biancaaa Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Hoi meiden, Ik ben Biancaaa en heb afgelopen woensdag 24 juni nieuwe borsten gekocht 345 cc dual plane, nu aan het herstellen. heb jullie forum ontdekt vlak voor mijn operatie, dus al veel info gelezen hier, ben blij dat ik zo wat extra info en ervaringen kan lezen. Nu toch maar een account aangemaakt om toch wat meer te reageren en wat te vragen misschien. Alleen meelezen vind ik dan ook niet helemaal eerlijk haha. Ik moet zeggen dat ik hoopte dat ik mij vanaf het weekend al pijn vrijer zou voelen dan dat ik doe. maar tja, overal lees ik het al hier, geduld, geduld, geduld. ben ik dan net niet helemaal goed in haha. Ik heb 3 kleine kindjes, dus niet tillen is nog een behoorlijk ding, maar ik doe mijn best om echt de rust te pakken, en als ik dan toch een schielijke beweging maak, dan straft mijn lichaam/spier het vanzelf af, door een enorme pijn scheut te geven. heeeerlijk. Heb vandaag wat foto's gemaakt van de wonden onderin, en was daar eerlijk gezegd ook wel een beetje van in shock, maar ook hierin maar geduld hebben. Ik hoop nog veel aan elkaar te hebben aankomende tijd. Nu maar even het forum af struinen. Fijne avond, Biancaaa
Lizz_1986 Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Welkom op de forum.. Je bent dus vandaag 3 dagen P O? En waar vond jou operatie plaats?
biancaaa Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 vandaag is het 4 dagen PO Lizz.ik heb nog steeds een beurs gevoel, hoopte eigenlijk nu al meer te kunnen.Ik ben bij Bergman geweest, door dr Stevens geopereerd.Ik merk ook dat de pijn eigenlijk meer dat beursgevoel is omdat de BH op mn blauwe plekken zit te duwen. zodra ik even wat losgooi is het al een stuk lekkerder.Ik hoop niet dat het kwaad kan dat ik zo nu en dan even de boel laat luchten haha.gr Biancaaa
baci Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Hey BiancaJa ook ik had er last van pas vanaf dag 7 zakt het gelijdelijk aan weg.Geduld is een schonezaak, heb ook 2 kleintjes en het is behoorlijk afzien niet tillen en het niets mogen doen. Ik wens je een heel goed herstel toe.En luister goed naar je lichaam.Groetjes
biancaaa Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 Hoi Baci,Ik heb net even een wissel gedaan van sport BH, want werd gek van de drukkende pijn die het gaf op mijn blauwe plekken brrr. Dit is al zoveel lekkerder. denken jullie dat de sport BH wel heel strak móet zitten? of mag het ook een iets lossere zijn? Die van de Bergman is wel erg goed qua gevoel, maar dan even niet nu alles blauw is.maar wil natuurlijk ook niet dat mijn boobies mislukken haha.ik hoor het graag.
Sanneke120 Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Hoi Bianca, gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Ik herken het hoor, van die sport bh. Heb je Triumpf en die is wel heel stevig, maar ik werd er soms helemaal naar van omdat hij a) op het litteken drukte en omdat mijn borsten in het begin zo opgezwollen waren, dat die bh gewoon superstrak zat. Even een ander aan.... verademing...... en dan deed ik einde dag gewoon weer die strakke aan. Wens jou een heel goed herstel toe!
biancaaa Posted June 28, 2015 Author Posted June 28, 2015 oh gelukkig om te lezen.je wil niet weten wat ik allemaal al niet ertussen doe om overal de presure af te halen. Borst compressen van de borstvoeding nog, en zakdoekjes op de martelband onder mn oksel (snijd ook al zo erg) ach we moeten er wat voor over hebben haha.Ben vandaag al wel een stuk blijer. alleen vind het nog best eng als de band en de bh uit gaan om te douchen, heb het idee dat ze er zo weer af kunnen vallen... of het valt er zo uit.haha.dat zullen er meer herkennen denk ik.Ik ga nog even lekker herstellen. mn kinderen de hele dag vertellen dat ze uit moeten kijken met mama's boobies, ze springen normaal zo op me haha.groetjesBiancaaa
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.