Rira Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Ik ben 7 weken geleden geopereerd door Vito Koeijers en sinds week 3 is van mijn rechter borst het litteken een stukje open mij werd geadviseerd om te spoelen en een schone pleister erop te doen en er was niks om me zorgen over te maken nu is het inmiddels een gat en met spoelen en hecht pleisters gaat het niet dicht nu vraag ik me ook af of mijn borsten niet te hoog staan en of ze nog gaan zakken
best_boobie Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Hm.. ik heb net even gekeken en ik vind eigenlijk dat het lijkt alsof jouw prothesen te ver gezakt zijn.. Dat je prothesen lager gezakt zijn dan eigenlijk hoort.. Daarbij vind ik het raar dat je niet even bij de pc langs kunt gaan voor wondcontrole, want als een wond verder open gaat, is er meer aan de hand en moet er echt even goed naar gekeken worden.... Ik zou als ik jouw was, vandaag nog bellen naar de kliniek, en anders naar de huisartsenpost gaan.. Ik vind dat er echt iet aan gedaan moet worden, want de rommel die er bij jou uitloopt, 'hoort' er niet gewoon bij.... Echt ff bellen hoor.. Dit hoort niet!! Niet bang zijn dat je ze lastig valt op vrijdagmiddag.. Nee, het gaat om jouw boobs he xxx
Prinsesxoxo Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Zijn het ronde protese ? En hoeveel cc ?? lijkt niet alsof het echt hoog geplaatst is lijkt eerder of de protese te groot is voor je borst..De wond zou ik wel even na laten kijken..better safe then sorry
best_boobie Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Zijn het ronde protese ? En hoeveel cc ?? lijkt niet alsof het echt hoog geplaatst is lijkt eerder of de protese te groot is voor je borst..De wond zou ik wel even na laten kijken..better safe then sorryDe prothese te groot voor de borst? Hoe bedoel je dat?
Lisa68 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Beste Rira, ik ben het helemaal met de dames eens ik zou mijn wond na laten kijken het is een best gaatje en dat na 7wk, je kunt naar een pc in het ziekenhuis voor de zekerheid een second opinion vragen.En jij kent jouw lichaam het best als je het niet vertrouwt ...beter safe than sorry.Heel veel succes meiss
Newbie Posted July 15, 2015 Posted July 15, 2015 Ik ga je topic even volgen, ik ben ook geopereerd door koeijers en heb ook een hoop problemen met de kliniek. Ben je via kliniek Veldhoven gegaan als ik vragen mag?Sterkte met je boobs, hoe gaat het er nu mee?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.