maanelfje
Posted

Ik heb 6,5 week terug een bvk gehad. Van 85g naar 85d. Het is erg mooi geworden. Geen complicaties en pijn gehad.

Ik twijfelde ook al erg lang maar ben erg blij de stap genomen te hebben.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.